Driftovací mód Focusu RS není pro každého. Tady je důkaz!

Nová generace Focusu RS dostala driftovací mód, díky kterému by měl být schopen jezdit "bokem" snad úplně každý. Není tomu tak...
Driftovací mód Focusu RS není pro každého. Tady je důkaz!

Ford Focus RS je výborné auto, dokonce bychom se jej nebáli označit za revoluční. Zatímco první dvě generace měly přední pohon a díky síly na jedinou nápravu to s nimi občas nebylo lehké, novinka je díky čtyřkolce o něco přívětivější. Ba co víc, dostala i perfektní novinku pro víkendové řádění.

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Srovnávací test Ford Focus RS vs. VW Golf R: Rychlá rota, čistá stopa

Řeč je o speciálním driftovacím módu, díky kterému by měl s vozem umět jezdit dveřmi napřed snad úplně každý. U vozu je znát podpora předních kol a je proto potřeba mít pro celou akci trochu více místa a ovládat auto natolik, že dokážete reagovat na změny jeho chování. Je relativně „hodné“, nicméně když je řidič jelito, nepomůže vůbec nic. Jak to potom dopadá, uvidíte v přiloženém videu. Tohle prostě zažít nechcete!

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 67 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků