Drag Race: Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD ve sprintu na 400 m

Drag Race: Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD ve sprintu na 400 m

Jak přesně rychlé je Audi R8 V10 Plus už víme, stejně jako známe přesné hodnoty Jaguaru F-Type R AWD. Dnes ještě přidáme jako malý bonus k měřené dynamice jedno video. Kdo bude rychlejší při sprintu na 400 m? 

Ano, je to trochu zbytečná otázka. Je samozřejmě jasné, že rychlejší bude Audi. Ale o kolik přesně? A jakou rychlostí jedou obě tato velmi zajímavá auta 400 m od startu? Odpověď najdete v přiloženém videu. 

Testy | Video | Technika | Sportovní auta | Kupé | Kabriolety | Audi | Jaguar

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R: Jejich dynamika bere dech

K tématu Audi R8 V10 Plus, což je mimochodem podle tiskové zprávy automobilky nejrychlejší sériově vyráběný vůz, jaký jste si kdy mohli od této značky pořídit, se ještě jednou vrátíme podrobným srovnávacím testem s Jaguarem F-Type R AWD. Během focení se k nám neplánovaně přidalo ještě Ferrari 458 Italia, takže se opravdu máte na co těšit. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za možnost otestovat a změřit obě tato auta na polygonu v Dlouhé Lhotě děkujeme kolegům z Max Cars.
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků