DS 3 po faceliftu má české ceny. Pořád si nechává úsporný diesel, ale i elektrická verze už se pochlapila

10 komentářů

ericn
7. ledna • 14:58

Tak trochu zbytečný a za ty peníze nekoupitelný auto. Prémie z něj nikdy nebude, aby si obhájilo cenu již od 690 za 100k tříhrnek :-)

Marek71
6. ledna • 14:51

Tak to teda koukám, jakou částku si za tak malého prcka říká Citroen. Ale když to někdo koupí...

Chara
6. ledna • 19:17

Akorát, že už se nejedná o citroena DS už je samostatná firma. Ano používají např. stejný motory atd. ale co se týče použitých materiálů jsou truchu někde jinde, proto právě ta vyšší cena. Tady jich moc neuvidíte, ale třeba ve Francii nebo na Korsice jich jezdí ranec.

Marek71
9. ledna • 12:16

Je to pořád Citroen a ještě dlouho bude. Zákazníci, co kupují prémiová auta a teda jsou ochotni dát i za malé auto takový ranec, ti na toto nebudou koukat. Ano, věřím tomu, že ve Francii jich jezdí více.

Hulk
6. ledna • 15:49

Nekoupí, prodeje Citroenu v ČR jsou na historických minimech. V roce 2018 prodali 6700 aut, loni 2700, ještě dva roky a mohou tady zavřít krám.

R
6. ledna • 16:48

Možná i cíl málo prodávat, ale s marží 100%

viper
6. ledna • 11:00

měli by výrazněji zvednout ceny, na prémii je to pořád ještě moc levné .-)

Roman Horký
6. ledna • 7:54

No konečně se mezi články o škůdkách taky vklínil článeček o citroënich elektrokřápech. Skvěle, moc děkujeme.

Hulmi Ukolen
6. ledna • 9:59

Tak proč to čteš, když je to elektrokřáp ty buzerante natrhlej?
Mám podezření, že jsi že skupiny závistivých voličů SPD.

Saj-Mi Ho
6. ledna • 10:01

Máš recht, dědku

Doporučujeme

Články odjinud