Dovozci navrhují dotace na elektromobily. Zákazníci by mohli ušetřit až 200.000 Kč

Jig  |  03. 06. 2021 11:09

jj... hlavně dotace, tím se vyřeší vše
OMG

Odpovědět  |   | 

JJ, ač velmi spokojený uživatel velkého elektrického vozu, přesto tvrdím, že jakákoli dotace je zlo.

Odpovědět  |   | 
Optimista  |  04. 06. 2021 09:56

Aha tak elektroklump se neprodává tak ho budeme dotovat z daní, at si dovozci dají dotaci ze svého. A ekologie, co je proboha ekologického na tom, že auto váží o pul tuny více ??? imho včera jsem mluvil s lidmi v autorizaku a náhradní baterie na enouše pry je za 500.000

Odpovědět  |   | 
BEV  |  03. 06. 2021 11:21

A proto Fobie v základu 400k a slušná Octa 750k.
S touhle cenovou polikou na podporu BEV se zničí všechny automobilky v Evropě. Krom Toyoty, ta si jede svoje a s velkými úspěchy, jak je vidno.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  03. 06. 2021 11:31

A nezarucilo by to i pres tohle vsechno, ze by se nam omladil vozovy park? Za me je to v poradku,tak jak to je. Nechal bych trh at rozhodne co se prosadi (folislni paliva vs hybrid)

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  03. 06. 2021 11:39

Absolutně žádné dotace . Ať si je kupující zaplatí v plné výši ze svého.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 06. 2021 13:19

Přesněěě, dělník na dojíždění do práce to nezaplatí a podnikatel na odpisy na to má i tak...

Odpovědět  |   | 

Dělník nezaplatí ani novýho spalováka, tak se prober do český reality.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  03. 06. 2021 11:42

Tak ekologické vozy ať se klidně dotují, ale proč u toho zmiňují zrovna elektromobily a hybridy!? Co je na nich ekologického?

Odpovědět  |   | 
Jam  |  03. 06. 2021 15:04

hybridy HEV bych do jednoho pytle neházel ... na hmotnosti jen pár desítek kg navíc a za to rekuperuje při každém zpomalení, které spalovák promrhá. nejen nižší spotřeba, ale hlavně minimální prach z destiček, které dnes znečišťují víc než výfuky

Odpovědět  |   | 

Třeba v Rakousku jsou od kolébky do hrobu elektromobily 2x tak ekologičtější.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Josef T.  |  03. 06. 2021 20:29

Ať se klidně dotují? Proč? Proč já a jiní pracující lidé, máme někomu přispívat na to aby se mohl kasat jaký je ekolog. Když někdo chce "eko"auto, ať si ho zaplatí ze svého. Já si to své obyčejné taky platím ze svého, a i když je ma benzín, ve skutečnosti je víc "zelené" než elektromobil.

Odpovědět  |   | 

Jojo a z vejfuku tomu lítaj fijalky.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Dotační korupčník  |  03. 06. 2021 12:50

Jdem jen jen o zisky. Ani koruna nazmar.....nekupovat, dotace zakázat.

Odpovědět  |   | 
Dotační korupčník  |  03. 06. 2021 12:51

A vystoupit z EU....

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  04. 06. 2021 11:14

To určitě. Kdybychom nebyli v EU tak tady ještě všichni běháme s holejma zadkama a modlíme se ke klausovi. Zaplat pánbůh že už to je pryč.

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 06. 2021 23:22

v čem už nemáme holé zadky?

Odpovědět  |   | 

Ty ho máš furt.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  03. 06. 2021 13:12

Proč jen elektřina, proč ne vodík, CNG, LPG??? I to by pomohlo obnovit vozový park. Udělejte dotaci 100TKč na Dacii LPG a uvidíte ten fofr...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 06. 2021 13:18

Dovozci navrhují, aby úzké skupině lidí na elektromobil přispěla většina plátců daní. Nějak nevím, zda se mi tento postoj líbí. Pokud se elektromobil neumí prodat sám za tržní cenu, asi to nebude tak super zboží, o které by se zákazníci prali. Pak je potřeba ho buď zlevnit nebo nějak zatraktivnit, aby o něj byl zájem i bez dotací. Dotace k*rví trh.

Odpovědět  |   | 
Babiš  |  03. 06. 2021 13:56

To jako sorry ale

Odpovědět  |   | 
Maggic  |  03. 06. 2021 15:48

Čumím, kolik převažujících rozumných názorů, to bude nadějné u voleb! Dotace jsou jen korupční nástroj, které kazí trh, souhlas!

Odpovědět  |   | 

Babiš je proti dotacím, třeba dotace na hybridy ve F-M odsouhlasili čssd a ANO bylo proti, tak čssd vypověděli ANO koalici, ale zase tam ty dotace jsou jen na hybrid, elektro by zatěžoval síť.

Odpovědět  |   | 

Musejí být dobře namířeny, třeba ANO odsouhlasili, že dotace na dopravu budou aji pro soukromníky a né jenom čd a kdo na tomhle profituje? Cestující přeci, jels někdy regiojetem?

Odpovědět  |   | 

Proboha hlavně žádný dotace nazakazujte, pak by ten estébák Bureš neměl ani na chleba.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

ty dotace jsou pro lidi, třeba u nás zaměstnal dost lidí a do té fabriky jezdí autobusy, lidi chodí do obchodu, do hospod atd. tohle nevidíš, prostě z mrtvýho města se stalo zase rosrůstajicí.

Odpovědět  |   | 

Jasně vzal si od státu 6 miliard dotace jakože od Bruselu, jenže Brusel mu to neproplatí a zaplatíme to my všichni ze svejch kapes protože on to od sebe nebude vymahat že. Negramotná Šilerová v pohodě udělala do kasy díru za 600 miliard a tváří se jak andílek. Ty musíš bejt hodně vypatlaná kobliha, když todle nevidíš a toho hrabivýho kokota obhajuješ. Za koblihu do sraček.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 08. 06. 2021 04:28

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
KarelB  |  04. 06. 2021 07:27

Kdo ty dotace zaplatí? Obyčejný ne motorista v ceně elektrické energie? Obyčejní lidé mají doplácet na fantasmagorie potentátů z Evropské unie.

Odpovědět  |   | 

Ať je zaplatí Volkswagen, ten to všem podělal Dízlgejtem.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  04. 06. 2021 11:50

Krásný nový zelený svět. Průměrný člověk si nebude moct dovolit koupit malou Fabii na ten ošklivý benzín (pokud bude mít náhodou ještě ojetinu, tak mu napálíme obří poplatky). A bude platit dotace na nákup třítunového "ekologického" obřího SUV pro milionáře, ve kterém je víc lithia, než vytěží průměrný sirotek v Kongu za den a které k nabíjení potřebuje proud jako 4 velké bojlery.

Odpovědět  |   | 

Prober se z diskotéky, průměrný člověk si kupuje jen volítaný ojetiny, ten na novou Fóbii nemá. Už se z toho přeludu prober do reality.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

včera | Jiří Baborský | 4 příspěvky
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 25 příspěvků
TEST Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV: Mílovými kroky k autu na celý život

Hyundai Santa Fe Hybrid

Facelift Hyundaie Santa Fe přinesl tolik změn, že by to snad vystačilo i na novou generaci. Zkusili jsme si ho se základním hybridem.

6.  6.  2021 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v Praze. Vypadá jako nová, cena překvapí

Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v P…

Pokud si chcete splnit sen o téměř nové Škodě Favorit, udělejte si výlet na Prahu 10.

19.  5.  2021 | | 2 N/A
Vladimír Kadera
Škoda Favorit
Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z vesmíru. Ve známém filmu ji nepoznáte

Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z ves…

Zřejmě nejslavnější filmové monstrum přivítalo ve svém filmovém univerzu i Tatru 813. Britové postavili pro natáčení celkem tři unikátní přepravníky vesmírných dobrodruhů.

5.  6.  2021 | | 29 N/A
David Rusol
FilmyTatra
Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na běžný servis. Majitel se nestačil divit

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na bě…

Luxusní supersporty a grand tourery se teď dají koupit i za třetinu původní ceny. Servisy to ale samozřejmě nezajímá.

7.  6.  2021 | | 36 N/A
David Rusol
Servis
Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než nová Felicia. Solitaire je dnes velká rarita

Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než n…

Když veřejnost očekávala felicii, zrodil se nejluxusnější favorit všech dob. Když veřejnost podléhala vábení fabie, zrodila se jedna z nejpůsobivějších felicií. Modely Solitaire a Mystery si byly v mnohém podobné.

29.  5.  2021 | | 2 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vozy Scala a Kamiq přišly o chytrá řešení

Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vo…

Každá ušetřená koruna znamená při velkém počtu vyrobených vozů velkou úsporu. Někdy si ale říkáme, jestli to za to automobilkám opravdu stojí…

24.  5.  2021 |
Jan Mička
ŠkodaByznys