Druhá verze studie Fiat X1/99

Institu evropského designu (IED) přivezl do Frankfurtu faceliftovanou studii, kterou poprvé představil letos na ženevském autosalonu. Tato studie roadsteru koncepce 2+2 doznala změn hlavně v oblasti praktičnosti. Řidič díky těmto změnám bude mít lepší výhled dozadu a díky instalaci několika aerodynamických prvků vůz vykazuje lepší přítlak. Další změny jsou již jen kosmetické: nová barva karoserie a nová barva interiéru. Ve 4060 mm dlouhé, 1790 mm široké a 1290 mm dlouhé karoserii s rozvorem 2570 mm je usazen motor před přední nápravou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků