Druhá generace Škody Citigo nebude. Přednost dostanou SUV

Driver  |  08. 06. 2017 12:16

Největší problém CityGo je Fabia. CityGO by muselo být s klimou za nějakých 169tis a šlo by na dračku že by nestíhali vyrábět. Takto je ta cena vyloženě pro bohaté zákazníky ze zahraničí, kteří neřeší cenu ale chtěji miniauto. Holt takových je méně, než těch, co shání mini SUV a věřím, že MiniSUV bude ještě megahit, protože JUKE je taky bestseller.

Odpovědět  |   | 
defender110  |  08. 06. 2017 13:10

No jo, to je ta cenová politika lowendu VW alias Škodovky. A teď to ruší bo za ty love jim to nikdo nekoupí, ten angličák. Proč taky , že? Mi to chybět nebude, skončí v propadlišti dějin , jako jiné.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 06. 2017 14:08

Měla ho manželka 4 roky na město. 55kw automat v plné výbavě za 255k. Prodej za 4 roky s 30kkm za 181k . Auto super, malý hbitý prckolet na město ideál.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  09. 06. 2017 12:04

7500km za rok? To by taxíkem jezdila levněji.

Odpovědět  |   | 
R2  |  09. 06. 2017 17:32

Ztrata hodnoty cca 90.000, palivo cca 90.000, pojisteni na 4 roky cca 40.000, zimni obuti vcetne kol a prace cca 30.000, original servis 30.000, rezerva na drobnosti jako myti auta, kapalina do ostrikovacu, vonavky a podobne 20.000. Vse radeji pocitano s vysokohorskou. Dohromady cca 300.000 Kc. Levne taxi za 20/km bez poplatku za nastup, cekani a pod. by bylo za 600.000. To CityGo mohla po 4 letech odvezt do srotu a stale by to bylo levnejsi nez taxi.
Nemluve o pohodli, zrovna jsem ted mel obdobi, kdy jsem potreboval podniknout nekolik cest taxikem a zahajovat kazdou cestu 15-30 minutovym cekanim, z cehoz je obvykle 10-20 minut neplanovane zpozdeni taxikare, neni nic prijemneho.

Odpovědět  |   | 
tom  |  10. 06. 2017 07:35

Tak ale to je snad jeho "problém".
každej má jinou hranici vyplatí/nevyplatí

Odpovědět  |   | 
Standa  |  08. 06. 2017 15:51

Tak to jim ta bublina o "nejlepším mini v Evropě" splaskla poněkud rychle. Povyšovali Citygo nad všechny ostatní mini (bez jakéhokoliv věcného důvodu) a takhle to dopadlo. Pýcha předchází pád. Kolín vyrábí 300 000 miniaut ročně (v době útlumu cca 200 000 ks) a exportuje jako blázen. U nás tato auta nejsou doceněna, ale na západ, a taky do Holandska, apod., se exportují a je o ně zájem. Přestože ta nová verze už není tak dobrá, jako ty původní. Škodovka ve své nadutosti nepochopila, že tato auta musí být "hravá", veselá a roztomilá, protože s tím nejezdí žádnej drsňák, ale ženské, nebo mládež. Citygo se tvářilo jako krabice od bot. O dizajnu se nedalo mluvit. Žádný nápad, žádné emoce. A konstrukčně - co mohli, to okopírovali právě od kolíňat, a něco navíc ještě ošidili. To, co u kolíňat sedm let předtím pomlouvali (pevné opěrky, vyklápěcí zadní okénka, tři válce...) sami udělali taky, a ještě to okradli o tapec v kufru, šňůrku plata v kufru a - světe div se - o sklápění sedačky spolujezdce. Takže mě konec výroby této "ošklivé pyšné princezny" nijak nemrzí.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 06. 2017 18:57

...tie vyklapacie zadne okna na trojdveraku su vynikajuci, tichy a absolutne jednoduchy sposob vetrania, mam to vyskusane. No a naozaj skoda par detajlov za par euro.

V hokeji sa tomu hovori lacny gol do vlastnej.

Odpovědět  |   | 
Thegrid  |  08. 06. 2017 16:18

Neřekl bych že se Citigo neprodává, prostě na SUV mají mnohem vyšší přidanou hodnotu.. Nic víc

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 06. 2017 13:41

Jo to maj, specielně ve válení sudů
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  08. 06. 2017 16:50

ďalší krok vedľa od škodovky. Proste sa nepodarilo vyrobiť, čo trh žiada.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 06. 2017 18:39

Samozrejme eko-Logicky kracame s dobou.

Problemom je tu preplnene portfolio, co som avizoval uz dobre dva roky dozadu. Sitygov, Rapit, Fabja, Oktavja, Syperp, Kodjakve, Karokve, pomaly uz kazdy zakaznik bude mat ine auto. V tomto smere si taketo auto nemoze obhajit cenovu hladinu, v ktorej sa pohybuje, navyse so zjavnymi znakmi 'uspor' (slusne nazvane), ked sa staci pozriet na holy pleach v interieri, alebo na chybajuce radhauskasten, co je holy, sice povrchovo osetreny, ale stale len holy, podbeh v zadnych kolesach.

A je to skoda, pretoze to auto jazdi naozaj skvele a az necakane pohodlne - ak sa na okreske za Vami vyda nejaky vyjazdeny vodic, verte ze budete VELKY problem sa ho zbavit, skusil som a bavil som sa naramne!

Sancu tu vidim (ano aj ako odporca) v elektrokare. Ponuknut taketo auto so solidnym dojazdom (cez vikend nabijete a cez tyzden jazdite po meste, pripadne si ho nechate na chate alebo pri rodinnom dome na jazdy po okrese a do mesta), to by za predpokladu slusnej ceny v pomere k hodnote (co je prave ten problem), nemalo konkurenciu.

Na tomto aute (trojdverak, slusna vybava za nezmyselnu cenu) som si odjazdil celkom prijemnu cestu a je len skoda - a velka - ze hrabivost ustupila realu. No, tak to aj dopadne.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 06. 2017 19:58

Elektrokara byla prvni vec, co mne napadla. eCiti a sup s nim do mest, statni spravy, na urady resp sharing pro turisty/pujcovny.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 06. 2017 08:48

presne tak, pokial by ponukli nieco pouzitelne, potom parada. V praci to v garazi necham raz za tyzden nabit a vozim sa na tej kolobezke cez tyzden do aleluja Nemal by som s tym najmensi problem!

Plnotucnu karu (klasika benzin atmo a nedam ho ani za nic), potom na dlhsie cesty, dovolenku apod.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonečák  |  08. 06. 2017 22:07

SUV se prostě budou prodávat líp a to je celý.

Odpovědět  |   | 
666  |  09. 06. 2017 07:12

Lze si položit otázku, zda prodeje Škody nějak souvisí s tím, co prodává (viz hnusný facelift OIII, který nemá na prodeje vliv).
Pokud by např. Škoda začala vyrábět jenom zahradní sekačky a traktůrky, tak předpokládám, že by prodeje zůstaly stejné a zákazníci by si ještě pochvalovali, že cestou z/do práce si mohou posekat zahradu.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  09. 06. 2017 07:50

Ono je to hlavně tím, že drtivou většinu nových Škodovek kupují firmy, nikoliv soukromníci, stačí se podívat na statistiky. A tam je nějaký design podružný.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  09. 06. 2017 13:43

Přesně 75 %.

Odpovědět  |   | 
666  |  09. 06. 2017 19:25

Já se obávám, že i funkčnost. Musí to přežít dva, maximálně tři roky a pak to jde do světa.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  09. 06. 2017 07:52

No jo SUV, samé SUV. Už se nemůžu dočkat, až si budu moct vybrat jenom z malého SUV, středního SUV, velkého SUV, "sportovního" SUV, kabrioletu SUV. Hlavně aby to bylo SUV.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 06. 2017 08:51

Klud, tak zle to nebude. Staci ked auta budu coraz drahsie /a ze aj budu/, pribudnu casom tie a one poplatky /kym to ide, ovcana treba dojit/ a zasa to pojde naspat do starych kolaji.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  09. 06. 2017 09:14

Je to možné, osobně chápu, že SUV mají své místo na trhu, ale poslední dobou jsem na obrat "model x končí, přednost dostane SUV" alergický. Jakoby nic jiného nemělo smysl vyrábět. Tak uvidíme.

Odpovědět  |   | 
Lakrin  |  09. 06. 2017 09:18

Citigo SUV

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  09. 06. 2017 11:01

Škoda, že auta jako citigo nemají výbavu jako adaptivní tempomat, aktivní lane asistent a další. Myslím, že by to městům a provozu docela prospělo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A