Drag Race: Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD ve sprintu na 400 m

Drag Race: Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD ve sprintu na 400 m

Jak přesně rychlé je Audi R8 V10 Plus už víme, stejně jako známe přesné hodnoty Jaguaru F-Type R AWD. Dnes ještě přidáme jako malý bonus k měřené dynamice jedno video. Kdo bude rychlejší při sprintu na 400 m? 

Ano, je to trochu zbytečná otázka. Je samozřejmě jasné, že rychlejší bude Audi. Ale o kolik přesně? A jakou rychlostí jedou obě tato velmi zajímavá auta 400 m od startu? Odpověď najdete v přiloženém videu. 

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R: Jejich dynamika bere dech

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R: Jejich dynamika bere dech

K tématu Audi R8 V10 Plus, což je mimochodem podle tiskové zprávy automobilky nejrychlejší sériově vyráběný vůz, jaký jste si kdy mohli od této značky pořídit, se ještě jednou vrátíme podrobným srovnávacím testem s Jaguarem F-Type R AWD. Během focení se k nám neplánovaně přidalo ještě Ferrari 458 Italia, takže se opravdu máte na co těšit. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za možnost otestovat a změřit obě tato auta na polygonu v Dlouhé Lhotě děkujeme kolegům z Max Cars.
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků