Baz naroku na honorar mohu managerskym debilum z Dacia/Renault poradit dalsi metu pro downsizing/cost cutting. Pristi pohonnou jednotku mohou zvolit od Briggs & Stratton. Muhehe :-D
Vivat EU a idiocie okolo CO2. Mimo EU bude 1,2i a 1,4i ako doteraz.
To vážně podělali, protože ten 1.2 16V 55kW byl dosti dobrý a poměrně živý nezmar motor na přiměřenou velikost auta, typu Sandero. Znám ho dobře z Clia. Asi se snaží udělat z Dacie značku pouze pro důchodce, něco ve stylu Fabie Junior, protože ta oturbená 0.9TCe je už citelně dražší.
V Dacii Sandero 1,2 16V jsem se svez, konkrétně verze 54kW/ 5500 ot/min a 107 N/m 4250 ot/min., řek bych že byla dostačující, jen je to pro mě motor s parametry srovnatelnými s felicií 1,3 MPI 50kW/106 N/m ale lenošný podobně jak 1,4 16V 55kW z fabie. jinak nač kritizovat litrové tříválce když jsou v této kategorii výkonější než cokoliv co bylo dříve ostatně pokud na 1,0 Sce ve verzi 55 kW dodáhne točivý moment nad 95 N/m už kolem 3000ot/min nebude to špatné aspoň ten točivý moment bude lépe využitelný.
Paráda, bez turba to nemôže mať nad 92-93 Nm ani náhodou. Doteraz to malo málo, teraz ešte menej. A jak bolo spomenuté, prvá gen. mala k dispozícii 8V motory 1,4 a 1,6. S 1,6 to muselo jazdiť ako elektromotor od 1000 otáčok.
Cytigoo má údajně z litru 95Nm. Ale to je strop
No tahle hodnota je zprůměrovanej údaj. Viděl jsem reálný graf z motorové brzdy a to maximum kolem těch 3000-4300 otáček je trošku skokové v rozmezí 93-97 N/m, jel jsem v tom a řek bych že v Citigu to docela stačí. Však známá a dříve rozšířená felicie měla taky v základu při 40 kW 94 N/m a bohatě to stačilo, jen pro lidi kteří potřebují závodit nebo tahat těžké náklady, ty litrové tříválce ve vozech kategorie Sandero nebo Fabia budou málo. každej si má uvědomit předem k čemu daná jednotka může posloužit.
Downsizing ???:-D V původním Sanderu1 měl motor 1,2 55kw B-] A pro pořádek:Nepřeplňovaný litr nebude mít 107Nm ani náhodou. Tady prostě platí : Objem ničím nenahradíš. Renault(Dacia) nasrali jste mě. Teď už zbývá jen naftové tříválcové turbo a dokonáno jest.
Pravda pravda. Jen pro upřesnění původní Sandero 1 mělo v základu 1.4l a v nabídce byla i 1.6l. A ta předpotopní 1,4l - 8 ventil,55kW mu absolutně sedla. Jak pr.el na hrnec. Sandero je poměrně menší auto, ale jestli ten 1l motor daj i do Logan MCV tak nevím no.
Pro upřesnění : Sandero 1 mělo později také 1,2 16V 55kw
Ano, po vyřazení 1.4 bohužel ano.
Lide buď šťasten dovolím ti koupit si horší povoz za původní cenu. Oslavujte mne, nezdražil jsem.
Tak ve vysledku majitel usetri na povinnem ruceni.
tak to je úžasná zpráva...
...a good News! What? :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.