Druhá generace Škody Citigo nebude. Přednost dostanou SUV

Mladoboleslavská automobilka se rozhodla nevyvíjet dalšího nástupce svého nejmenšího modelu. Chce se více soustředit na tvorbu nových SUV a crossoverů.

Škoda je nyní značkou, která neustále roste. Vděčit za to může například novým modelům Kodiaq a Karoq. Bohužel  zejména výrobní kapacity nedovolují dále vyrábět maličkou Škodu Citigo.

Škoda už vyrábí svůj nejrychlejší model. Co nabídne Octavia RS 245?

Škoda už vyrábí svůj nejrychlejší model. Co nabídne Octavia RS 245?

V této souvislosti se vyjádřil generální manažer pro zahraniční prodej Petr Šolc. Pro Motoring řekl: "Pokud vidíme, že se některé segmenty zmenšují, snažíme se soustředit na jiné modely aut". V tomto duchu dále pokračoval a potvrdil, že tím modelem, který nebude dále vyráběn, je právě Citigo.

A není to jediný model, který je ovlivněn jiným zaměřením Škody. Automobilka totiž měla pracovat i na projektu pro trhy v Africe a Austrálii. Původně se rozhodla vyvinout vlastní pick-up, který měl být postaven na platformě Volkswagenu Amarok. 

Škoda však nemá na těchto trzích tak velký vliv, a proto se rozhodla od projektu ustoupit. Jak uvedl Šolc: "Musíme celosvětově posoudit, co přinese největší návratnost investic naší značky. To, co považujeme za největší příležitost, je se dále soustředit na SUV."

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 34 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků