Dražší nový Hyundai i10 v Česku zatím nekoupíte. Nemá daleko k 500.000 Kč

Nejnovější prcek od Hyundaie umí být velmi dostupný, ale na druhé straně spektra umí také za pořádné peníze nabídnout slušnou výbavu.

Přednosti nové generace Hyundaie i10 jsme si probrali už během zářijové premiéry a na kompletní ceník se podívali zrovna včera. Ačkoliv přijíždí i10 na český trh s velice líbivými cenovkami, kterým ostatně pomáhá současná plošná sleva 40.000 Kč a výhodnější pakety, rovněž není problém v konfigurátoru vybrat takzvaně „plnou palbu“ a dostat cenu zástupce umírající kategorie městských autíček do pořádných výšin.

Nový Hyundai i10 začíná na částce 219.990 Kč, na úplně druhé straně spektra se však jeví specifikace s cenovkou za 420.890 Kč. A to stále mluvíme o nyní probíhající akci zvýhodňující cenu o 40.000 Kč. Pokud zaváděcí akce skončí, cena nejdražší i10 se patrně vyhoupne až na 460.890 Kč.

Nový Hyundai i10 má české ceny. Nabízí akce a slevy, ale musíte být hodně rychlí

Nový Hyundai i10 má české ceny. Nabízí akce a slevy, ale musíte být hodně rychlí

Výbava takto drahé i10 začíná u zvolení nejvyšší úrovně Style, kterou lze kombinovat se čtyřválcem 1.25i o výkonu 64 kW (87 koní) a především automatickou pětistupňovou převodovkou. V základu za 349.990 Kč pak čekejte LED denní svícení, automatickou klimatizaci, vyhřívání předních sedadel a volantu, elektrické ovládání předních i zadních oken, bezdrátové nabíjení telefonu, zadní parkovací senzory s kamerou, tónovaná skla, dotykový infotainment s 8palcovým displejem, tempomat s omezovačem rychlosti, asistent jízdy v pruhu nebo 15palcová litá kola.

Dále však můžete cenovku rozšířit o dostupný paket Premium za 50.000 Kč, čímž postupujeme na 399.990 Kč. Hyundai i10 rázem dostává hezká 16palcová litá kola, v dotykovém 8palcovém infotainmentu už najdete i navigaci, přibude bezklíčový přístup a startování tlačítkem, asistent rozpoznávání dopravních značek a fixační síť v kufru.

Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Stále málo? Větší a hezčí kola jsou vyřešena balíčkem Premium, takže exteriér podle vašich představ vyšperkuje nabídka příplatkových laků za 12.900 Kč, mezi nimiž najdete třeba i tyrkysovou metalízu z propagačních fotek (v galerii). Dostupné je nicméně i dvoubarevné lakování karoserie, kdy můžete mít za dalších 8000 Kč černě nebo červeně (v závislosti na hlavním odstínu karoserie) lakovanou střechu, přední sloupky a kryty zrcátek.

Za zvolení barevné kombinace interiéru si nakonec Hyundai neúčtuje nic, přičemž žádné extra možnosti ani nemáte kromě černého a dvou úrovní šedočerného zbarvení. Kůží potažený volant i řadička a textilní čalounění sedadel je už přitom v ceně výbavy Style. Tímto tedy v konfigurátoru končíte na částce 420.890 Kč, respektive na 460.890 Kč před zmíněnou prémií.

Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Klasicky pak Hyundai v ceně zahrnuje pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů a pět let asistenční služby a kondičních prohlídek.

V budoucnu by ovšem mohlo i10 v plné výbavě vyjít ještě dráž, neboť letos na autosalonu ve Frankfurtu automobilka ukázala i sportovněji střiženou výbavu N Line s výhradní možností ještě silnějšího litrového tříválce (73 kW/100 koní) a samozřejmě agresivněji vyhlížejícím exteriérem a sportovními doplňky uvnitř. 

Hyundai i10 – Ceny a technická data (nejdražší varianta)
Motor 1.25i
Zdvihový objem [cm3] 1248
Válce/ventily 4/4
Výkon [kW/min] 64/-
Točivý moment [Nm/min] 118/-
Převodovka 5A
Zrychlení 0-100 km/h [s] 15,8
Maximální rychlost [km/h] 171
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,5
Základní cena Style [Kč]* 349.990
+ paket Premium [Kč] 50.000
+ lak Aqua Turquoise [Kč] 12.900
+ dvoubarevné lakování [Kč] 8000
Nejvyšší cena Style [Kč]* 420.890
*Uvedené částky počítají s akční prémií zvýhodňující cenu vozu o 40.000 Kč.
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků