Že testovací prototypy nových automobilů nemusí končit na šrotišti nebo někde zavřené ve skladu, to nyní dokazuje Hyundai. Zdroj: Hyundai

Že testovací prototypy nových automobilů nemusí končit na šrotišti nebo někde zavřené ve skladu, to nyní dokazuje Hyundai. | Zdroj: Hyundai

Korejská automobilka v zajímavém videu ukazuje předprodukční prototyp elektromobilu Ioniq 5, z jehož vybraných dílů vytvoří inženýři obří pokojovou čističku vzduchu. Zdroj: Hyundai

Korejská automobilka v zajímavém videu ukazuje předprodukční prototyp elektromobilu Ioniq 5, z jehož vybraných dílů vytvoří inženýři obří pokojovou čističku vzduchu. | Zdroj: Hyundai

Zatímco tedy automobilky hledí na stále schopnější systémy filtrace vzduchu v kabinách svých modelů, Hyundai tuto myšlenku převrací a samotné auto by mohl použít k čistění vzduchu například v něčím obýváku. Zdroj: Hyundai

Zatímco tedy automobilky hledí na stále schopnější systémy filtrace vzduchu v kabinách svých modelů, Hyundai tuto myšlenku převrací a samotné auto by mohl použít k čistění vzduchu například v něčím obýváku. | Zdroj: Hyundai

Z prototypu Ioniqu 5 tak ve videu inženýři používají nejen samotný filtrační systém vzduchu vozu, ale také články baterie, větrák chladiče, infotainment nebo zadní LED osvětlení vozu. Zdroj: Hyundai

Z prototypu Ioniqu 5 tak ve videu inženýři používají nejen samotný filtrační systém vzduchu vozu, ale také články baterie, větrák chladiče, infotainment nebo zadní LED osvětlení vozu. | Zdroj: Hyundai

Všechno pak uloží do stylové konstrukce pokojové čističky, přirozeně poskládané z částí panelů karoserie elektromobilu a rovněž 20palcového disku vozu. Zdroj: Hyundai

Všechno pak uloží do stylové konstrukce pokojové čističky, přirozeně poskládané z částí panelů karoserie elektromobilu a rovněž 20palcového disku vozu. | Zdroj: Hyundai

Samozřejmě, všechno může být jen marketingové čarovaní. Výsledný produkt Hyundaie však vypadá vskutku reálně, bez ohledu na použité CGI záběry ve videu. Zdroj: Hyundai

Samozřejmě, všechno může být jen marketingové čarovaní. Výsledný produkt Hyundaie však vypadá vskutku reálně, bez ohledu na použité CGI záběry ve videu. | Zdroj: Hyundai

Obecná myšlenka dalšího využití již nepotřebných částí předprodukčního prototypu je ale fajn. Zdroj: Hyundai

Obecná myšlenka dalšího využití již nepotřebných částí předprodukčního prototypu je ale fajn. | Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Korejská automobilka v zajímavém videu ukazuje předprodukční prototyp elektromobilu Ioniq 5, z jehož vybraných dílů vytvoří inženýři obří pokojovou čističku vzduchu. Zdroj: Hyundai
Zatímco tedy automobilky hledí na stále schopnější systémy filtrace vzduchu v kabinách svých modelů, Hyundai tuto myšlenku převrací a samotné auto by mohl použít k čistění vzduchu například v něčím obýváku. Zdroj: Hyundai
Z prototypu Ioniqu 5 tak ve videu inženýři používají nejen samotný filtrační systém vzduchu vozu, ale také články baterie, větrák chladiče, infotainment nebo zadní LED osvětlení vozu. Zdroj: Hyundai
Všechno pak uloží do stylové konstrukce pokojové čističky, přirozeně poskládané z částí panelů karoserie elektromobilu a rovněž 20palcového disku vozu. Zdroj: Hyundai
10
Fotogalerie

Druhý život prototypu. Hyundai vytvořil z Ioniqu 5 pokojovou čističku vzduchu

Na to, že pochází ze zbytků, vypadá čistička i celkem stylově.

Že testovací prototypy nových automobilů nemusí končit na šrotišti nebo někde zavřené ve skladu, to nyní dokazuje Hyundai. Korejská automobilka v zajímavém videu ukazuje předprodukční prototyp elektromobilu Ioniq 5, z jehož vybraných dílů vytvoří inženýři obří pokojovou čističku vzduchu.

Zatímco tedy automobilky hledí na stále schopnější systémy filtrace vzduchu v kabinách svých modelů, Hyundai tuto myšlenku převrací a samotné auto by mohl použít k čistění vzduchu například v něčím obýváku.

Z prototypu Ioniqu 5 tak ve videu inženýři používají nejen samotný filtrační systém vzduchu vozu, ale také články baterie, větrák chladiče, infotainment nebo zadní LED osvětlení vozu. Všechno pak uloží do stylové konstrukce pokojové čističky, přirozeně poskládané z částí panelů karoserie elektromobilu a rovněž 20palcového disku vozu.

Samozřejmě, všechno může být jen marketingové čarovaní. Výsledný produkt Hyundaie však vypadá vskutku reálně, bez ohledu na použité CGI záběry ve videu. Obecná myšlenka dalšího využití nepotřebných částí předprodukčního prototypu je ale fajn.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud