https://www.youtube.com/watch... Tak řadí v TT RS Jonny Cocker (https://en.wikipedia.org/wiki/Jonny_Cocker),... kdyby tak řidič Cupry z Autorevue za volantem řadil alespoň z poloviny rychle B-].
Krásná barva ta bílá!!
ja som dal s Meganom RS 1/4 mile za 14.14, takze cas tej Cupry by mal byt podobny. Ale gumy robia vela a predpokladam, ze Cupra bola viac nicena na okruhu ako Octavka. O tom, ze ten za volantom Cupry nevie preradovat, ani nehovorim... ;-)
V každém pripade splněno. ..přečteno, kliknuto, zaplaceno...nase zlata octavia vítězí...-)))
To je ale prdel, číst tyhle diskuze, plný uctívačů té či oné značky, co se tu hádaj o desetiny a sekundy, centimetry a milimetry, jako by s těma "superkárama" chtěli jezdit minimálně WTCC. Vždyť jsou to jen o něco výkonnější a rychlejší běžná auta a každý ať si koupí co je jeho srdci a peněžence bližší a nedělejte ze sebe idioty, co to chtěj na běžný silnici každýmu natřít.
Ještě mi v diskusi chybí PRisti "H-faktoru", ty by mne samou směšností rozesmáli, co, že to mají i30? Nebo tak něco? Octavia RS u mne jasně vítězí, jedná se o vyváženější auto s trvalejším designem, Seat není špatný, je vlastně velmi dobrý, ale chybí mu ona všeobecný vyváženost. Navíc Škoda zní pořád lépe než SEAT... 110 let historie je prostě znát. :-)
Jak Skoda, tak Seat jsou neemotivni plechovky.
Tak historia by bola fakt historiou, keby skodovku a seat nekupil vw.....
Len zopar postrehov: 1.) Na jednotku isiel na Leone na pol plynu ze ;-)2.) Staci precitat a pozriet testy kde obe tieto auta boli na okruhu. Octavka nema sancu. Nemenovany novinar to napisal vystizne Octavia RS je svizne rodinne auto zatial co Leon ST Cupra je rychla bestia. 3.) Preco tu na autorevue. cz testovali octaviu a leona obe combi s motorom 1,4 TSI 103kW a rozdiel bol v sekundach v prospech Leona, kde pocit potvrdili aj merania. http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-combi-14-ts... ... 4.) Toto video je trapne z dovodu nejakeho kratkeho sprintu s lamou za volantom Seatu. 5.) Ani toto normalneho cloveka nemoze presvedcit kupit Octaviu RS za tie peniaze ked o par stoviek moze mat Leona Cupru, co je inde auto vykonom.
No a presto se RS prodava asi 10x lepe.... To je zahada....B-]
http://www.auto-mania.cz/prvni-jizda-s-rychlymi-ko... ...
Myslis, ze Fico je najlepsia volba pre Slovensko a voli ho 40% ludi ;-) To bude nieco podobne. Ja osobne by som Octavku RS nekupil a kupil Cupru - jednoducho auto emocion :-)
Auto emocion tak možná mezi koncernem VW. :-D
Když pominu, že škodovka vyrazila dřív........ Ale dobře to děláte. Sen českých rodin nesmí být v ničem pozadu :-)
Octavia je DSG ne? Cupra manual
No ja bych to jako naprosto zrejme nevidel. Ciste papirove ma Cupra stovku o cca 1s lepsi jak Octavia a to je uz rozdil. V tech 400 metrech byl rozdil 0,1 s. Pritom na 160 ma Cupra 280 cas lepsi o cca 4 s (z jinych testu). Takze byl-li rozdil jen 0,1 a ne +- 4 v tom cili, jelikoz o tolik dele melo trvat Skode na tech vyslednych 160 a i metu 400 m dojet, tak bylo neco spatne.To neco spatne bude mozna z casti ridic apod. Protoze i tech 0-100 to auto melo dat rychleji a dle meho to nedalo. Takze pokud ta Cupra v pocatku ztratila, tak to pak nemohla dohnat.Mi to spise ukazuje na to, ze pri takto malych rozdilech je to o ridici a polenu nepomuze ani Veyron a dobry si poradi s jinymi i ve vyrazne horsim aute.
No já bych řekl, že výsledek je naprosto dle očekávání. 1. Octavia má zřejmě delší 1. převod a nemá takový problém dostat menší výkon na vozovku = náskok na rozjedu do zařazení 2. 2. Pokud se pojede ostrý 1000m tak tam už podle mne Seat převácuje RS větším výkonem.3. Na brzdu s nimi, ona ta Octavia RS na Slovensku tuším měla v reálu přes 240 koní a výkon nemusí být zase tak odlišný.
Výsledek odpovídá tabulkovým hodnotám, jen má prostě Oktávka delší jedničku a řidič v ní rychleji řadí. Od dvojky má jednoznačnou převahu Cupra. Navíc obě auta mají stejný krouťák 350NM, takže rozdíl bude až ve vyšších otáčkách, kde Cupře krouťák pomaleji klesá (zjednodušeně řečeno se výkon počítá jako krouťák krát otáčky děleno koeficient). Jinak řečeno pokud obě auta mají ve 3000 ot. stejných 350NM, tak mají v těch otáčkách i stejný výkon.
MQB short a MQB long :-DNavíc jiné výkony...Vždycky se ptám, kdo je rychlejší řidič a né kdo má víc kW. Přál bych vám vidět, jak se s tahačem bez návěsu školí na Ecce Homo ty "rychlejší osobáky" Takové ponížení je pro ně nejlepší ;-) Aspoň se pak zamýšlí, že rychlost není o plynu ale o volantu.
Jasne, jako kokot, kterej jede s nakladakem prostredkem, protoze se nevejde do sveho peuhu a vsichni mu ihnou, protoze je velkej. A kdyz ma zastavit, tak najednou zjisti, ze ten osobak brzdi lip a tak hp slisuje, zabije par lidi a pote ho ukazujou, jak ho to strasne mrzi...
Chlapče, zřejmě jsi tahač nikdy neřídil a tudíž ani nevíš, jak se to zastavuje. Jinak zajímavé je, že na rozdíl od osobáků se většina náklaďáků do svého pruhu vleze i s návěsem nebo vlekem, ale angličáky to berou v zatáčkách napříč a po rovině jezdí prostředkem.
Rozdíl je očekávaně malý, kdyby se jelo i po zatáčkách, tak lepší řidič by to natřel horšímu v Seatu. Dobře a špatně projetá zatáčka dělá větší rozdíl.
Octávie má výhodu v tom že je lehčí, neboť je vyrobena ze slabšího plechu 0,8 a v ohybech pak krásných 0,6!!! :-D
Řitiku, Firtiku, atd...ty zlodeji nicku....ty tu muzes blekotat co chces. Jedna vetsi lez nez druha. A navic mas tlustou kopulenu.
Tyhle testy....odřazení z 1. stupně u Leonu následuje brutální propad...hádám, že si pilot spočítal zuby. Jinak Předchozí Cupra, uměla docela dost potrápit i WRX STi, Mazdu 6 MPS apd. Mám s tím osobní zkušenost..a to měla jen 177kW. Takže Cupru si koupí jen ten kdo se nenechá oblbnout marketingem a ví co je to za auto :-)
Hmm. někde se asi stala chyba. Mx5 s atmosférou o 160 konících to má za 14.8 a to rozhodně není auto na drag race.
A nebude chyba v uvazovani? MX5 je zadokolka s hmotnosti kolem 1t, staci vysvetleni?
:-D Hej, hlavný rozdiel je, že za volantom Octavie sedí niekto, komu to s manuálnou prevodovkou ide, kdežto Cupru asi šoféruje tvoja mama...
Asi tak, přesto bych netvrdil, že "Ano, Seat vyhrál, ale rozhodně nezničil Octavii rozdílem třídy". Jen řidič v Octavii umí rozjezdy a v Leonu ne, až na ten start Leon ujíždí. Co si autor představoval, že díky 60 koním navíc bude během vteřiny sto metrů před Octavií? Tohle je zcela očekávatelný výsledek, Leon celkem znatelně ujíždí. Ono se to nezdá, ale na ten rozdíl ve zrychlení, co mají auta mezi sebou, ty výkony odpovídají, mám osobní zkušenost s podobným testem mezi motorem se 140 koňmi a mým se 180, realita je zhruba stejná, taky ujíždím, ale ne že bych vystřelil nadzvukovou rychlostí ze startu pryč a o 40 koní slabší auto nechal v dálce za sebou.
:-D Souhlas s Potkanem007, na tyhle "Launche" bys musel sedět v GT-R, ta naděluje z místa skoro všem... a v Cupře asi vopravdu sedělo mimino :-P
nevim no muj 2014 S3 Sedan by dal oboum s přehledem.
No tyhle testy na rovine...slapnout na plyn a jet rovne umi kazdy ocas. Pokud vim Cupra 280 ST zajela v zelenem pekle rychlejsi cas, nez audi RS6 combi...a kombik je, to s ci se to ma srovnavat. Takze jasne...na rovine bys je dal...mozna (treba bys hure radil :-P, pokud nemas DSGcko, tam bys to mel v kapse...)
samozrejme ze mam DSG, mam to v plny palbe se vsim moznym i nemoznym. 0-100 za 4,9s je radost s S3 za ty prachy balada
A není to ta bílá novinářská mrdk* co se pak prodala s mega slevou, protože to nikdo nechtěl? :-D
ne, ziju v nemecku mam nemeckou znacku a mam to auto na leasing 3 roky a jako prvni auto mi prijde fajn.
Takovou mrd...u se tady nevytahuj. Skodovka je nejlepsi.
Tak se zase probuď z toho snu a bude dobře :-)
Kdo nezazil Oktavku 1.9TDi ve stribru, na 19" kolech, s chromovanejma klikama a hagusama - ten jakoby ani nebyl :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.