Driftovací mód Focusu RS není pro každého. Tady je důkaz!

Nová generace Focusu RS dostala driftovací mód, díky kterému by měl být schopen jezdit "bokem" snad úplně každý. Není tomu tak...
Driftovací mód Focusu RS není pro každého. Tady je důkaz!

Ford Focus RS je výborné auto, dokonce bychom se jej nebáli označit za revoluční. Zatímco první dvě generace měly přední pohon a díky síly na jedinou nápravu to s nimi občas nebylo lehké, novinka je díky čtyřkolce o něco přívětivější. Ba co víc, dostala i perfektní novinku pro víkendové řádění.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Řeč je o speciálním driftovacím módu, díky kterému by měl s vozem umět jezdit dveřmi napřed snad úplně každý. U vozu je znát podpora předních kol a je proto potřeba mít pro celou akci trochu více místa a ovládat auto natolik, že dokážete reagovat na změny jeho chování. Je relativně „hodné“, nicméně když je řidič jelito, nepomůže vůbec nic. Jak to potom dopadá, uvidíte v přiloženém videu. Tohle prostě zažít nechcete!

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků