Drag Race: Škoda Octavia Combi RS vs. Seat Leon ST Cupra

Škoda Octavia Combi RS proti Seatu Leon ST Cupra 280. Teoreticky to je zcela jednoznačná věc, protože Octavia má mít výkon pouze 162 kW (220 koní), zatímco Leon má pod kapatou 206 kW (280 koní) a ještě k tomu navíc používá samosvorný diferenciál. Jenže v reálném provozu je všechno trochu jinak. Od výkonu, přes naměřenou dynamiku, až po tu jednoznačnost ve prospěch Seatu. Na videu je malá ukázka.

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Postavili jsme obě auta vedle sebe a vyzkoušeli klasickou disciplínu v podobě sprintu na čtvrt míle. Ano, Seat vyhrál, ale rozhodně nezničil Octavii rozdílem třídy. Mimochodem, obě auta dorazila do testu s manuální převodovkou.

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Kompletní článek, ve kterém najdete výsledky měření výkonu na brzdě, hodnoty zrychlení i zpomalení a všechno to hezky vzájemně porovnané, chystáme na příští týden. Máte se na co těšit, protože v tomto případě se ukázalo, že skoro nic není tak, jak to má být. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků