Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčivostí Hondy Civic Type-R

Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčivostí Hondy Civic Type-R

Nedotáčivost je nepřítel okruhové zábavy. Vlastně nepřítel jakékoli zábavy za volantem. Jak můžete vidět na přiloženém videu, i takový mistr jako Keiichi Tsuchiya, který zpopularizoval techniku řízené jízdy přetáčivým smykem, má s trakcí Civicu Type-R problémy.

Honda Civic hatchback je o krok blíže realitě. Zatím jen jako prototyp

Honda Civic hatchback je o krok blíže realitě. Zatím jen jako prototyp

Pravda, z videa je zřejmé, že nepanovaly úplně ideální podmínky na trati a už z povahy Hondy Civic Type-R je jasné, že tomuto ostrému hatchbacku bude víc než  klikatá motokárová trať vyhovovat rychlý okruh. Ostatně traťový rekord pro předokolky na Nürburgringu mluví za vše.

Pokud ovládáte japonštinu, budeme rádi za aspoň obecné popsání dojmů, které Drift King z Hondy Civic Type-R má. Ještě stojí za to připomenout, že Civic Type-R používá poprvé přeplňovaný motor, v tomto případě dvoulitr o výkonu 228 kW (310 k) v 6500 ot./min. Při ideálních podmínkách má Civic Type-R zdolat metu 100 km/h za 5,7 sekundy a údajně se rozjede až na 270 km/h.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků