Za vstup do světa pařížského luxusu v Česku dáte nejméně 770 tisíc. Elektromobil už stojí 1,26 milionu

42 komentářů (42 nových)

Ef
8. dubna 2023 • 6:31

Ten nadpis me pobavil.. parizsky luxus… mne dnesni pariz pripomina spis smetiste a skladbu jejich obyvatel uz radeji ani nekomentuji.. luxus vypada fakt jinak..

neev
6. dubna 2023 • 8:33

jedním slovem předraženej krám. A v diskusi zaznělo o i3, tak to je jedno z nejhnusnějších aut současnosti. To i takový roomster je vedle toho krasavec.

Roman Uzdichcal
6. dubna 2023 • 18:06

I8, i3 za mě top design

fero
5. dubna 2023 • 15:53

To bude nejaký omyl? Francúzsky Luxus? Ala Citroen?

Shimi
4. dubna 2023 • 14:19

DS je přímo učebnicový příklad jak se dá z hovna uplést bič. Vezmeme 100x ocucaný bonbon, zabalíme ho akorát do jiného obalu a pomocí psychologických žvástů tomu dáme nějaký přiblblý příběh o luxusu a on už se na to nějaký hlupáček chytí. Je až neuvěřitelné, že tenhle léty profláklý psychologický model na někoho ještě v dnešní době funguje.

viper
5. dubna 2023 • 7:11

právě že jim to moc nefunguje, prodeje jsou tragické a nápad s oddělením DS nejvíce poškodil image Citroenu ....

Rejpal
5. dubna 2023 • 16:18

No jo, z Citroenu, ktery prodaval auta do ruznych segmentu trhu se tak stal vyrobce aut pro "nenarocne", kteri chteji pohodli.

Citroen
4. dubna 2023 • 20:03

Kamoš prodává Citroen a když k němu dojel namotivovaný 30 kariérista z Citroen ČR, a začal mu na showroomu mávat rukama, aby vyčlenil místo pro značku DS a že všechny komedie kolem toho (banery, stropnice, lustr, podlaha atd) budou na jeho účet za cca 150 000 Kč, tak mu řekl ať se sebere a jede zase zpátky do Prahy. Že má spousty práce kolem zákazníků. 😄😄😄👍 A že jestli ještě jednou uslišív jeho firmě slovo DS, tak s Citroenem po 23 letech končí. Že mu řekl, že už stejně prodá do firem občas nějaké Berlingo a dodávky za fleet slevy. Ostatní je už jen k smíchu za prodělek.

ericn
4. dubna 2023 • 18:49

Přesně tak, jen jim ty prodeje moc nejdou :-) Ale to je detail…. cca 14tis ks ročne na celou Evropu je dost slabota…

Daniel Norton
4. dubna 2023 • 10:08

je to nepříjemný pocit, když je péče o přírodu velmi drahá. Obecně ale platí, že elektromobily jsou budoucnost

ja oplan
9. dubna 2023 • 12:02

Neplati, to su len tvoje nicim nepodlozene dojmy.

OnlyTruth
4. dubna 2023 • 9:19

DSku chyba poriadny motor a moznost priplatit si za pravu 4kolku.. (tu elektricku neratam - to je len vtip)

Náčelník chlupaté péro
4. dubna 2023 • 8:58

Kdybych byl ředitel PSA, tak designerům a vývojářům Citroenu bych věnoval na 1 rok tento vozový park. Mercedes, Lexus, BMW, Volvo, Rivian, Genesis. Rok by nesměl nikdo jezdit v Citroenu ani v Peugeotu.Pak bych jim řekl. Vy buzny francouzský přestaňte vymejšlet ty vaše přiteplené hovadiny a vyrobte nejlepší evropské prémiové auto se značkou Citröen.

Jan
4. dubna 2023 • 13:44

V roce 2014 nastoupila jako ředitelka Citroenu Linda Jackson s jediným úkolem: "Úplně ten Citroen zkurvi". Povedlo se a teď to bude kurvit u Peugeotu.

Kankunen
4. dubna 2023 • 13:03

Chlupatý Kaštane, oni mají na auto peněz jak na dvě Dacky, tak udělají Dacku a za zbytek jsou chromy a serepetičky

Rejpal
4. dubna 2023 • 9:54

No, oni by to mozna citili jako snizeni komfortu a po roce by si konecne oddechli a rekli si, ze na tom Citroenu vlastne neni co zlepsovat, protoze je (za tu cenu) uplne dokonaly.Lexus, Rivian ani Genesis neznam, ale oproti tomu ostatnimu jsou pro mnoho uzivatelu ty Citroeny vyhra.

.
4. dubna 2023 • 19:52

Lexus, Rivian, Genesis neznáš? Tak to asi mluví za vše. 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😆👌 Jsem trochu na jiné úrovni než ty. Takže probírat s debilem novinky a značky automobilek je pro mě ztráta času. Nemluvě o čínských značkách o kterých ty nevíš už vůbec nic.A nový americký Lucid Air už jsi viděl? Doporučuji podívat se na Youtube, aby jsi viděl na jaké úrovni je dnes prémie a co to slovo vůbec znamená!

Rejpal
6. dubna 2023 • 8:27

Kdybych mel najezdit minimalne 1000 km s kazdym pseudoluxusnim autem nebo dokonce s kazdou cinskou znackou, tak nedelam nic jineho. Nastesti umim i jine veci, nez sedet cele dny za volantem.

Honza K.
3. dubna 2023 • 22:50

Velebnosti...jdu b...jt.
Co Ti Frantíci kouří?
Tohle auto má snad hezká jen zpětná zrcátka, zadní stěrač a ...hmm... jo, ještě zásuvku :-))

Vladik
3. dubna 2023 • 19:54

Tyhle auta jsou super. Skoro nikdo to nekupuje a pak rychle ztrácí na ceně, takže po pár letech to je za pusu. Technika je stejná jako u obyč Citroenu nebo Peugeotu. Třeba dřívější modely. DS5 nemívají moc najeto a stojí méně než základní Fabie. DS4 předchozí generace taky nestojí mnoho. I když jsem to viděl naživo když mi to zaparkovalo vedle mé C4 coupe a ta C4 bych řekl má lepší siluetu. Střecha byla nějak moc dokulata.

homer
4. dubna 2023 • 7:55

Nikdo to nekupuje protože nikdo nemá nervy a čas řešit každej tejden novou rozsvicenou kontrolku.

Wolff
3. dubna 2023 • 18:24

Tak přeji hodně štěstí.
Nepíše se mi to snadno. Ale. Buď se v Stelantisu dočista zbláznil a nebo.... Nás čekaji opravdu krušné roky a auto, nové... Fakt nebude pro každého.

i20
3. dubna 2023 • 15:47

Cenovka 700.000 a pak nazev Bastille...tak pak klidne pak treba gilotina. Ostatne to co jsem prozil na predmesti Parize deset let zpatky kdyz jsem musel drzet dvere vod autobusu....nu dekuji do Kabulu nejezdete.

4. dubna 2023 • 5:45

Vsadím se, že ty jsi jel autobusem tak max u vás v Křupanovicích k prasečáku.

4. dubna 2023 • 5:42

Na to ty mít nikdy nebudeš. Můžeš být v klidu. Ty máš max na šrot i20 tomu i odpovídají tvé příspěvky.

David
3. dubna 2023 • 13:11

Pro místní odborníky na autoforu na ty jsou všechny technologie krátké. Jelikož pro většinu socek zde je stejně vlhkým vrcholem odbornosti 15 let vyklepaná Oktáfka f čipu f tédéíčku na hlínách f topu, která má dálkové centrální zamykání a klimatórium. Na ty si nějaké našlapané DS nepřijde. Co víc 95% všech z nich se v tomto autě nikdy nesedělo ani se nikdy nesveze. Nedej bože kdyby to bylo třeba DS 3 co si dovoluje jezdit na elektřinu.

Paula Fox
4. dubna 2023 • 23:00

❤️Ahoj) Jmenuji se Paula, je mi 23 let) Jsem 18+ letá začínající sexmodelka) Prosím, ohodnoťte mé erotické fotografie na adrese ➤ https://ja.cat/id367509...

ACE
4. dubna 2023 • 12:00

Ty jsi na sebe přísný, ale vyjmečně ses trefil.

Mirek
3. dubna 2023 • 20:30

Doufám, že to má nastavování klimatizace, směr foukání, jako Citroen C4 X. To už asi Frantíkům definitivně hráblo, čas 2:20.
https://www.youtube.com/watch...

pacho
4. dubna 2023 • 21:47

skús napísať v čom máš problém?. ja si osobne nepamätám, kedy by som potreboval nastavovať zmenu ofukov. Bežne používam nastavenie auto, a to sa ti priznám celý rok s tym nemam problém. Keď potrebujem rýchlo odmlžiť , alebo rozmraziť čelné sklo, je tam na to príslušné tlačítko, ktoré nastaví ofuk skla a spustí ventilátor na vyššie otáčky. Keď k tomu zapnem vyhrievanie čelného skla tak za cca minutu mám sklo čisté bez námrazy a nemusím ani škrabať. Fakt neviem si predstaviť, kedy by som potreboval prestaviť ofuk. Ak vieš napiš mi to.

Mirek
5. dubna 2023 • 22:52

Pacho, ty hybský zbojníku, problém máš evidentně ty, když nechápeš, že nastavovat takovou triviálnost přes infotainment je pěkná hovadina. Tobě evidentně nedochází, že například spolujezdec nemusí být stejná osoba a co ti pasuje dnes, nemusí zítra. A neměl bys napsat do Slovenské televize, že pan Staroň je totálně vedle, když toto řešení vůbec nepochválil?

jozka
3. dubna 2023 • 16:02

jj, radsi verte nekomu, kdo si poridil olitanou i3 a mysli si, ze ma MPV velikosti Scenica...

Scénic vs i3
4. dubna 2023 • 5:38

Scénic 1 generaceDélka:4 134 mm
( 13 cm př + zad převis nárazníků, který I3 nemá)
Šířka:1 719 mm
Výška:1 675 mm
Rozvor:2 580 mm
Hmotnost:1 295 kg ( plná + 60L) 1355 kgI3 1 generace
délka (mm):4000
šířka (mm):1775
výška (mm):1597
rozvor (mm):2570
Hmotnost 1 343 kg No nevím, ale u nás jezdí asi 5 ks i3 a když je vidím zaparkované překvapuje mě, jak velké a široké to auto je. Nedávno to stálo u Lidl vedle Golfu a ten Golf byl vedle toho jako mrzák. A musím teda za sebe říct, že jsem v tom seděl a obrovský prostor. Šice kufr nějakých 300l , ale to má kdejaké auto.

Rejpal
4. dubna 2023 • 9:51

No jo, ale dulezite je to misto uvnitr a kufr. To dela ten zasadni rozdil mezi MPV a necim jinym.

.
4. dubna 2023 • 19:38

Sesěl jsi někdy v mini MPV Twingo?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jozka
5. dubna 2023 • 15:27

Twingo a MPV? Dado... takhle brzo a uz pod obraz?

jozka
4. dubna 2023 • 6:29

A ted zkus porovnat dobove odpovidajici verzi scenicu (a jednickova to fakt neni) plus takove ty drobnosti jako uzitecne zatizeni...

.
4. dubna 2023 • 19:36

A proč by měl uvádět jinou generaci? i3 je na trhu od cca 2011 a byla až na retuše a LED světla až do 2023.
Logicky i nová generace by povyrostla pokud by ji BMW u i3 mělo.
Bral jsem první a první.
Jelikož jsi zřejmě internetový vysírač , tak i3 je elektrický vůz má 170-181 k výkonu, zrychlení za 6,9, baterie v podlaze, motor mezi zadními koly, nezávislé výceprvkové zavěšení zadní nápravy, náhon na zadní nápravu, karbonový skelet, šasi z lehkých slitin, celoplastovou díly karosérie a střechu z karbonu. Co má z tohoto uvedeného Scénic? Nic! Je to běžná koncepce auto s lešenářskou trubkou místo zadní nápravy. Levný discont pro masu Ála Sharan, Picasso. Přesto nabízí i3 obří prostor pro 2dospělé vpředu i vzadu.Ano kufr je menší.ale sedadla se dají sklopit do absolutní roviny a vznikne prostor na úrovni combi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jozka
5. dubna 2023 • 9:21

Prave proto, ze je i3 na trhu od roku 2011. Scenic I 1997-2002. Treba takovy Golf mezi prvni a zatim posledni generaci narostl skoro o pul metru.To by snad mohla pochopit i tecka.

.
3. dubna 2023 • 14:40

Jo, našlapaná tříválcová jebka co může soupeřit leda tak s Dacií.

Q
3. dubna 2023 • 14:10

Přiznám se, že v DS jsem nikdy neseděl. Čím je to auto tak našlapané, abych o něm měl přemýšlet? Vidím jen širokou možnost konfigurace a provedení interiéru, což dnes nabízí už jen málokdo. Motorizace slabota. Výbavy před faceliftem také nic moc, třeba klimatizace maximálně jednozónová.

Vladik
3. dubna 2023 • 19:56

Je to obyčejné auto za přémiovou cenu, ale ty jejich ceny rychle padají a dostanou se do příznivé cenové hladiny. S minimálním nájezdema zajímavým designem. Opravy jsou díky běžným komponentům stejně drahé jako u jiných aut.

Doporučujeme

Články odjinud