Downsizing Dacie: Litr místo dvanáctistovky zdražení nepřinesl

DDT  |  04. 10. 2016 14:30

tak to je úžasná zpráva...

Odpovědět  |   | 
defender110  |  05. 10. 2016 06:41

...a good News! What?

Odpovědět  |   | 
king014  |  04. 10. 2016 15:07

Lide buď šťasten dovolím ti koupit si horší povoz za původní cenu. Oslavujte mne, nezdražil jsem.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  04. 10. 2016 16:18

Tak ve vysledku majitel usetri na povinnem ruceni.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  05. 10. 2016 05:43

Downsizing ??? V původním Sanderu1 měl motor 1,2 55kw A pro pořádek:Nepřeplňovaný litr nebude mít 107Nm ani náhodou. Tady prostě platí : Objem ničím nenahradíš. Renault(Dacia) nasrali jste mě. Teď už zbývá jen naftové tříválcové turbo a dokonáno jest.

Odpovědět  |   | 
defender110  |  05. 10. 2016 06:39

Pravda pravda. Jen pro upřesnění původní Sandero 1 mělo v základu 1.4l a v nabídce byla i 1.6l. A ta předpotopní 1,4l - 8 ventil,55kW mu absolutně sedla. Jak pr.el na hrnec. Sandero je poměrně menší auto, ale jestli ten 1l motor daj i do Logan MCV tak nevím no.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  05. 10. 2016 15:53

Pro upřesnění : Sandero 1 mělo později také 1,2 16V 55kw

Odpovědět  |   | 
defender110  |  13. 10. 2016 11:42

Ano, po vyřazení 1.4 bohužel ano.

Odpovědět  |   | 
jean  |  05. 10. 2016 09:51

Paráda, bez turba to nemôže mať nad 92-93 Nm ani náhodou. Doteraz to malo málo, teraz ešte menej. A jak bolo spomenuté, prvá gen. mala k dispozícii 8V motory 1,4 a 1,6. S 1,6 to muselo jazdiť ako elektromotor od 1000 otáčok.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  05. 10. 2016 15:54

Cytigoo má údajně z litru 95Nm. Ale to je strop

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 10. 2016 15:32

No tahle hodnota je zprůměrovanej údaj. Viděl jsem reálný graf z motorové brzdy a to maximum kolem těch 3000-4300 otáček je trošku skokové v rozmezí 93-97 N/m, jel jsem v tom a řek bych že v Citigu to docela stačí. Však známá a dříve rozšířená felicie měla taky v základu při 40 kW 94 N/m a bohatě to stačilo, jen pro lidi kteří potřebují závodit nebo tahat těžké náklady, ty litrové tříválce ve vozech kategorie Sandero nebo Fabia budou málo. každej si má uvědomit předem k čemu daná jednotka může posloužit.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  05. 10. 2016 11:09

To vážně podělali, protože ten 1.2 16V 55kW byl dosti dobrý a poměrně živý nezmar motor na přiměřenou velikost auta, typu Sandero. Znám ho dobře z Clia. Asi se snaží udělat z Dacie značku pouze pro důchodce, něco ve stylu Fabie Junior, protože ta oturbená 0.9TCe je už citelně dražší.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 10. 2016 20:21

V Dacii Sandero 1,2 16V jsem se svez, konkrétně verze 54kW/ 5500 ot/min a 107 N/m 4250 ot/min., řek bych že byla dostačující, jen je to pro mě motor s parametry srovnatelnými s felicií 1,3 MPI 50kW/106 N/m ale lenošný podobně jak 1,4 16V 55kW z fabie. jinak nač kritizovat litrové tříválce když jsou v této kategorii výkonější než cokoliv co bylo dříve ostatně pokud na 1,0 Sce ve verzi 55 kW dodáhne točivý moment nad 95 N/m už kolem 3000ot/min nebude to špatné aspoň ten točivý moment bude lépe využitelný.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  05. 10. 2016 13:45

Vivat EU a idiocie okolo CO2. Mimo EU bude 1,2i a 1,4i ako doteraz.

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  06. 10. 2016 22:16

Baz naroku na honorar mohu managerskym debilum z Dacia/Renault poradit dalsi metu pro downsizing/cost cutting. Pristi pohonnou jednotku mohou zvolit od Briggs & Stratton. Muhehe

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A