Driftovací Volkswagen Passat: V8, zadní pohon a nitro

Speciál, se kterým bude driftovat Tanner Foust, opravdu nemá s vaším služebním Passatem mnoho společného…
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat

O Spojených státech amerických se říká, že je to země neomezených možností. No, jak pro koho, ale pokud jde o stavbu driftovacího speciálu ze sedanu Volkswagen Passat, asi to vyžaduje skutečně téměř neomezené zdroje. A hlavně neomezenou fantazii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální Passat na závody v driftování pohání osmiválec 7,4 litru, který při použití oxidu dusného vyprodukuje až 900 koní výkonu

Zatímco u nás si běžný samozvaný drifter vystačí s ojetým Passatem 1.9 TDI a ruční brzdou, v Americe to přeci jen myslí vážně. Především použijí vidlicový osmiválec o objemu 450 kubických palců (7,4 l) a rozhodnou se pohánět raději zadní kola. Asi nemusíme připomínat, že běžný Passat, i ten americký, je předokolka...

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Osmiválec drtí zadní pneumatiky výkonem 700 koní ve standardním nastavení a pokud řidič, kterým není nikdo jiný než závodník Tanner Foust, použije nitro, výkon motoru se krátkodobě zvýší na 900 koní. Převodovka je jen čtyřstupňová, což na driftování stačí.

Tanner Foust, kterého sponzoruje výrobce energetických nápojů Rockstar (a vy ho možná znáte také jako moderátora amerického Top Gearu), bude tento Volkswagen Passat používat při závodech Formula Drift a také při různých exhibičních vystoupeních.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků