Driftovací Volkswagen Passat: V8, zadní pohon a nitro

Speciál, se kterým bude driftovat Tanner Foust, opravdu nemá s vaším služebním Passatem mnoho společného…
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat

O Spojených státech amerických se říká, že je to země neomezených možností. No, jak pro koho, ale pokud jde o stavbu driftovacího speciálu ze sedanu Volkswagen Passat, asi to vyžaduje skutečně téměř neomezené zdroje. A hlavně neomezenou fantazii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální Passat na závody v driftování pohání osmiválec 7,4 litru, který při použití oxidu dusného vyprodukuje až 900 koní výkonu

Zatímco u nás si běžný samozvaný drifter vystačí s ojetým Passatem 1.9 TDI a ruční brzdou, v Americe to přeci jen myslí vážně. Především použijí vidlicový osmiválec o objemu 450 kubických palců (7,4 l) a rozhodnou se pohánět raději zadní kola. Asi nemusíme připomínat, že běžný Passat, i ten americký, je předokolka...

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Osmiválec drtí zadní pneumatiky výkonem 700 koní ve standardním nastavení a pokud řidič, kterým není nikdo jiný než závodník Tanner Foust, použije nitro, výkon motoru se krátkodobě zvýší na 900 koní. Převodovka je jen čtyřstupňová, což na driftování stačí.

Tanner Foust, kterého sponzoruje výrobce energetických nápojů Rockstar (a vy ho možná znáte také jako moderátora amerického Top Gearu), bude tento Volkswagen Passat používat při závodech Formula Drift a také při různých exhibičních vystoupeních.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Driftovací Volkswagen Passat
  2. Fotogalerie: Driftovací VW Passat
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků