Drsný crash test ukázal, co vám hrozí, když v dodávce vezete paletu tvarovek

9 komentářů

JirkaK
9. dubna • 13:20

Myslím že v reálu nejde o riziko spojené s klasickou dodávkou, která má přepážku mezi posádkou a nákladovým prostorem, jako spíš s kombíky , SUV a velkoprostorovými auty. U nich se prostě nákup ze stavebnin nacpe do kufru a zadní sedačky se sklopí nebo vyndají.
Otázka je co s tím - pro obyčejného člověka není stejně jiná možnost. Zmíněné kurtování nepomůže, to zachrání náklad při prudkém brždění nebo vyhýbacím manévru, ale takovou kurtu která vydrží čelní náraz ještě nikdo nevymyslel. A nějak to z toho Obi nebo Hornbachu prostě odvézt musíte......
Nakonec - i já někdy třeba vezu šestimetrové železné profily na střešním nosiči. Pořádně přivázat, konce svázat, dopředu i dozadu červené praporky a jede se - dvacet, třicet, aby se to nerozhoupalo, z železářství až domů :-D Není jiná možnost.

Michal
7. dubna • 17:58

Bych chtěl vidět BAG kolik by napočítali ťehle mini gurten přes a před paletu.Tak 10

Pepík
7. dubna • 16:51

Tak hlavně, že tvarovky vydržely a zůstaly celý. A o to šlo, ne?

Daniel
7. dubna • 15:16

První chyba bylo umístění palety, měla být opřena o přepážku, aby neměla možnost pohybu. Nebo měli dát před ty tvarovky prázdnou paletu "na stojaka" a stáhnout krutou dozadu. A ty kurty bych odhadl taky nějaké slabší než by měly být.

Jakub
7. dubna • 11:30

1. Ukotvení toho nákladu je ŠPATNĚ. Takto se náklad nekurtuje.
2. Nákladní dodávky snad mají před nákladovým prostorem pevnou stěnu, která brání nákladu, aby pronikl do kabiny pro řidiče/cestující.

Ne321
7. dubna • 12:35

Kdyz vidim obcas material tech "pevnych sten", tak bych rekl, ze to je zabrana level tukanec pri parkovani. Ona ta energie europalety na ktere jsou dve tuny nakladu pri celnim narazu ve vyssi rychlosti je takova, ze by ta mezistena muzela vypada uplne jinak aby mela nejakou opravdu ochrannou funkci.

vana
7. dubna • 13:30

Dokonale pevná není, ale určitě by pomohla

Michal
7. dubna • 10:48

To muselo figurínu bolet.Tady by to chtělo aspoň 2kurtny,gumy pod a upevňovací síť aby ta paleta včetně zboží zůstala na místě

Ne321
7. dubna • 12:37

Hlavne je potreba to mit zakurtovane napevno, aby to nemelo zadnou moznost posunu, protoze jakmile ta masa po narazu ziska diky volnosti ukotveni kinetickou energii, tak uz ji nezastavi zadna kurta.

Doporučujeme

Články odjinud