Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčivostí Hondy Civic Type-R

Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčivostí Hondy Civic Type-R

Nedotáčivost je nepřítel okruhové zábavy. Vlastně nepřítel jakékoli zábavy za volantem. Jak můžete vidět na přiloženém videu, i takový mistr jako Keiichi Tsuchiya, který zpopularizoval techniku řízené jízdy přetáčivým smykem, má s trakcí Civicu Type-R problémy.

Honda Civic hatchback je o krok blíže realitě. Zatím jen jako prototyp

Honda Civic hatchback je o krok blíže realitě. Zatím jen jako prototyp

Pravda, z videa je zřejmé, že nepanovaly úplně ideální podmínky na trati a už z povahy Hondy Civic Type-R je jasné, že tomuto ostrému hatchbacku bude víc než  klikatá motokárová trať vyhovovat rychlý okruh. Ostatně traťový rekord pro předokolky na Nürburgringu mluví za vše.

Pokud ovládáte japonštinu, budeme rádi za aspoň obecné popsání dojmů, které Drift King z Hondy Civic Type-R má. Ještě stojí za to připomenout, že Civic Type-R používá poprvé přeplňovaný motor, v tomto případě dvoulitr o výkonu 228 kW (310 k) v 6500 ot./min. Při ideálních podmínkách má Civic Type-R zdolat metu 100 km/h za 5,7 sekundy a údajně se rozjede až na 270 km/h.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků