Drsný crash test ukázal, co vám hrozí, když v dodávce vezete paletu tvarovek

Michal  |  07. 04. 2020 10:48

To muselo figurínu bolet.Tady by to chtělo aspoň 2kurtny,gumy pod a upevňovací síť aby ta paleta včetně zboží zůstala na místě

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  07. 04. 2020 12:37

Hlavne je potreba to mit zakurtovane napevno, aby to nemelo zadnou moznost posunu, protoze jakmile ta masa po narazu ziska diky volnosti ukotveni kinetickou energii, tak uz ji nezastavi zadna kurta.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  07. 04. 2020 11:30

1. Ukotvení toho nákladu je ŠPATNĚ. Takto se náklad nekurtuje.
2. Nákladní dodávky snad mají před nákladovým prostorem pevnou stěnu, která brání nákladu, aby pronikl do kabiny pro řidiče/cestující.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  07. 04. 2020 12:35

Kdyz vidim obcas material tech "pevnych sten", tak bych rekl, ze to je zabrana level tukanec pri parkovani. Ona ta energie europalety na ktere jsou dve tuny nakladu pri celnim narazu ve vyssi rychlosti je takova, ze by ta mezistena muzela vypada uplne jinak aby mela nejakou opravdu ochrannou funkci.

Odpovědět  |   | 
vana  |  07. 04. 2020 13:30

Dokonale pevná není, ale určitě by pomohla

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  07. 04. 2020 15:16

První chyba bylo umístění palety, měla být opřena o přepážku, aby neměla možnost pohybu. Nebo měli dát před ty tvarovky prázdnou paletu "na stojaka" a stáhnout krutou dozadu. A ty kurty bych odhadl taky nějaké slabší než by měly být.

Odpovědět  |   | 
Pepík  |  07. 04. 2020 16:51

Tak hlavně, že tvarovky vydržely a zůstaly celý. A o to šlo, ne?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 04. 2020 17:58

Bych chtěl vidět BAG kolik by napočítali ťehle mini gurten přes a před paletu.Tak 10

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  09. 04. 2020 13:20

Myslím že v reálu nejde o riziko spojené s klasickou dodávkou, která má přepážku mezi posádkou a nákladovým prostorem, jako spíš s kombíky , SUV a velkoprostorovými auty. U nich se prostě nákup ze stavebnin nacpe do kufru a zadní sedačky se sklopí nebo vyndají.
Otázka je co s tím - pro obyčejného člověka není stejně jiná možnost. Zmíněné kurtování nepomůže, to zachrání náklad při prudkém brždění nebo vyhýbacím manévru, ale takovou kurtu která vydrží čelní náraz ještě nikdo nevymyslel. A nějak to z toho Obi nebo Hornbachu prostě odvézt musíte......
Nakonec - i já někdy třeba vezu šestimetrové železné profily na střešním nosiči. Pořádně přivázat, konce svázat, dopředu i dozadu červené praporky a jede se - dvacet, třicet, aby se to nerozhoupalo, z železářství až domů Není jiná možnost.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A