Driftovací Volkswagen Passat: V8, zadní pohon a nitro

Speciál, se kterým bude driftovat Tanner Foust, opravdu nemá s vaším služebním Passatem mnoho společného…
Driftovací Volkswagen Passat: V8, zadní pohon a nitro
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat

O Spojených státech amerických se říká, že je to země neomezených možností. No, jak pro koho, ale pokud jde o stavbu driftovacího speciálu ze sedanu Volkswagen Passat, asi to vyžaduje skutečně téměř neomezené zdroje. A hlavně neomezenou fantazii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální Passat na závody v driftování pohání osmiválec 7,4 litru, který při použití oxidu dusného vyprodukuje až 900 koní výkonu

Zatímco u nás si běžný samozvaný drifter vystačí s ojetým Passatem 1.9 TDI a ruční brzdou, v Americe to přeci jen myslí vážně. Především použijí vidlicový osmiválec o objemu 450 kubických palců (7,4 l) a rozhodnou se pohánět raději zadní kola. Asi nemusíme připomínat, že běžný Passat, i ten americký, je předokolka...

Testy | Volkswagen | Sedany | Volkswagen Passat

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Osmiválec drtí zadní pneumatiky výkonem 700 koní ve standardním nastavení a pokud řidič, kterým není nikdo jiný než závodník Tanner Foust, použije nitro, výkon motoru se krátkodobě zvýší na 900 koní. Převodovka je jen čtyřstupňová, což na driftování stačí.

Tanner Foust, kterého sponzoruje výrobce energetických nápojů Rockstar (a vy ho možná znáte také jako moderátora amerického Top Gearu), bude tento Volkswagen Passat používat při závodech Formula Drift a také při různých exhibičních vystoupeních.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků