Drsnější Defender snad neexistuje. Po úpravě je připraven na vše

Defender jako čtyřdveřový pick-up od dvou slavných úpravců vypadá skutečně neohroženě. Na pohonné ústrojí se však nesáhlo.

Zatímco Land Rover pracuje na nové generaci legendárního off-roadu Defender, který rozdělí do několika podmodelů, úpravci se ještě věnují původní verzi. Tentokrát se spojila dvě velká jména v oblasti automobilového tuningu a výsledek stojí za to.

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Nemáte na Mercedes G či Defender? Kupte si Suzuki Jimny a tento bodykit!

Tohle auto vypadá jako z nějaké Bondovky, příznivci videohry GTA V si možná vzpomenou na vozy z flotily Marryweather. Saténově černý kus má na starosti Kahn Design a Chelsea Truck Company. Ti z delšího Defenderu udělali čtyřdveřový pick-up.

Jiné jsou i karosářské díly včetně nárazníků. Nové jsou denní LED na nárazníku a střeše, vůz je rozšířen přinýtovanými blatníky a nechybí ani výztuha na zádi. Pneumatiky o rozměru 285/75 na šestnáctipalcových discích a zvýšený podvozek s off-roadovými tlumiči se pak postarají o to, že ani těžký terén není překážkou.

Jaguar Land Rover otevírá nový závod v Nitře. Bude vyrábět 100 tisíc aut ročně

Jaguar Land Rover otevírá nový závod v Nitře. Bude vyrábět 100 tisíc aut ročně

Hodně se toho změnilo i uvnitř. Najdete zde jiná sedadla - skořepinová s integrovanou opěrkou hlavy. Při pohledu na volant si pak pomyslíte, jestli v té komiksovosti tvůrci nezašli možná až příliš daleko. Kus s nezměnným 2,2 litrovým dieselovým čtyřválcem již má najeto přes 13 tisíc kilometrů a k mání je za 78 tisíc eur.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků