Downsizing Dacie: Litr místo dvanáctistovky zdražení nepřinesl

DDT  |  04. 10. 2016 14:30

tak to je úžasná zpráva...

Odpovědět  |   | 
defender110  |  05. 10. 2016 06:41

...a good News! What?

Odpovědět  |   | 
king014  |  04. 10. 2016 15:07

Lide buď šťasten dovolím ti koupit si horší povoz za původní cenu. Oslavujte mne, nezdražil jsem.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  04. 10. 2016 16:18

Tak ve vysledku majitel usetri na povinnem ruceni.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  05. 10. 2016 05:43

Downsizing ??? V původním Sanderu1 měl motor 1,2 55kw A pro pořádek:Nepřeplňovaný litr nebude mít 107Nm ani náhodou. Tady prostě platí : Objem ničím nenahradíš. Renault(Dacia) nasrali jste mě. Teď už zbývá jen naftové tříválcové turbo a dokonáno jest.

Odpovědět  |   | 
defender110  |  05. 10. 2016 06:39

Pravda pravda. Jen pro upřesnění původní Sandero 1 mělo v základu 1.4l a v nabídce byla i 1.6l. A ta předpotopní 1,4l - 8 ventil,55kW mu absolutně sedla. Jak pr.el na hrnec. Sandero je poměrně menší auto, ale jestli ten 1l motor daj i do Logan MCV tak nevím no.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  05. 10. 2016 15:53

Pro upřesnění : Sandero 1 mělo později také 1,2 16V 55kw

Odpovědět  |   | 
defender110  |  13. 10. 2016 11:42

Ano, po vyřazení 1.4 bohužel ano.

Odpovědět  |   | 
jean  |  05. 10. 2016 09:51

Paráda, bez turba to nemôže mať nad 92-93 Nm ani náhodou. Doteraz to malo málo, teraz ešte menej. A jak bolo spomenuté, prvá gen. mala k dispozícii 8V motory 1,4 a 1,6. S 1,6 to muselo jazdiť ako elektromotor od 1000 otáčok.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  05. 10. 2016 15:54

Cytigoo má údajně z litru 95Nm. Ale to je strop

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 10. 2016 15:32

No tahle hodnota je zprůměrovanej údaj. Viděl jsem reálný graf z motorové brzdy a to maximum kolem těch 3000-4300 otáček je trošku skokové v rozmezí 93-97 N/m, jel jsem v tom a řek bych že v Citigu to docela stačí. Však známá a dříve rozšířená felicie měla taky v základu při 40 kW 94 N/m a bohatě to stačilo, jen pro lidi kteří potřebují závodit nebo tahat těžké náklady, ty litrové tříválce ve vozech kategorie Sandero nebo Fabia budou málo. každej si má uvědomit předem k čemu daná jednotka může posloužit.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  05. 10. 2016 11:09

To vážně podělali, protože ten 1.2 16V 55kW byl dosti dobrý a poměrně živý nezmar motor na přiměřenou velikost auta, typu Sandero. Znám ho dobře z Clia. Asi se snaží udělat z Dacie značku pouze pro důchodce, něco ve stylu Fabie Junior, protože ta oturbená 0.9TCe je už citelně dražší.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 10. 2016 20:21

V Dacii Sandero 1,2 16V jsem se svez, konkrétně verze 54kW/ 5500 ot/min a 107 N/m 4250 ot/min., řek bych že byla dostačující, jen je to pro mě motor s parametry srovnatelnými s felicií 1,3 MPI 50kW/106 N/m ale lenošný podobně jak 1,4 16V 55kW z fabie. jinak nač kritizovat litrové tříválce když jsou v této kategorii výkonější než cokoliv co bylo dříve ostatně pokud na 1,0 Sce ve verzi 55 kW dodáhne točivý moment nad 95 N/m už kolem 3000ot/min nebude to špatné aspoň ten točivý moment bude lépe využitelný.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  05. 10. 2016 13:45

Vivat EU a idiocie okolo CO2. Mimo EU bude 1,2i a 1,4i ako doteraz.

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  06. 10. 2016 22:16

Baz naroku na honorar mohu managerskym debilum z Dacia/Renault poradit dalsi metu pro downsizing/cost cutting. Pristi pohonnou jednotku mohou zvolit od Briggs & Stratton. Muhehe

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 37 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A