Druhá generace Škody Citigo nebude. Přednost dostanou SUV

24 komentářů

Jakub
9. června • 11:01

Škoda, že auta jako citigo nemají výbavu jako adaptivní tempomat, aktivní lane asistent a další. Myslím, že by to městům a provozu docela prospělo.

Quebe
9. června • 7:52

No jo SUV, samé SUV. Už se nemůžu dočkat, až si budu moct vybrat jenom z malého SUV, středního SUV, velkého SUV, "sportovního" SUV, kabrioletu SUV. Hlavně aby to bylo SUV.

Lakrin
9. června • 9:18

Citigo SUV

Antiautomat
9. června • 8:51

Klud, tak zle to nebude. Staci ked auta budu coraz drahsie /a ze aj budu/, pribudnu casom tie a one poplatky /kym to ide, ovcana treba dojit/ a zasa to pojde naspat do starych kolaji.

Quebe
9. června • 9:14

Je to možné, osobně chápu, že SUV mají své místo na trhu, ale poslední dobou jsem na obrat "model x končí, přednost dostane SUV" alergický. Jakoby nic jiného nemělo smysl vyrábět. Tak uvidíme.

milanekjablonečák
8. června • 22:07

SUV se prostě budou prodávat líp a to je celý.

666
9. června • 7:12

Lze si položit otázku, zda prodeje Škody nějak souvisí s tím, co prodává (viz hnusný facelift OIII, který nemá na prodeje vliv).
Pokud by např. Škoda začala vyrábět jenom zahradní sekačky a traktůrky, tak předpokládám, že by prodeje zůstaly stejné a zákazníci by si ještě pochvalovali, že cestou z/do práce si mohou posekat zahradu.

Quebe
9. června • 7:50

Ono je to hlavně tím, že drtivou většinu nových Škodovek kupují firmy, nikoliv soukromníci, stačí se podívat na statistiky. A tam je nějaký design podružný.

666
9. června • 19:25

Já se obávám, že i funkčnost. Musí to přežít dva, maximálně tři roky a pak to jde do světa.

Kuk Vykuk
9. června • 13:43

Přesně 75 %.

Antiautomat
8. června • 18:39

Samozrejme eko-Logicky kracame s dobou. Problemom je tu preplnene portfolio, co som avizoval uz dobre dva roky dozadu. Sitygov, Rapit, Fabja, Oktavja, Syperp, Kodjakve, Karokve, pomaly uz kazdy zakaznik bude mat ine auto. V tomto smere si taketo auto nemoze obhajit cenovu hladinu, v ktorej sa pohybuje, navyse so zjavnymi znakmi 'uspor' (slusne nazvane), ked sa staci pozriet na holy pleach v interieri, alebo na chybajuce radhauskasten, co je holy, sice povrchovo osetreny, ale stale len holy, podbeh v zadnych kolesach. A je to skoda, pretoze to auto jazdi naozaj skvele a az necakane pohodlne - ak sa na okreske za Vami vyda nejaky vyjazdeny vodic, verte ze budete VELKY problem sa ho zbavit, skusil som a bavil som sa naramne! Sancu tu vidim (ano aj ako odporca) v elektrokare. Ponuknut taketo auto so solidnym dojazdom (cez vikend nabijete a cez tyzden jazdite po meste, pripadne si ho nechate na chate alebo pri rodinnom dome na jazdy po okrese a do mesta), to by za predpokladu slusnej ceny v pomere k hodnote (co je prave ten problem), nemalo konkurenciu. Na tomto aute (trojdverak, slusna vybava za nezmyselnu cenu) som si odjazdil celkom prijemnu cestu a je len skoda - a velka - ze hrabivost ustupila realu. No, tak to aj dopadne.

bzzz
8. června • 19:58

Elektrokara byla prvni vec, co mne napadla. eCiti a sup s nim do mest, statni spravy, na urady resp sharing pro turisty/pujcovny.

Antiautomat
9. června • 8:48

presne tak, pokial by ponukli nieco pouzitelne, potom parada. V praci to v garazi necham raz za tyzden nabit a vozim sa na tej kolobezke cez tyzden do aleluja :-) Nemal by som s tym najmensi problem!Plnotucnu karu (klasika benzin atmo a nedam ho ani za nic), potom na dlhsie cesty, dovolenku apod.

pacho
8. června • 16:50

ďalší krok vedľa od škodovky. Proste sa nepodarilo vyrobiť, čo trh žiada.

Thegrid
8. června • 16:18

Neřekl bych že se Citigo neprodává, prostě na SUV mají mnohem vyšší přidanou hodnotu.. Nic víc

Kuk Vykuk
9. června • 13:41

Jo to maj, specielně ve válení sudů B-]
https://www.youtube.com/watch...

Standa
8. června • 15:51

Tak to jim ta bublina o "nejlepším mini v Evropě" splaskla poněkud rychle. Povyšovali Citygo nad všechny ostatní mini (bez jakéhokoliv věcného důvodu) a takhle to dopadlo. Pýcha předchází pád. Kolín vyrábí 300 000 miniaut ročně (v době útlumu cca 200 000 ks) a exportuje jako blázen. U nás tato auta nejsou doceněna, ale na západ, a taky do Holandska, apod., se exportují a je o ně zájem. Přestože ta nová verze už není tak dobrá, jako ty původní. Škodovka ve své nadutosti nepochopila, že tato auta musí být "hravá", veselá a roztomilá, protože s tím nejezdí žádnej drsňák, ale ženské, nebo mládež. Citygo se tvářilo jako krabice od bot. O dizajnu se nedalo mluvit. Žádný nápad, žádné emoce. A konstrukčně - co mohli, to okopírovali právě od kolíňat, a něco navíc ještě ošidili. To, co u kolíňat sedm let předtím pomlouvali (pevné opěrky, vyklápěcí zadní okénka, tři válce...) sami udělali taky, a ještě to okradli o tapec v kufru, šňůrku plata v kufru a - světe div se - o sklápění sedačky spolujezdce. Takže mě konec výroby této "ošklivé pyšné princezny" nijak nemrzí.

Antiautomat
8. června • 18:57

...tie vyklapacie zadne okna na trojdveraku su vynikajuci, tichy a absolutne jednoduchy sposob vetrania, mam to vyskusane. No a naozaj skoda par detajlov za par euro. V hokeji sa tomu hovori lacny gol do vlastnej.

defender110
8. června • 13:10

No jo, to je ta cenová politika lowendu VW alias Škodovky. A teď to ruší bo za ty love jim to nikdo nekoupí, ten angličák. Proč taky , že? Mi to chybět nebude, skončí v propadlišti dějin , jako jiné.

sokar
8. června • 14:08

Měla ho manželka 4 roky na město. 55kw automat v plné výbavě za 255k. Prodej za 4 roky s 30kkm za 181k . Auto super, malý hbitý prckolet na město ideál. :-)

jogurt
9. června • 12:04

7500km za rok? To by taxíkem jezdila levněji.

tom
10. června • 7:35

Tak ale to je snad jeho "problém".
každej má jinou hranici vyplatí/nevyplatí

R2
9. června • 17:32

Ztrata hodnoty cca 90.000, palivo cca 90.000, pojisteni na 4 roky cca 40.000, zimni obuti vcetne kol a prace cca 30.000, original servis 30.000, rezerva na drobnosti jako myti auta, kapalina do ostrikovacu, vonavky a podobne 20.000. Vse radeji pocitano s vysokohorskou. Dohromady cca 300.000 Kc. Levne taxi za 20/km bez poplatku za nastup, cekani a pod. by bylo za 600.000. To CityGo mohla po 4 letech odvezt do srotu a stale by to bylo levnejsi nez taxi.
Nemluve o pohodli, zrovna jsem ted mel obdobi, kdy jsem potreboval podniknout nekolik cest taxikem a zahajovat kazdou cestu 15-30 minutovym cekanim, z cehoz je obvykle 10-20 minut neplanovane zpozdeni taxikare, neni nic prijemneho.

Driver
8. června • 12:16

Největší problém CityGo je Fabia. CityGO by muselo být s klimou za nějakých 169tis a šlo by na dračku že by nestíhali vyrábět. Takto je ta cena vyloženě pro bohaté zákazníky ze zahraničí, kteří neřeší cenu ale chtěji miniauto. Holt takových je méně, než těch, co shání mini SUV a věřím, že MiniSUV bude ještě megahit, protože JUKE je taky bestseller.

Doporučujeme

Články odjinud