Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčivostí Hondy Civic Type-R

Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčivostí Hondy Civic Type-R

Nedotáčivost je nepřítel okruhové zábavy. Vlastně nepřítel jakékoli zábavy za volantem. Jak můžete vidět na přiloženém videu, i takový mistr jako Keiichi Tsuchiya, který zpopularizoval techniku řízené jízdy přetáčivým smykem, má s trakcí Civicu Type-R problémy.

Honda Civic hatchback je o krok blíže realitě. Zatím jen jako prototyp

Honda Civic hatchback je o krok blíže realitě. Zatím jen jako prototyp

Pravda, z videa je zřejmé, že nepanovaly úplně ideální podmínky na trati a už z povahy Hondy Civic Type-R je jasné, že tomuto ostrému hatchbacku bude víc než  klikatá motokárová trať vyhovovat rychlý okruh. Ostatně traťový rekord pro předokolky na Nürburgringu mluví za vše.

Pokud ovládáte japonštinu, budeme rádi za aspoň obecné popsání dojmů, které Drift King z Hondy Civic Type-R má. Ještě stojí za to připomenout, že Civic Type-R používá poprvé přeplňovaný motor, v tomto případě dvoulitr o výkonu 228 kW (310 k) v 6500 ot./min. Při ideálních podmínkách má Civic Type-R zdolat metu 100 km/h za 5,7 sekundy a údajně se rozjede až na 270 km/h.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků