Drag Race: Škoda Octavia Combi RS vs. Seat Leon ST Cupra

Škoda Octavia Combi RS proti Seatu Leon ST Cupra 280. Teoreticky to je zcela jednoznačná věc, protože Octavia má mít výkon pouze 162 kW (220 koní), zatímco Leon má pod kapatou 206 kW (280 koní) a ještě k tomu navíc používá samosvorný diferenciál. Jenže v reálném provozu je všechno trochu jinak. Od výkonu, přes naměřenou dynamiku, až po tu jednoznačnost ve prospěch Seatu. Na videu je malá ukázka.

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? [první jízdní dojmy]

Postavili jsme obě auta vedle sebe a vyzkoušeli klasickou disciplínu v podobě sprintu na čtvrt míle. Ano, Seat vyhrál, ale rozhodně nezničil Octavii rozdílem třídy. Mimochodem, obě auta dorazila do testu s manuální převodovkou.

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Test Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI DSG: absolutní špička  

Kompletní článek, ve kterém najdete výsledky měření výkonu na brzdě, hodnoty zrychlení i zpomalení a všechno to hezky vzájemně porovnané, chystáme na příští týden. Máte se na co těšit, protože v tomto případě se ukázalo, že skoro nic není tak, jak to má být. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků