Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčivostí Hondy Civic Type-R

Drift King Keiichi Tsuchiya bojuje s nedotáčivostí Hondy Civic Type-R

Nedotáčivost je nepřítel okruhové zábavy. Vlastně nepřítel jakékoli zábavy za volantem. Jak můžete vidět na přiloženém videu, i takový mistr jako Keiichi Tsuchiya, který zpopularizoval techniku řízené jízdy přetáčivým smykem, má s trakcí Civicu Type-R problémy.

Honda Civic hatchback je o krok blíže realitě. Zatím jen jako prototyp

Honda Civic hatchback je o krok blíže realitě. Zatím jen jako prototyp

Pravda, z videa je zřejmé, že nepanovaly úplně ideální podmínky na trati a už z povahy Hondy Civic Type-R je jasné, že tomuto ostrému hatchbacku bude víc než  klikatá motokárová trať vyhovovat rychlý okruh. Ostatně traťový rekord pro předokolky na Nürburgringu mluví za vše.

Pokud ovládáte japonštinu, budeme rádi za aspoň obecné popsání dojmů, které Drift King z Hondy Civic Type-R má. Ještě stojí za to připomenout, že Civic Type-R používá poprvé přeplňovaný motor, v tomto případě dvoulitr o výkonu 228 kW (310 k) v 6500 ot./min. Při ideálních podmínkách má Civic Type-R zdolat metu 100 km/h za 5,7 sekundy a údajně se rozjede až na 270 km/h.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků