Dražší nový Hyundai i10 v Česku zatím nekoupíte. Nemá daleko k 500.000 Kč

22 komentářů

Rolf
4. prosince • 14:33

Stará i10 bylo výborné malé auto za malé peníze. Nová i10 je určitě skvělé malé auto za nesmyslně velké peníze, Hyundai by měl být levný a necpat se do prémiového segmentu kde o něj zákazníci beztak nestojí.

Mirek
4. prosince • 23:30

Jsem si nevšiml, že i10 se cpe do prémie. To už tam dle tebe asi je Škoda, Ford, Opel....

petr r. (petrumr)
4. prosince • 16:44

Velký peníze jsou 220tkč?

Jozef
4. prosince • 10:36

Kupte TOYOTU a máte vystaráno !!!

Joe Doe
4. prosince • 11:55

Nieco na tom bude - plne nalozeny hybridny Yaris, o triedu vacsie auto, stoji len o malicko viac ako toto.

Toyota guru
4. prosince • 12:32

Tvá včerejší podlost neušla pozornosti a ve hře je Tvé vyobcování z Toyota$Mazda klubu. Doživotně! Ale za tvé celoživotní zásluhy dostaneš poslední šanci. Chceme tady vidět více takových příspěvků, jako tento. A klidně i přeháněj.

Jozef
4. prosince • 13:13

Takže kto ma Toyotu , musí být sticha ?!?

petr r. (petrumr)
4. prosince • 16:43

Yaris se začne vyrábět v kolíně a dá se srovnávat s fábií, ale aby to bylo spravedlivé, tak toyota bude ojetá a fábia nová.

QR
4. prosince • 9:29

Sandero tuhle korejskou plečku zašlape do země v Evropě i u nás.

Gag
4. prosince • 21:13

Naivko. Jakákoli Dačka nesahá jakémukoli Hyundai ani po ráfky.

Lunchmeat
4. prosince • 9:23

Vzhledem k motoru, převodovce a nevýbavě, cena mimo realitu. U Pola, Fiesty a spol. je možné dostat více za danou cenu. Vím, že jsou o třídu výše. Přemrštěnou pálku si může dovolit jen 500 a to za jedinečný design a stylové navázání na svého mimořádně úspěšného předka z 50.let.

šofér
4. prosince • 13:24

tak 460 tis. není 500 tis, pan redaktor asi rád zaokrouhluje, jak se mu to hodí. A dále si myslím, že to nikdo za 460 tyček ani objednávat nebude, je to jen ceníková volba. Ceny zůstanou +- jak dnes. 220-270 tis.

Mirek
4. prosince • 11:21

Ano, porovnáváš neporovnatelné, ale co kdyby ses nejprve podíval do ceníku, než tohle napíšeš. A navíc zrovna Fiesta má slevu 40 000 Kč, jaká to náhoda, a platí jen do konce roku.
https://www.ford.cz/content/dam/guxeu/cz/cs_c... ...
https://www.hyundai.cz/files/download/model/i10-... ...

Lunchmeat
4. prosince • 12:21

Mirku, reaguji na verzi za 461tis, o které je i nadpis. Jestli myslíš, že I10 za ceníkových 461tis je důstojné srovnání s Polem, Fiestou, Cliem za ceníkových 461tis, pak lze Vošickému jen zatleskat. Dále, srovnávám srovnatelné. S malým autem zaparkuješ ve městě stejně jako s mini autem a na dálnici se s ním nebojíš. Díky tomu, že každý chodí nakupovat vozy s metrem v ruce, aby to vypadalo, tak mini vozy nemají v naší repuplice opodstatnění, krom ceny, která u I10 za 461tis je pro extrémní fanoušky. Takový ústřel mimo mísu má snad už jen Audi A1, ale ta se prodávat bude.

petr r. (petrumr)
4. prosince • 16:40

Kdo to je Vošický? tvůj fotr?

Mirek
5. prosince • 16:05

To je opravdu zajímavé, dopoledne jsem se tady díval a nechtělo se mi nějak k tomu nic dodávat. Zajímavé na tom je to, že všechna hodnocení nad tímto mým současným příspěvkem měla trochu opačná čísla, hodnoty se z plusů přestěhovaly do mínusu a obráceně. Hmmm, zvláštní.

Lord Jim
4. prosince • 8:49

Korejske Citigo,melo byt v nadpisu,ne?

Gag
4. prosince • 21:09

Nazvat i10 korejským Citigo by byla pro i10 urážka.

Petr
4. prosince • 8:29

Ano, tak je to u kazdeho modelu kterekoli znacky. Treba Octavka atakuje hranici jednoho milionu, coz je u vozu nizsi stredni tridy uplne stejne nesmyslna castka jako tech 420 tis. u i10.
Co presne tim tedy autor chtel rict?

Joe Doe
4. prosince • 8:56

Myslim, ze mozeme ocakavat clanok o cenovej vyhodnosti konkurencnej Skody ;)

Tom
4. prosince • 14:32

Hmm, kdyz tub byl clanek o citigo za 350t.kc a fabii za 480t kc tak jste se mohli pretrhnout o to, kdo napise delsi prispevek o tom, jak je to predrazene apod. Kdyz je tu clanek o hyundai tak je to OK. Ale hlavne ze hned se musi do vseho zamontovat skodovka.

Stanislav Podřanský
4. prosince • 8:13

noa?

Doporučujeme

Články odjinud