Dovozci navrhují dotace na elektromobily. Zákazníci by mohli ušetřit až 200.000 Kč

31 komentářů

XYZ
4. června • 11:50

Krásný nový zelený svět. Průměrný člověk si nebude moct dovolit koupit malou Fabii na ten ošklivý benzín (pokud bude mít náhodou ještě ojetinu, tak mu napálíme obří poplatky). A bude platit dotace na nákup třítunového "ekologického" obřího SUV pro milionáře, ve kterém je víc lithia, než vytěží průměrný sirotek v Kongu za den a které k nabíjení potřebuje proud jako 4 velké bojlery.

Kuk Vykuk
8. června • 4:32

Prober se z diskotéky, průměrný člověk si kupuje jen volítaný ojetiny, ten na novou Fóbii nemá. Už se z toho přeludu prober do reality. B-]

KarelB
4. června • 7:27

Kdo ty dotace zaplatí? Obyčejný ne motorista v ceně elektrické energie? Obyčejní lidé mají doplácet na fantasmagorie potentátů z Evropské unie.

Kuk Vykuk
8. června • 4:29

Ať je zaplatí Volkswagen, ten to všem podělal Dízlgejtem. B-]

Kuk Vykuk
3. června • 17:16

Proboha hlavně žádný dotace nazakazujte, pak by ten estébák Bureš neměl ani na chleba. :-DB-]

petr r. (petrumr)
3. června • 20:19

ty dotace jsou pro lidi, třeba u nás zaměstnal dost lidí a do té fabriky jezdí autobusy, lidi chodí do obchodu, do hospod atd. tohle nevidíš, prostě z mrtvýho města se stalo zase rosrůstajicí.

Kuk Vykuk
8. června • 4:27

Jasně vzal si od státu 6 miliard dotace jakože od Bruselu, jenže Brusel mu to neproplatí a zaplatíme to my všichni ze svejch kapes protože on to od sebe nebude vymahat že. Negramotná Šilerová v pohodě udělala do kasy díru za 600 miliard a tváří se jak andílek. Ty musíš bejt hodně vypatlaná kobliha, když todle nevidíš a toho hrabivýho kokota obhajuješ. Za koblihu do sraček. 3-[

Maggic
3. června • 15:48

Čumím, kolik převažujících rozumných názorů, to bude nadějné u voleb! Dotace jsou jen korupční nástroj, které kazí trh, souhlas!

petr r. (petrumr)
3. června • 20:24

Musejí být dobře namířeny, třeba ANO odsouhlasili, že dotace na dopravu budou aji pro soukromníky a né jenom čd a kdo na tomhle profituje? Cestující přeci, jels někdy regiojetem?

petr r. (petrumr)
3. června • 20:10

Babiš je proti dotacím, třeba dotace na hybridy ve F-M odsouhlasili čssd a ANO bylo proti, tak čssd vypověděli ANO koalici, ale zase tam ty dotace jsou jen na hybrid, elektro by zatěžoval síť.

Tom
3. června • 13:18

Dovozci navrhují, aby úzké skupině lidí na elektromobil přispěla většina plátců daní. Nějak nevím, zda se mi tento postoj líbí. Pokud se elektromobil neumí prodat sám za tržní cenu, asi to nebude tak super zboží, o které by se zákazníci prali. Pak je potřeba ho buď zlevnit nebo nějak zatraktivnit, aby o něj byl zájem i bez dotací. Dotace k*rví trh.

Babiš
3. června • 13:56

To jako sorry ale

Pavel
3. června • 13:12

Proč jen elektřina, proč ne vodík, CNG, LPG??? I to by pomohlo obnovit vozový park. Udělejte dotaci 100TKč na Dacii LPG a uvidíte ten fofr... :-D

Dotační korupčník
3. června • 12:50

Jdem jen jen o zisky. Ani koruna nazmar.....nekupovat, dotace zakázat. B-]

Dotační korupčník
3. června • 12:51

A vystoupit z EU....

Chytrak
4. června • 11:14

To určitě. Kdybychom nebyli v EU tak tady ještě všichni běháme s holejma zadkama a modlíme se ke klausovi. Zaplat pánbůh že už to je pryč.

homer
4. června • 23:22

v čem už nemáme holé zadky?

Kuk Vykuk
8. června • 4:16

Ty ho máš furt. :-P

Jarda
3. června • 11:42

Tak ekologické vozy ať se klidně dotují, ale proč u toho zmiňují zrovna elektromobily a hybridy!? Co je na nich ekologického?

Josef T.
3. června • 20:29

Ať se klidně dotují? Proč? Proč já a jiní pracující lidé, máme někomu přispívat na to aby se mohl kasat jaký je ekolog. Když někdo chce "eko"auto, ať si ho zaplatí ze svého. Já si to své obyčejné taky platím ze svého, a i když je ma benzín, ve skutečnosti je víc "zelené" než elektromobil.

Kuk Vykuk
8. června • 4:15

Jojo a z vejfuku tomu lítaj fijalky. :-D:-DB-]

Kuk Vykuk
3. června • 17:14

Třeba v Rakousku jsou od kolébky do hrobu elektromobily 2x tak ekologičtější. :-PB-]

Jam
3. června • 15:04

hybridy HEV bych do jednoho pytle neházel ... na hmotnosti jen pár desítek kg navíc a za to rekuperuje při každém zpomalení, které spalovák promrhá. nejen nižší spotřeba, ale hlavně minimální prach z destiček, které dnes znečišťují víc než výfuky

Kevil
3. června • 11:39

Absolutně žádné dotace B-]. Ať si je kupující zaplatí v plné výši ze svého.

Pavel
3. června • 13:19

Přesněěě, dělník na dojíždění do práce to nezaplatí a podnikatel na odpisy na to má i tak...

Kuk Vykuk
8. června • 4:11

Dělník nezaplatí ani novýho spalováka, tak se prober do český reality. B-]

Tomas
3. června • 11:31

A nezarucilo by to i pres tohle vsechno, ze by se nam omladil vozovy park? Za me je to v poradku,tak jak to je. Nechal bych trh at rozhodne co se prosadi (folislni paliva vs hybrid)

BEV
3. června • 11:21

A proto Fobie v základu 400k a slušná Octa 750k.
S touhle cenovou polikou na podporu BEV se zničí všechny automobilky v Evropě. Krom Toyoty, ta si jede svoje a s velkými úspěchy, jak je vidno.

Jig
3. června • 11:09

jj... hlavně dotace, tím se vyřeší vše
OMG

Optimista
4. června • 9:56

Aha tak elektroklump se neprodává tak ho budeme dotovat z daní, at si dovozci dají dotaci ze svého. A ekologie, co je proboha ekologického na tom, že auto váží o pul tuny více ??? imho včera jsem mluvil s lidmi v autorizaku a náhradní baterie na enouše pry je za 500.000 :-D:-D:-D

Jan Taraba
3. června • 13:07

JJ, ač velmi spokojený uživatel velkého elektrického vozu, přesto tvrdím, že jakákoli dotace je zlo.

Doporučujeme

Články odjinud