Driftovací Volkswagen Passat: V8, zadní pohon a nitro

Speciál, se kterým bude driftovat Tanner Foust, opravdu nemá s vaším služebním Passatem mnoho společného…
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat

O Spojených státech amerických se říká, že je to země neomezených možností. No, jak pro koho, ale pokud jde o stavbu driftovacího speciálu ze sedanu Volkswagen Passat, asi to vyžaduje skutečně téměř neomezené zdroje. A hlavně neomezenou fantazii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální Passat na závody v driftování pohání osmiválec 7,4 litru, který při použití oxidu dusného vyprodukuje až 900 koní výkonu

Zatímco u nás si běžný samozvaný drifter vystačí s ojetým Passatem 1.9 TDI a ruční brzdou, v Americe to přeci jen myslí vážně. Především použijí vidlicový osmiválec o objemu 450 kubických palců (7,4 l) a rozhodnou se pohánět raději zadní kola. Asi nemusíme připomínat, že běžný Passat, i ten americký, je předokolka...

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Osmiválec drtí zadní pneumatiky výkonem 700 koní ve standardním nastavení a pokud řidič, kterým není nikdo jiný než závodník Tanner Foust, použije nitro, výkon motoru se krátkodobě zvýší na 900 koní. Převodovka je jen čtyřstupňová, což na driftování stačí.

Tanner Foust, kterého sponzoruje výrobce energetických nápojů Rockstar (a vy ho možná znáte také jako moderátora amerického Top Gearu), bude tento Volkswagen Passat používat při závodech Formula Drift a také při různých exhibičních vystoupeních.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků