Zatím jde o prototyp, ale jeho nové prvky působí zajímavě. Například o 40 mm rozšířené blatníky z uhlíkových vláken, nad čelním sklem umístěné přídavné LED osvětlení s krytem rovněž z karbonu, nové vložky čelní masky a okolo světlometů plus prvky předního nárazníku ze stejného materiálu či extra dvojice světel v přední mřížce. Zdroj: Chelsea Truck Company

Zatím jde o prototyp, ale jeho nové prvky působí zajímavě. Například o 40 mm rozšířené blatníky z uhlíkových vláken, nad čelním sklem umístěné přídavné LED osvětlení s krytem rovněž z karbonu, nové vložky čelní masky a okolo světlometů plus prvky předního nárazníku ze stejného materiálu či extra dvojice světel v přední mřížce. | Zdroj: Chelsea Truck Company

Střecha je vyvedena v lesklé tmavé barvě, stejně jako kryt náhradního kola na pátých dveřích. Vzadu pak najdeme poněkud podivně čnící difuzor, který nenavazuje na žádné kryty podvozku (o jeho funkčnosti se jistě dá vést dlouhá debata) a na konci střechy tvarovaný aerodynamická kšilt. Zdroj: Chelsea Truck Company

Střecha je vyvedena v lesklé tmavé barvě, stejně jako kryt náhradního kola na pátých dveřích. Vzadu pak najdeme poněkud podivně čnící difuzor, který nenavazuje na žádné kryty podvozku (o jeho funkčnosti se jistě dá vést dlouhá debata) a na konci střechy tvarovaný aerodynamická kšilt. | Zdroj: Chelsea Truck Company

Auto jezdí na kovaných kolech s rozměru 9x20 palců, obutých do 35palcových pneumatik. Zdroj: Chelsea Truck Company

Auto jezdí na kovaných kolech s rozměru 9x20 palců, obutých do 35palcových pneumatik. | Zdroj: Chelsea Truck Company

Uvnitř koncept ukazuje pěkné čalounění modrou kůží Nappa, a to na sedadlech Recaro, výplních dveří, loketní opěrce, na ruční brzdě a dalších prvcích v tmavé kůži. Zdroj: Chelsea Truck Company

Uvnitř koncept ukazuje pěkné čalounění modrou kůží Nappa, a to na sedadlech Recaro, výplních dveří, loketní opěrce, na ruční brzdě a dalších prvcích v tmavé kůži. | Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster | Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster | Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster | Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster | Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster | Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster Zdroj: Chelsea Truck Company

Ineos Grenadier Grandmaster | Zdroj: Chelsea Truck Company

Střecha je vyvedena v lesklé tmavé barvě, stejně jako kryt náhradního kola na pátých dveřích. Vzadu pak najdeme poněkud podivně čnící difuzor, který nenavazuje na žádné kryty podvozku (o jeho funkčnosti se jistě dá vést dlouhá debata) a na konci střechy tvarovaný aerodynamická kšilt. Zdroj: Chelsea Truck Company
Auto jezdí na kovaných kolech s rozměru 9x20 palců, obutých do 35palcových pneumatik. Zdroj: Chelsea Truck Company
Uvnitř koncept ukazuje pěkné čalounění modrou kůží Nappa, a to na sedadlech Recaro, výplních dveří, loketní opěrce, na ruční brzdě a dalších prvcích v tmavé kůži. Zdroj: Chelsea Truck Company
Ineos Grenadier Grandmaster Zdroj: Chelsea Truck Company
10
Fotogalerie

Drsný Ineos Grenadier oblékl luxusní háv. Vytvořili ho mistři nevkusu, vypadá však skvěle

Moderní nástupce klasického Defenderu prošel dalším kolem tuningu. Od Kahn design jsme nečekali mnoho, ale povedl se.

Společnost Chelsea Truck Company již potřetí poladila novodobý britský off-road, estetická stránka věci je na velmi dobré úrovni a luxusní doplňky také. Svému výtvoru říká Grandmaster, zpracovala jej sub-firma Kahn, od které jsme zvyklí na všemožné divoké kreace, zvláště u SUV s obřími koly, divokými bodykity a dalšími znaky, že majitelům jejich kolotoče dobře vynášejí.

Zatím jde o prototyp, ale jeho nové prvky působí zajímavě. Například o 40 mm rozšířené blatníky z uhlíkových vláken, nad čelním sklem umístěné přídavné LED osvětlení s krytem rovněž z karbonu, nové vložky čelní masky a okolo světlometů plus prvky předního nárazníku ze stejného materiálu či extra dvojice světel v přední mřížce.

Auto jezdí na kovaných kolech s rozměru 9x20 palců, obutých do 35palcových pneumatik. Střecha je vyvedena v lesklé tmavé barvě, stejně jako kryt náhradního kola na pátých dveřích. Vzadu pak najdeme poněkud podivně čnící difuzor, který nenavazuje na žádné kryty podvozku (o jeho funkčnosti se jistě dá vést dlouhá debata) a na konci střechy tvarovaný aerodynamická kšilt.

Uvnitř koncept ukazuje pěkné čalounění modrou kůží Nappa, a to na sedadlech Recaro, výplních dveří, loketní opěrce, na ruční brzdě a dalších prvcích v tmavé kůži. O ceně za úpravu zatím nebyla řeč, úpravce zřejmě zatím jen zkouší odezvu od zákazníků – výsledek ale působí tak, že si jej jistě někdo objedná.

Doporučujeme

Články odjinud