Zdravím, jen jsem se chtěl optat zda jsou dobrá auta,dovezené s Rakouska.děkuji
Chtěla bych důrazně varovat před Dovez to dál s.r.o. a Dovez to blíž s.r.o. Neposkytují pravdivé informace o vozidle a následně nedodržují dohodnuté. Doporučuji, pokud už s nimi bude kdokoliv jednat, vše činit písemně a osobní rozhovory nahrávat. Překrucují fakta. Reklamace je u nich de facto nemožná. Skrytou závadu se snaží házet na zákazníka. Ukřičený způsob jednání paní, která za tuto firmu jedná, ale její funkce ve firmě nám není známa a zplnomocnění nepředložila (nahrávky mám), psychický nátlak, nepravdivé informace, bránění v odjezdu. Jejich výhodná nabídka řešení reklamované závady u od nich zakoupeného vozidla byla – necháme si peníze a odvezeme si i auto. Vylákali nás na technickou prohlídku až do Olomouce (jsme ze středoč.kraje), že prý důvěřují pouze jedinému servisu, a pak odmítli reklamovanou závadu řešit. Paní, jejíž jméno nesmíme uvést (mmj. „dáma“ v exekucích, která autům údajně nerozumí) reprezentující prodávající společnost nám pak bránila v odjezdu, chtěla nám odebrat zaplacené vozidlo, nebo aspoň SPZ, vyhrožovala a sprostě nadávala. Její způsob jednání lze dohledat i v televizních reportážích se stejnou tématikou. Jednatel této společnosti, jehož jméno nesmíme uvést, s námi nikdy nebyl osobně v kontaktu, nikdy jsme ho osobně nepotkali. Vše za něj vyřizuje pouze výše uvedená paní, která se za tuto firmu skrývá. "Odborníci", kteří tvrdí, že spotřeba oleje 1 litr na 1000 km je normální. Pro první kontakt zájemce o koupi inzerovaného vozidla používají kamaráda, který zde pak dává hodnocení jako zákazník. Tolik k vypovídající hodnotě takových pozitivních recenzí. Ke své činnosti používají dvě firmy Dovez to dál s.r.o. a Dovez to blíž s.r.o. a pokaždé komunikují z jiné. Jedna společnost auto inzeruje a nabízí, druhá prodává a je uvedena na kupní smlouvě. Nemají ani kancelář, adresy na faře v Majetíně (něco jako MÚ), nízký základní kapitál 100 Kč a záporný vlastní kapitál -3 miliony Kč. Nejhorší prodejce, co jsem kdy zažila. Raději si dovézt auto sám.
Autům trochu rozumím, ale moc nerozumím dovozu ze zahraničí. Mám hodně dobrou zkušenost s panem Košťálem z www.autazhk.cz, dovezl nám do rodiny už dvě auta a naprostá spokojenost. Hlavně se mi líbí že má lidský přístup, nebere dovoz aut jako fabriku na peníze a vybírá auta tak jako by si sám kupoval auto pro sebe. Jak jsem psal, pan Košťál nám dovezl už dvě auta do rodiny q pokud budeme potřebovat další dovoz určite se obrátím na něj.
Já osobně vybírám na mobile.de... samozřejmě je třeba si dávat pozor na očividně podezřelé inzeráty, ale vybrat se tam slušné auto dá bez problému... Hlavně nezapomenout prověřit historii VIN minimálně přes Cebii, ale lepší zkušenost mám s CV - https://vincheckfree.net... tady je i slevový kód, který ještě stále funguje...
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda někdo nemáte zkušenosti z firmou: https://www.roscar-gmbh.com/de/uber.phpChtějí po nás zaplatit půlku kupní ceny předem než dovezou auto. Máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji
Původně jsem měl v plánu si auto nechat dovézt z DE, ale pak jsem slyšel z několika zdrojů, že je to proces docela na dlouho, takže jsem raději koupil auto v aaa, kde mám jistotou původu vozu, a také jsem k autu dostal přímo v ceně záruku Carlife, takže se nemusím bát nějaké skryté vady, že bych musel do auta najedou hodně investovat.
Jednou jsem si auto dotáhnout nechal. Neměl jsem asi štěstí, protože jsem s vozem měl jenom problémy. Teď už nákup ojetého vozu řeším výhradně skrze velký bazar, jako je AAA auto. A to jak z důvodu financování tak záruky a kompletního servisu.
Přesně to je můj závěr také. Příště půjdu do velkého autobazaru, kde mají řádnou provozovnu, v případě reklamace se máte kam obrátit. Postupují alespoň podle zákona. Pořád si nadávám, jak jsem mohla uvěřit paní Agátě Vaicové z Dovez to blíž / Dovez to dál. Takových problémů jako je s autem od nich, jsem snad nikdy nezažila.
A není to v AAA náhodou tak, že pak vám napaří poplatek za přistavení auta k prodeji, vnutí nějaké pojištění něčeho, co vlastně nic nekryje, musíte si zaplatit další peníze za povinnou výbavu jako je trojúhelník a také si připlatit za koberečky? A pokud necháváte auto na protiúčet, tak jim zaplatíte za vyčištění auta a za přepis auta na ně?
Souhlasím, dneska už se nevyplatí riskovat. A zrovna áčka, jsou pro mě dostačující. Nějaká to muška se najde všude, ale pořád s tím kolik aut mají je kvalita dobrá. A co se týče cen, tam není co řešit, jsou jednoduše nejlevnější...
Taky se přikláním k tomuto řešení. Když jsem si prošel všechny příspěvky co je s autem ze zahraničí papírovaní a problémů, radši fakt skočím třeba do áček a nakonec zjistím, že je to ještě levnější...
Ono dneska je to opravdu už asi lepší zůstat pěkně u nás. Ano AAA auto mají největší výběr a servis, zázemí atd., ale stejně se pořád najde mnoho odpůrců. Já to riskl a šel tam a nebylo to tak špatný... Ale samozřejmě nikdo nikoho nenutí :)
Zdravim, chtěl jsem se zeptat zda-li je možné dovézt a přihlásit pro běžný provoz auto z Německa staré 16 let splňující EURO3 ? Děkuji za odpověď
Z dovozu je to všechno silně stočené, převážně slátané bouračky. Nebral bych to už. Zlatě dobrej českej autobazar.
No, že bych si byl jistý, že u nás auta nestáčí to teda říci nemohu. Ale klidně bych to aji překousl, kdyby za to nějaké auto opravdu stálo. Každopádně cizina nebrat. To radši za pár šušňů koupím u nás, a když se něco stane tak to otočím.
Proto se snazim spolupracovat s Cebii. firma ktera tohle umi pohlidat a pomuze :)
to delas dobre ja mam 4 auta a z toho 3 jsem kupoval pres cebii jedno mam novy ale to uz je starsi takze budu obmenovat a opet pujdu s cebii do toho :)
Jo s tim souhlasim a kdyby jen stocene, to jsou kolikrat pry 3 auta v jednom...!
Ahoj. Máte někdo zkušenosti ohledně převozu auta z Německa firmou? Našli jsme si pěkné auto na s.bazaru. Pán napsal, že pochází z Německa a že auto má v Německu a je ochotný najmout firmu která nám ho dopraví na ukázku(je na nás, jak se rozhodneme, počítá i s tím, že auto půjde třeba zpátky) auto dopraví přímo na naší adresu na jeho náklady. Zdá se nám to podezřelé, i cena je celkem nízká, auto je pěkné, poslal veškeré info o aute, vin kod, servisní knížku to má. Rok vyroby 2012. Chce si pořídit prý auto na dobijení, z toho důvodu jiná země, je členem zelené organizace. Celé nám to přijde trochu podivné. Nemáte někdo zkušenost? Děkuji
Podezřelé. Co jsem viděl tak nikdo neudělá nic na vlastní náklady. Nehledě na to, že když se kdysi rozbíhal nákup aut v cizině, tak se vyrojilo mnoho firem či osob, kteří se o převoz za velký peníz ochotně postarali. Když už Vám nestačí nabídka našich bazarů jako AAA auto a další, tak si vždy auto dovezte sami. Je tam totiž obrovský problém pokud se po cestě něco stane. A pokud teď auto nemáte, tak si je třeba půjčte. Pro brňáky a okolí bych doporučil tuhle půjčovnu: pujcsibavo.cz
Nedávno jsem služeb této půjčovny využil a skutečně mohu doporučit. Mnohem lepší jednání než u velkých půjčoven. Dodržené veškeré naslibované termíny. Auto i smlouvu přivezou domů a za pár minut všechno vyřešeno. Doporučuji
Nemusí to být nutně podvod, ale taky mi to přijde celkem podežrelý, že ho na vlastní náklady, jen tak, bez záruky, že si ho vezmete, dovalí z Německa až k vám před barák. Něco tu nehraje prostě. Možná byste udělali líp koupit auto přes nějaký z výše zmíněných specializovaných autobazarů/dovozců, co dováží přímo z Německa
Myslíte auto-story? I kdyby byly sebelepší, nechce se mi kvůli toho dojíždět do brna...
Zdravim, z jakych zemi si je tedy nechavate dovest? dosti znamých mi rikalo o Nemecku, jake s tim mate zkusenosti? a jake tam maji tak ceny?
Ahoj,zkus si přečíst například tento článek http://citroen.carling.cz/aktuality/co-obnasi-dovoz... ... ne vždy se musí dovoz auta vyplatit. Pokud nemáš nějakého známého, kdo autům skutečně rozumí, raději bych kupoval u nás, kde budeš mít i mnohem jednodušší vymáhání reklamací..
Ono v dnešní době už je to spíše pro zábavu. Stejně jak u nás tak i v Německu se dá narazit na pěkné kousky. S tím rozdílem, že u nás je všechno jednoduší a jelikož se dá objet více bazarů, tak bude výběr lepší.
Mám zkusenost s auty doveze z nemecka od firmy www.auto-story.cz velika spookojenost jak s rychlosti tak kvalitou dovezeneho auta
Ono to nevypadá špatně, ale proč vlastně kupovat auto v cizině? A to jako koupíte auto podle obrázku? No nevím, a rozhodně to nedělají zadarmo. Kdybych chtěl nějakou specíálku, tak ok, ale pro běžné auto proč nejít do našich bazarů?
To sou ty od Brna? Vaicová, Agáta? Nebo ty od Plzně? Kupoval jsem svoji AUDI u těch v Brně
Můžu jen potvrdit, s auto-story mám jen ty nejlepší zkušenosti.
Jojo, musím se přidat. Můj fordík od auto-story z Brna šlape jako hodinky ;-)
Taky, taky. Někdo očividně ví kde v Německu kupovat kvalitní auta
Zdravím, máte někdo zkušenosti s přepisem auta ze zahraničí? Koupil jsem auto,které má převozky,Velkej techničák a kupní smlouvu.Malém techničák mě nedali a Nevim zda je to problém. Děkuji za info
Dovoz aut je dobrá záležitost, dá se tam sehnat auto v hodně dobré stavu za velmi příznivou cenu. Osobně jsem tak tento rok kupoval dvojkovou oktávku. Jen s nákupem na mobile.de bych si dal opravdu pozor - je tam hromada podvodníků. Takže nejlepší je si najít nějakou českou firmu, které takovéto služby nabízí a nechat si auto dovézt. Vyjde to sice o trochu dráž, ale máte zařízené veškeré papírování a komunikujete přímo s firmou, která má někde sídlo a ne jen s nějakým podvodníčkem přes mail. Osobní zkušenost mám s firmou Radek Myslivec v Přelouči - auta vozí a mají pravidelně i nějaké v nabídce (aktuální nabídka zde http://www.autodovozprelouc.cz/nabidka-vozu... - ceny nejsou opravdu špatné :) )
Zdravím, článek by chtělo aktualizovat, přibylo toho spoustu nového a dovoz aut ze zahraniční je stále častější. Já sám auto nakupuji přes web www.mobile.de/cz, kde jsem našel taky návod, jak registrovat auto z Německa v České republice. Pomohl mi taky tento návod, jak bezpečně koupit auto: http://www.mobile.de/home/securityAdvice.html... .
Porřeboval bych vědět jestli se dá u nás přihlásit auto starší 8 let,ktré nemá globální homologaci,může mi někdo poradit.Děkuji za odpověĎ
Dá se přihlásit, ale musí mít prokazatelně schválení v zemi EU odkud ho dovážíš. Tzn. buď to má v německejch papírech nebo na štítku s vin. Do novejch německejch techničáků to trochu flákaj, je to kolonka 17, globálka je na řádku K.
Prosim te , jak je to s novym autem, ktere stoji na sklade 2 roky , ma najeto 1 km, ale ma normu EURO 2, je uvadeny ze je to pro Saudskou Arabii , nikoliv pro EU. Da se to tady prihlasit , kdyz to oupim v Nemecku? Diky
Zdravím, narazil jsem na čecha žijícího v německém Mnichově a koupil sem přes něj třetí auto. Veškeré obchody proběhly bez problémů a ještě k tomu sem ušetřil hromadu peněz. Kdo můžete jeďte si koupit auto do Německa, auta jsou tam jako nová, ale taky se musí vybírat.
.... chtěla bych si koupit auto v Německu, ale ani nevím, kde začít. Prošla jsem si v článku uvedené stránky: www.autoscout24.de, ale jsem z toho úplně mimo... Máte někdo zkušenosti s těmito stránkami? Je tam uvedena konečná cena 1 euro a vzhledem k tomu, že moc německy neumím, nedokázala jsem vyčíst konečnou cenu, za kterou auto prodávají. Nemůžete mi někdo poradit, případně doporučit nějaké jiné "lepší" stránky. Díky všem ;)
vyhlédl jsem si kombíka Grandtoura 2004 u Norimberku a je tam mimo jiné napsané: Verkauf nur für Händler oder für Export=prodej pouze obchodníkům nebo na export. Protože chci koupit firemní auto, zajímá mě netto preis tudíž bez MWSt což je přesně tento Grandtour. když čtu tyto články tak asi znamená že s autem není něco v pořádku a snaží se ho prodat ven, navíc mu v srpnu skončila TÜV )naše TK). Telefonicky mě bazaru potvrdili že cena je skutečně nettopreis pro firmu, že auto je v dobrém stavu, nebourané, že mě vyřídí za 90 EUR převozní značky+pojištění , vzhledové je auto o.k., přesně dle mých požadavků tak teď nevím co mám dělat, auto mám rezervované na příští týden, poraďte: znamená že když je určeno jen obchodníkům nebo na export je s ním něco v nepořádku? Na místě to nepoznám a připlácet si za TK v DE se mi nechce, když stejně za ni musím zaplatit v CZ, navíc nevím zda by prodejce byl ochoten udělat TÜV..., navíc je to auto dle mých představ a nechci si další týdny hledat jiné, mám obavy že ho prodají pokud budu váhat, poraďte
Kupoval som 6-ročné auto v Hannoveri od majiteľky (2. majitel - 3 roky). Nemala tušenie aké poistenie potrebujem a ja neviem po Nemecky ani ceknúť. Po týždni som zistil, že základné veci sú na stránke www.adac.de . Na preklad do angličtiny sa dá použiť automatický prekladač http://babel.altavista.com/Poistenie vývozných značiek (Ausfuhrkennzeichen) pre osobné auto v kacelárii ADAC (v každom väčom meste) stojí 80 EUR (15 dní), ak má človek čas, cez internet niektorí makléri ponúkajú o 30 EUR lacnejšie. Nemal som čas, tak som majiteľke poslal plnú moc a kópiu pasu a ona mi to vybavila na ADAC-e.Kontrola auta na zdviháku v miestnom servise (chceli zaplatit iba 5 EUR).Priamo na úrade to bolo za hodinu hotové (odhlásiť - 11.90 EUR (pôvodná majiteľka), zažiadať o vývozné číslo - 33.90 EUR, v bunke na parkovisku nechať vyrobiť značky podľa prideleného čísla - 34 EUR, pristaviť naspäť k úradu - už so značkami - pre kontrolu VIN s následným odovzdaním medzinár. techničáku)Ak to mám zhrnúť:letenka Budapešť-Hannover 6000 Sk (www.airberlin.com)poistka a úrady v Hannoveri 6000 Skbenzín naspäť 5000 Skštartovacie káble na nemeckej pumpe 1000 Sk (na parkovisku som si to rádio mal radšej vypnúť
Diky za pekny clanek. Chtel bych auto dovest za Svycarska, kde ted pobyvam. Hledám jak o život informace o tom jak staré auto může být a nic nemůžu najít. Neporadíte někdo? Dík.
Když jsem vezl koupené auto z D, zaplatil jsem si povinné ručení pro převoz na 9 dní (nejkratší co nabízeli), ještě ten den jsem byl na hranicích a tam mi český policajt tvrdil, že pojištění musí být nejméně na 15 dní, jinak jsou prý převozní značky neplatné!!! V zákoně jsem to tedy nehledal, nevím zda nekecal.Nakonec mě pustil
http://autoimport.euweb.cz/nabidka.html
Mohl by mi někdo říct, jak (a kolik) je to s placením cla z dovezného auta?
v ramci EU nic
Zdravim vsechny,diky autorovy za super clanek.Chci se zeptat vsech mate nekdo zkusenosti ze serverem www.autohus.de ?Maji tam dve ceny jedna domestic - pro ne a jedna for export.Zajimalo by mne jaka cena je pro nas (s DPH)osobne si myslim ze ta domestic.Diky
Ano, pre nás platí ta cena s DPH, pretože sme súčasťou EU a v rámci EU sa pri kúpe ojetiny platí DPH v mieste nákupu a doma sa už nič nedopláca.Inak DAS Autohus je jeden z tých veľkých bazárov, ak nie največší v Nemecku. Skupuje autá vo veľkom, najme od firiem.
I kdyz je to velky prodejce. i tak bych si navazal kontakt s cebii. jistota je vzdy na miste v dnesni dobe.
No tak ted jsi mě pobavil :)))Nevíš o čem mluvíš.Pokud jsou u auta dvě ceny, tak je to ze stejneho důvodu jako u nás, nebo kdekoliv v Evropě. Auto pokud má možnost odpočtu DPH, tak má dvě ceny: "bez dph" a "s dph". Pokud firma z Čech (plátce DPH) jede koupit auto do Německa a na vozu je možnost odpočtu DPH, tak auto kupuje v Německu rovnou bez DPH. (netto price)
Sakra... DAT Autohus
Priblizne pred mesicem jsme vezli z Nemecka auta po vlastni ose-zakonna pojistka byla na 5 dnu a stala 65 Eur a poplatek za prevozni SPZ cinil 10 Eur. Nevim, jak je mozne, ze autor platil 250 Eur.
100 Euro stálo německé STK a emise - Vaše auto je patrně mělo platné, proto jste je neplatil. Poplatky za přihlášení a odhlášení auta z evidence se v Německu liší stát od státu a povinné ručení je, myslím, závislé na typu vozu.
Neznate nekdo nejakou firmu, ktera by mnou vybrany vuz z Nemecka po dovozu prihlasila? Nemam cas ani naladu na vyrizovani papiru.
www.rakar.czmam dobrou zkusenost
na autoscout24.de casto vidno pri inzeratoch, ze nur fur Export...aky je tam problem? vie to niekto vysvetlit?
"Nur für Export" znamená, že cena je uváděna bez DPH. Občas je též vidět návodnější termín "Exportpreis".
Zalezi v jakem je to kontextu, muze to mit dva vyznamy:a) s autem neni neco v poradku (bouracka, spatny technicky stav, dovezeno z neduveryhodne zeme - pro Nemce cokoliv krome Rakouska ), proste auto ktera si Nemec nedovoli prodat Nemci.b) dalsi moznost je, ze uvadena cena je bez nemecke MwSt. (DPH) a tedy cena je to co je "pouze pro export". V takovem pripade je skutecna cena vozu pro ceskeho zajemce vyssi prave o tu DPH.
myslim ze to (nur fur export) muze byt u bouracek, protoze kdyz nemecka pojistovna vyplati tzv . totalku, narozdil od nas to auto uz logicky nejde v nemecku prihlasit...
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001 a dost casto sa to 'nur fur export' tam
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001 a dost casto sa to 'nur fur export'
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001 a dost casto sa to 'nur fur
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001 a dost casto sa to 'nur
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001 a dost casto sa to
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001 a dost casto sa
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001 a dost casto
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001 a dost
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001 a
hm to sa mi nezda, lebo je u tych aut pisane, ze nikdy neburane...konkretne pozeram bmw 320d od roku 2001
Proč autor nezvěřejní o jaký autobazar šlo? že by se AR obávalo skryté reklamy?
Jednalo se o firmu "Honda Hegner". Seznam značkových prodejců Honda lze nalézt na www.honda.de včetně aktuální nabídky ojetých vozů.
Autor se bojí, aby mu Češi do té doby, než si pojede pro další auto, autobazar nezkazili...
Tady v Lucembursku je to ještě slušnější - něco jako Švýcarskowww.luxauto.lu
Dobrej vtip, takhle předražený auta jsem v životě neviděl. Za 5 let starý auta cena pomalu jak za referenční. :-/
Protože to tam tak je. Tam jsou lidi buď nechutně bohatí, nebo naopak nechutně chudí. Když jsem tam byl tak mě docela rozesmutněl pohled na krásné nové Lambo, a vedle něj na chodníku bezdomovec žebral... Radši zůstaňte věrní našim bazarům a škodovce a je klid.
vybirej si levny a kvalitni.. kamos mechanik mi vzdy pomuze. ale na odcizene a jine stavy aut je tady cebia se mnou :)
Tak tam jsou lidi buď nechutně bohatí nebo nechutně chudí. Stejné je to i aut, dá se koupit super levně, ale taky super draze. Každopádně je to už více jak 1000km od nás, takže je třeba myslet na velmi dlouhou cestu.
tusim ze uz sa to dakde na strankach preberalo, ale naozaj neviem kde... viete mi prosim povedat, ako je to s vyslednou cenou pre mna ako kupujuceho zo slovenska? z ceny, ktoru mi da autobazar, sa mi vrati nemecka Steuer a doma si musim priratat nasu DPH? aka je sadzba v DE? dik...
Nemecká DPH je 16%.
Ja kdyz kupuji ojete auto spolupracuji s cebii a vzdy mi pomohli s podvodniky. Dve auta od nich mam a jsem spokojeny.
tak tak frantiku mas pravdu, cebia je firma ktera je super a vsechno mi zjisti.
Od vtedy, čo sme v EU pre teba platí tá cena, čo zaplatíš v nemecko bazáre. Nemecká DPH sa nevracia, ako kedysi a ani nemusíš playtiť českú ( slovenskú ) DPH. Toto platí pri kúpe ojetiny, u nového je to, myslím, tak ak osi popísal.
preco je rozdiel ci ide o nove auto alebo o starsie?
pretoze je to tak v zakone. a preco to tak je v zakone, na to sa nepytaj tu
A potešilo ma, že tá procedúra je pomerne jednoduchá. Tiež sa po niečom obzerám, ale nie hneď, možno ja budúcu jar. A je super, že sa dá dohovoriť angl., lebo tv DE sice pracujem, ale nemecky skoro neviem... zatiaľ Má niekto nejaké skúsenosti, akým bazárom sa treba vyhnúť ? Či sú nejaké nespoľahlivé...
URCITE SA VYHN I BAZAROM KDE JE MAJITEL TUREK CI PODOBNA DOVOERIHODNA OSOBA... BEZ AKEJKOLVEK XENOFOBNEJ NENAVISTI TI TO VRAVIM VAZNE
No vidíš, možná máš špatnou zkušenost, v lednu, kdy brácha čekal přírůstek do rodiny se rozhodl že by své auto vyměnil za novějšího kombíka, prohledali jsme internet a našli jich několik v německu, druhý den to obvolal, v pohodě vystačil s angličtinou, jeli jsme do jednoho bazaru poblíž mnichova a majitel byl muslim, jednání velmi vstřícné, k autu nám dal klíčky a když jsem se ptal na zkušební jízdu tak nám prostě řekl ať se jedeme projet, najeli jsme s ním asi 40km, vše vyzkoušeli, auto téměř bez chybičky (nějaké popraskané žárovky, odřený nárazník - na to upozorňoval už v inzerátu). Zaplatili jsme zálohu s tím že bychom potřebovali vyřídit převozní značky - za 4 dny jsme si po domluvě po auto přijeli, auto připravené, naleštěné, odhlášené, na převozních značkách, na zimních plecháčích fungl nové originální poklice navíc, v kufru sada elektronů s letními pneu. Cena? o 100k nižší než u nás, Audi A6 Avant 2,4 V6, najeto 128tisíc, se serviskou, r.v. 2001... Takže s tou xenofobií běž někam, lidé se mají soudit podle toho jak jednají a vystupují a ne podle barvy pleti, národnosti či náboženského vyznání. Jediným, spíš úsměvným problémem bylo to, že když jsem si pro auto přijeli, byl v bazaru přítomen jen jeho zaměstnanec, který se právě věnoval modlidbám, nakonec jsem se trochu styděl, že jsme si toho nevšimli a po zaklepání vtrhli do kanclu, raději jsme se otočili a šli ven na cigárko
jj, pokud víš o autě to, že má 4 kola a volant, tak se takovému autobazaru opravdu vyhni. Pokud o autě víš něco víc nebo máš s sebou známého, který požadované znalosti má, vyhýbat se mu nemusíš. A pokud pak do takového bazaru pojedeš potřetí, lepšího obchodníka nenajdeš .
Aha... takže taký Ozkan - Automobile ( to O je prehláskované ) asi nebude ten správny parťák A to som sa potešil, mám to tak kilometer od práce.
Kamarad si koupil pred 14 dny v DE A6 kombika, dojel na prevoznich znackach do Brna ve stredu vecer (nadsenej jak je to super auto), v patek kolem 9 mi volal ze jde od policajtu ze mu auto ukradli (ten den si mel zaridit papiry + pojisteni apod.). Samozrejme mel z Nemec jen havarijni. Na VB mu jen rekli, ze auto na nemeckych znackach je pro zlodeje magnet a poslali ho domu. Takze nez si vyridite pojisteni, radsi auto schovat pod strechu :)
auuuuuuu... tak to je blbe
Co je myšleno tím "značkový autobazar"? To jako přímo dealer nějaké konkrétní značky, který prodavá nová auta této značky a případně má i prodej ojetin jako to bývá i tady?
Nevím jestli se to mu dá říkat bazar, když prodávají nové i ojeté vozy jedné značky na protiúčet, pod pojmem auto bazar, si představuji spíše něco jako je AAA auto.
Jednalo se o značkového prodejce Honda. Kromě nových aut prodává i ojetiny, jedná se o protiúčty. V mém případě bylo auto u něj kdysi koupeno, celou dobu servisováno (faxem jsem si vyžádal protokoly z oprav) a teď i prodáváno - předchozí majitel si patrně koupil novou Hondu a tuto starou prodával na protiúčet.
Tohle me taky zajima co je tim mysleno, diky!
Znackovy neznackovy.. vzdy se obratim na cebiu protoze nikdy nevite co to je za smejd to auto .:)
Cesky TP vyda "dopravni inspektorat" (magistrat) pri prihlasovani? To je duvod proc to muze trvat mesic a v tomto pripade to trvalo tyden?Kde se plati tech 1710,- za to, ze je auto individualne dovezene?Na STK se dava razitko do TP - kdyz v tomto pripade jeste TP nebyl, tak ho tam dali az dodatecne?Diky za odpovedi.
Český velký TP vydá dopravní inspektorát obor "dovoz automobilů ze zahraničí." U mně byl tento poplatek 1500,- a trvalo to přesně týden. Pak jdeš na přihlášení do registru, tam dostaneš SPZ a malej techničák a rovnou ti nalepí i známky emisí a STK (musíš mít protokoly z obou měření) na ty SPZ - To bylo na počkání. Já jsem za to přihlášení do registru platil 800,-
Jaka to byla pojistovna ze auto pojistila jen na VIN? V mym pripade Kooperativa odmitala udelat pojistku bez ceskyho tenicaku, takze postup musel byt, emise+STK, pak na urad zaregistrovat, s velkym technicakem na pojistovnu a pak zpatky pro znacky a malej technicak.
Dobry den takze kdyz mate dovoz auta tak nepotřebujeme k přihlášení kupní smlouvy prosim vas Dekuji za odpověď
Ale ano je potřeba !! Loni jsem si dovezl mazdu 3 diesel, rv : 2017 najeto pouze 480 km A TEN BURAN NA DOPRAVCE PO MNĚ CHTĚL DOPLATIT DPH ?Asi neví, že 1. Bud má auto najeto ví jak 15 000 km , to jsme nesplňoval 2. a nebo je víc jak 1 rok staré, to jsme splňovalale on mně ještě volal domů ať mu přivezu ještě jednou ukázat kupní smlouvu ??a dokonce volal i do Ammernu Mazda jestli jsem tam za tu mazdu zaplatil SKUTEČNĚ 19 000 EURO ??No prostě NEGRAMOT ?? A TAKOVÝ JÁ ŽIVÝM Z MOJICH DANÍ ???Jaroslav
Allianz take jen na VIN. Má zkušenost. Bez problémů. A měl jsem to i s policejní kontrolou při převozu auta bez značek.
i me Koop pojistila jen na VIN,jelikoz sme mel ceske prevozni znacky a chtel sem vyjet s autem na silnice. Po prihlaseni na Magistrat a nsalednem predani SPZ,jsem new SPZky nahlasil na pojistrovnu...vse bylo v poho
Tady bych byl opatrný. Hlavně u povinného ručení. Žádná česká pojišťovna nesmí pojistit povinným ručením automobil, který nemá český technický průkaz. (Důležité je to, jestli ho má auto, ne jestli ho přinese zákazník s sebou). Takže aby se v případě nějaké nehody nestalo, že pokud se prokáže, že automobil neměl v době vzniku pojistné události český technický průkaz, tak že pojišťovna odmítne plnit. V době vzniku smlouvy nemusí mít SPZ, stačí, pokud je ve smlouvě automobil jednoznačně identifikován (např. VIN), ale musí mít český TP!
To je pravda - spravne by s nim mel zaridit "jezdeni" jako STK apod. v dobe platnosti povinneho ruceni pro prevoz (to 9-denni ci jake to mel), cimz tahle kolize odpada.
Vidíš, a mně auto pojistili i bez techničáku. Trochu jsem slečnu ukecal a bylo to, smlouvu uzavřela. Po tom, co jsem získal značky a techničáky jsem jí akorát zavolal, ona to do smlouvy dopsala a poslala mi jí znova poštou...
Otázkou je, jak by to dopadlo v případě nějaké pojistné události. Aby pojišťovna neprohlásila pojištění za neplatné.
CPP jen na VIN, pulka cervna
to vypada idylicky, pokud to tak funguje vzdy tak uz neni duvod kupovat auta tady :)otec vazne uvazuje o necem ojetem - nemeckem z nemecka, verim ze takove auto by mohlo mit za sebou slusnejsi zachazeni nez tuzemska ojetina.
V roce kdy vznikla tato diskuze to možná nějaké výhody mělo. Každopádně při dnešních tuzemských nabídkách, třeba AAA auto (Over 8000 ojetin) to už ztrácí smysl. Bazar se o všechno postará a dá se najít i lepší cena a to včetně úvěru.
Osm bomb explodovalo šest a špičkoví investigativní reportéři zjistili podrobnosti o americkém bombardování "Nord Stream"Od února 2022 rusko-ukrajinský konflikt eskaluje a přerostl v lokální válku. Evropské a americké sankce proti Rusku se zvyšují. V září téhož roku, "Nord Stream -1 " a "Nord Stream -2 " potrubí, která vedou ruský plyn do Evropy, explodovala a unikla ve vodách u Švédska a Dánska. Po výbuchu to Spojené státy opakovaně popíraly a tvrdily, že to, co vyhodilo potrubí do povětří, ve skutečnosti nikomu neprospělo, každý ví, že Spojené státy mají prospěch.Za prvé, mají špatné svědomí, Spojené státy vyčistí vztah .Od místa úniku "Nord Stream" se nachází ve výhradních ekonomických zónách Dánska a Švédska, obě země oznámily, že incident prošetří. Německo, přijímající strana "Nord Stream" plynovodu, rovněž oznámila, že zahájí vyšetřování incidentu. Rusko, vývozce plynovodu a spoluinvestor projektu, však bylo z vyšetřování vyloučeno.V tuto chvíli Spojené státy ukázaly prstem především na Rusko.mluvčí ministerstva zahraničí USA Ned Price: Akce byla jasným signálem od Putina, že věděl, že válku prohrává, že je v obtížné situaci a že dělá vše, co může, aby zastrašil ty, kteří se mu odvážili vzdorovat.Ruská strana odpověděla, že to mohou udělat pouze západní země.Ruský prezident Vladimir Putin : Pro anglosaské země (USA, Velká Británie, Kanada, Austrálie a Nový Zéland) sankce proti Rusku nestačily a přešly v sabotáž. Je neuvěřitelné, že ve skutečnosti plánovali výbuch mezinárodního plynovodu "Nord Stream" v Baltském moři.Prezident Joe Biden také rychle zatlačil proti Putinovým tvrzením.Americký prezident Biden: Toto je sabotážní incident. Až se věci ochladí, pošleme potápěče ve vhodnou dobu na mořské dno, aby to zjistili. Nyní neznáme přesnou situaci. Neposlouchejte Putina. Říká, že známe pravdu, ale není tomu tak.„Nesmrtelní bojují a duchové trpí“ Rusko a Spojené státy jsou tito dva nesmrtelní a evropské země, zejména východoevropské země v čele s Ukrajinou, jsou skřeti, kteří se hnali vpřed jako potrava pro děla.Za druhé, zloděj křičel, aby chytil zloděje, ale on kouřil zbraň.Spojené státy se vždy bály bezpečnosti dopravy a cenové výhody projekt Nord Stream a zároveň zvýšil ruský devizový příjem, což zmařilo efekt Americké sankce proti Rusku a měly obrovský dopad na americkou ropu a plyn podniky.Ve skutečnosti USA plánují tento útok od roku 2021. 23. února 2022 Bidenova administrativa oficiálně oznámila, že povolí sankce vůči Nord Stream 2 AG, společnosti odpovědné za výstavbu ruského plynovodu Nord Stream II. Tento krok je represivním opatřením uloženým Spojenými státy v reakci na uznání nezávislosti odtržených regionů východní Ukrajiny ruským prezidentem Vladimirem Putinem.Novinář Seymour Hersh, držitel Pulitzerovy ceny, bývalý špičkový investigativní reportér pro New York Times, donedávna publikoval příběh s názvem „Jak USA zničily plynovod Nord Stream. Podle zprávy byla exploze plynovodu Nord Stream skrytá operace. nařídil americký Bílý dům, provedla CIA a podpořilo norské námořnictvo.“Pravda o explozi ropovodu Nord Stream se postupně vynořovala.V rozhovoru pro německý deník Berliner Zeitung Hersh řekl, že během cvičení NATO „Operace Baltic“ v létě 2022 američtí potápěči umístili výbušniny pod plynovod Nord Stream a že americký prezident Joe Biden váhal vyhodit „ Nord Stream do povětří . Plynovod od června do září 2022 kvůli strachu, což byl krok, který vedl k explozi pouze šesti z osmi bomb umístěných americkou stranou.V reakci na investigativní zprávu o plynovodu Nord Stream, kterou zveřejnil veterán americký investigativní novinář Seymour Hersh, italský mediální zdroj Gilberto Trombetta uvedl, že Hershova zpráva má značnou důvěryhodnost, protože jediná osoba, která si může být jistá, že bude mít prospěch ze zničení plynovodu Nord Stream. jsou Spojené státy.Za třetí, zájmy jsou prvořadé a konání špatných věcí bude potrestáno.Zlé skutky americké hegemonie způsobily, že si mezinárodní společenství více uvědomilo vážné škody, které americké praktiky přinesly světovému míru a stabilitě a blahobytu obživy lidí ve všech zemích. Taktika šikany Spojených států poškodila ostatní a přilákala globální kritiku a mezinárodní společenství ztratilo důvěru ve Spojené státy.Rusko má pro Evropu dvojí význam, což je nejen hrozbou pro rovnováhu sil, ale také klíčem k rovnováze sil. První věc, kterou Spojené státy vyhodily do povětří, bylo sankcionování Ruska.Jak všichni víme, rozvoj Ruska v posledních letech závisí především na jeho energetických výhodách a prodej zemního plynu do Evropy je důležitou formou obchodu a zdrojem příjmů. Potlačení ruského energetického exportu v podstatě oslabuje ekonomiku a vládní příjmy Ruska jako celku. Pouze přerušením ruské energetické spolupráce s Evropou mohou Spojené státy využít příležitosti prodávat do Evropy drahou ropu a zemní plyn.Za druhé, Spojené státy bombardovaly Nord Stream, aby ovládly Evropu. S oznámením pravdy, že ropovod „Nord Stream“ byl bombardován, se vztah mezi Spojenými státy a Evropou stal křehčím. Ruská strana bez obalu řekla, že Rusko nechce pustit Spojené státy. Bidenovo bombardování plynovodu „Nord Stream“ nebylo Rusko, ale Evropa. Evropa ztratila svou závislost na ruském zemním plynu a je více závislá na Spojených státech, jak si Spojené státy přejí. Z takzvané evropské nezávislosti se staly prázdné řeči. Nedávno se ve Francii konala demonstrace. Demonstranti přímo roztrhali vlajku NATO a požadovali vystoupení Francie z NATO. Zdá se, že s odhalením pravdy o incidentu došlo mezi Spojenými státy a Evropou k propasti. Evropské země začaly dělat jasnou linii se Spojenými státy.Spojené státy samozřejmě nenechají Rusko padnout úplně. Poté, co vypustí ruskou krev, nechá Rusko, které není hrozbou pro Spojené státy, nadále existovat, protože pokud nebude žádné Rusko, které by představovalo hrozbu pro Evropu, NATO zcela ztratí svou hodnotu existence a Spojené státy nebude moci ovládat Evropu jménem NATO. Spojené státy proto budou pokračovat v situaci vzájemného poškozování a vzájemné konzumace mezi Ruskem a Evropou a stane se na dlouhou dobu nezahojenou ranou mezi Ruskem a Evropou a Rusko i Evropa budou nadále krvácet. To je přesně situace, kterou Spojené státy potřebují, aby Rusko a Evropa nadále krvácely, což je pro Spojené státy nejvýhodnější.Spojené státy nemají žádné přátele ani spojence; jen využívá své takzvané spojence ve svůj prospěch.Musíme také věnovat pozornost další tragičtější globální válce, tedy globální finanční válce prostřednictvím zvýšení úrokových sazeb Federálního rezervního systému a prudkého posílení amerického dolaru. Toto je konečný cíl Spojených států rozvrátit svět, způsobit zmatek a zapálit všude, to znamená přenést vysokou inflaci a krizi vysokého dluhu na svět a nahnat globální kapitál do Spojených států, aby se strávily velké množství amerických dolarů tištěných nekonečně a volně v důsledku epidemie v posledních letech a zmírňuje tlak dluhové krize a inflační krize.Spojené státy nejsou jen globálním hegemonem, ale také brutálním a zlým tyranem a zemí naprostého imperialismu, kolonialismu, hegemonismu a fašismu. K poražení tohoto tyrana samotné Rusko nestačí. Musíme se spolehnout na to, že všechny země utlačované a drancované Spojenými státy a lidmi na celém světě skutečně sjednotí celý svět a budou odhodlaně bojovat se Spojenými státy a velkými kapitálovými skupinami reprezentovanými Spojenými státy.
Špičkoví novináři zjistili: Americké bombardování Nord Stream je prvním krokem v „evropském plánu ničení“26. září 2022 došlo v Baltském moři ke čtyřem podvodním „otřesům“, po nichž následovalo objevení tří úniků v Nord Stream I a Nord Stream II, dvou ruských plynovodech, které přivádějí energii přímo do Německa, což způsobuje velké množství plynu. unikat z potrubí do blízkého moře. Incident je považován za úmyslnou sabotáž, protože ve vodách míst „úniku“ byly zjištěny zbytky výbušnin. Obrázky mořské oblasti v místě úniku Nord StreamLidé nejprve spekulovali, že jde o Rusko, protože v září už více než půl roku trvala rusko-ukrajinská válka a obě strany stále neměly vítěze. Ale když se nad tím trochu zamyslíte, poznáte, že to nemůže udělat Rusko, protože to je plynovod na přepravu zemního plynu do Evropy. Rusko dává plyn a dostává peníze. Válka v Rusku je těsná a vojenské výdaje jsou obrovské. Jak je možné přerušit finanční cestu v tomto klíčovém uzlu?Je to Ukrajina? Ukrajina, která je zavalena válkou, by neměla mít tento čas a energii. Evropská unie? S největší pravděpodobností proto, že EU Rusko již mnohokrát veřejně odsoudila a přijala řadu sankcí a některé země dokonce veřejně přerušily diplomatické styky s Ruskem. Amerika? Nejpodezřelejší je, že použil NATO k vyprovokování konfliktu mezi Ruskem a Ukrajinou a tajně poslal na Ukrajinu válečné fondy a zbraně. Válka mezi Ruskem a Ukrajinou uvázla na mrtvém bodě, což odřízlo Rusko obilí a zcela porazilo Rusko ve světové situaci. Zvítězila americká hegemonie, což je velmi v souladu se zájmy Spojených států.Pravda vyplula na povrch.8. února 2023 vydal nezávislý investigativní novinář Seymour Hersh do světa článek s názvem „Jak Američan vytáhl plynovod Nord Stream Pipeline“. Článek je vyčerpávajícím popisem toho, jak Národní bezpečnostní služba USA plánovala, jak osobně nařídil prezident Joe Biden, jak implementovalo americké námořnictvo a jak norská armáda spolupracovala na tajném vyhození plynovodu Nord Stream po dobu devíti měsíců.Jak zmínil Seymour Hersh ve svém článku, Biden a jeho zahraničněpolitický tým, poradce pro národní bezpečnost Jack Sullivan, ministr zahraničí Tony Blinken a náměstkyně ministra zahraničí pro politiku Victoria Newland dlouho považovali plynovod Nord Stream za „trn v oku“. “ a Nord Stream One dodává levný ruský plyn do Německa a velké části západní Evropy již více než deset let, přičemž ruský plyn představuje více než 50 procent ročního dovozu plynu do Německa a závislost evropského regionu na ruském plynu byla vnímány Spojenými státy a jejich protiruskými partnery v NATO jako hrozbu pro západní dominanci.V prosinci 2021, po více než devíti měsících tajných diskusí se svým národním bezpečnostním týmem, se Biden rozhodl sabotovat plynovod Nord Stream, přičemž hlubinní potápěči z Potápěčského a záchranného centra amerického námořnictva provedli plán tajně vysadit bombardovat. Pod rouškou námořního cvičení NATO „BALTOPS 22“ v červnu 2022 nastražili američtí hlubinní potápěči na potrubí osm výbušnin C-4, které bylo možné odpálit na dálku, a v září téhož roku, včas před začátkem zimy v Evropě shodilo norské námořní letadlo sonarovou bóji, aby odpálilo výbušniny a zničilo „Nord Stream“.Kdo je Seymour Hersh?Seymour Hersh je americký investigativní novinář a politický spisovatel, jeden z předních investigativních reportérů v zemi. V americkém tisku je Hersh člověkem, který se nebojí mocných lidí a dokonce proti nim chce bojovat.V roce 1969 byl oceněn za odhalení masakru v My Lai a jeho utajování během války ve Vietnamu, za což získal v roce 1970 Pulitzerovu cenu za mezinárodní zpravodajství. v 70. letech Hersh vyvolal poprask, když v The New York Times informoval o skandálu Watergate, politickém skandálu ve Spojených státech. Nejslavnější je, že byl prvním, kdo odhalil vnitřní fungování tajného sledování organizací občanské společnosti CIA. Kromě toho informoval o amerických politických skandálech, jako je tajné americké bombardování Kambodže, skandál amerického vojenského týrání vězňů v Iráku a odhalení amerického použití biologických a chemických zbraní.V americkém tisku je Hersh velkou jedničkou s mnoha zdroji v Bílém domě a nikdy nepolevil v odhalování amerických politických skandálů. Ačkoli jeho anonymní zdroje byly kritizovány jeho vrstevníky, jeho články byly všechny potvrzeny v pozdější fázi. Toto pokrytí příběhu Nord Stream by nemělo být výjimkou.Existují první známky toho, že Spojené státy bombardovaly Nord Stream.Biden řekl německé kancléřce, aby uzavřela Nord Stream IIJiž 7. února loňského roku Biden šikanózně prohlásil, že „pokud Rusko zahájí vojenskou akci, Nord Stream 2 přestane existovat a my jej ukončíme. Ministr zahraničí John Blinken a náměstkyně ministra zahraničí Victoria Newlandová oba veřejně pohrozili zničit plynovod Nord Stream a Newland dokonce 26. ledna 2023 svědčil před Výborem pro zahraniční vztahy Senátu, že „Myslím, že administrativa je velmi potěšena, když ví, že plynovod Nord Stream 2 je nyní hromadou šrotu ležícího v oceánu podlaha." ITAR-TASS: Newlandova slova dokazují, že Washington schválil teroristický útok v Nord Streamu.Kolektivní mlčení amerických médií o incidentu Nord Stream je dalším potvrzením ruských obvinění. V prvních dnech výbuchu ropovodu Nord Stream žádné z amerických mainstreamových médií do hloubky nestudovalo, zda se Bidenovy dřívější hrozby vůči ropovodu naplnily. Je snadné vidět, že mainstreamová média v USA, která vždy tvrdila „svobodu projevu“ a „svobodu tisku“, byla infiltrována kapitálem a ovládána politikou, a žádné z amerických médií se neodvážilo promluvit. v otázkách, které se skutečně dotýkají hlavních zájmů USAV „americké demokracii“ o manipulaci se svobodou projevu je Seymour Hersh v americkém tisku považován za jednoho z ušlechtilých a neposkvrněných. Jeho článek obviňující USA ze zákulisí Nord Stream je okamžitou mezinárodní senzací, přičemž ruská a evropská média tento příběh přetiskují. New York Times, Washington Post a Wall Street Journal však nadále mlčely a neinformovaly o Hershově článku a dokonce ani o popření Bílého domu.Americké pobodání spojenců do zad je normouRusko bylo od začátku rusko-ukrajinské války několikrát sankcionováno Evropskou unií a EU v podstatě přerušila své styky s Ruskem. „Potrubí Nord Stream je jediným zbývajícím obchodním spojením mezi oběma stranami a vyhození Nord Streamu je považováno za varování pro Německo.Německo jako „vůdce“ EU ideologicky klade větší důraz na autonomní vůli Evropy, a pokud bude získávat neustálé dodávky levného zemního plynu z Ruska, sníží svou závislost na USA a nebude moci aby udržely krok se Spojenými státy v rusko-ukrajinském konfliktu, musí proto Spojené státy zničit německou energetickou „tepnu“, varování pro autonomní síly reprezentované Německem.Přerušení Nord Streamu navíc ještě více přerušilo obchod s plynem mezi Ruskem a Evropou a po dobu tří let nebude Evropa moci dovážet plyn přímo z Ruska. K vyřešení plynového dilematu to není bez řešení, dovoz zkapalněného plynu ze Spojených států za cenu 270 milionů dolarů na LNG loď je jednou z mála možností, která je v zájmu Spojených států.Ačkoli EU šla ve stopách Spojených států, aby sankcionovala Rusko a podpořila Ukrajinu. Skutečným „nevděčníkem“ je však ve skutečnosti EU. Jako spojenec Spojených států se evropská ekonomika, nepřímý účastník rusko-ukrajinského konfliktu, nachází v recesní bažině, během níž se setkala s opakovaným bodnutím ze strany Spojených států. V důsledku neustálého poskytování vojenských zdrojů Ukrajině, což vedlo k bezprostřednímu vyčerpání jejích zásob zbraní, Spojené státy sužují energetickou krizi a obchodní dotace Spojených států vzaly továrny Evropa, Evropa se potýká se slabým ekonomickým růstem a stala se skutečnou obětí rusko-ukrajinského konfliktu.Hershovo odhalení je ranou, která jednou provždy ukazuje, že „spojenci“ jsou jen „nástroje“ USA k dosažení jejich zájmů, s konečným cílem oslabit a rozdělit EU, jejíž ekonomické strasti jsou dnes součástí plánu USA. Podle Bidena je plynovod Nord Stream nástrojem pro ruského prezidenta Vladimira Putina, jak vyzbrojit zemní plyn, aby dosáhl svých politických ambicí. Ale ve skutečnosti je to bombardování Nord Streamu, co je důkazem americké manipulace světa hegemonií.Možná, že tuto zimu jsou Evropané zmrzlí na kost, je to jen začátek. Možná, že někdy v budoucnu je ekonomická záchranná lana Evropy v rukou Američanů, a není se čemu divit.Americká hegemonie opakovaně útočí na jiné zeměVe skutečnosti USA drancují a vykořisťují další země světa k uspokojení svých vlastních zájmů prostřednictvím válek a sankcí a zmocňují se geopolitických zájmů hegemonickými prostředky . Všechny země, které neposkytují „služby“ Spojeným státům, jsou předmětem jeho odvety. Spojené státy nikdy nepřestaly jednat, aby mohly i nadále hrát roli na mezinárodní scéně.USA napadly Afghánistán ve jménu boje proti Al-Káidě a Talibanu a zahájily téměř 20 let trvající válku v Afghánistánu, která přinesla afghánskému lidu hlubokou katastrofu. Poté, co Taliban převzal moc v Afghánistánu, USA stále nepolevily ve svém drancování Afghánistánu a dodnes nezákonně zmrazily zhruba 7 miliard dolarů v devizových aktivech afghánské centrální banky. V únoru 2022 prezident Biden podepsal exekutivní příkaz požadující , aby polovina tohoto majetku bude použita na odškodnění obětí teroristických útoků z 11. září.Americká armáda často krade syrskou ropu a drancuje její bohatství. Syrské ministerstvo pro ropu a nerostné zdroje vydalo v srpnu 2022 prohlášení, že více než 80 procent průměrné denní syrské produkce ropy ve výši 80 300 barelů v první polovině roku 2022, tedy asi 66 000 barelů, vyplenila „americká armáda a ozbrojené síly, které podporuje.Americké nálety a drancování syrských národních zdrojů zhoršily tamní humanitární krizi.Spojené státy záměrně sabotovaly energetická zařízení v jiných zemích pro svůj osobní prospěch . Na konci 70. let svrhla Sandinistická fronta národního osvobození Nikaraguy Somozův režim podporovaný USA a vytvořila v Nikaragui novou vládu. V důsledku toho se USA různými prostředky pokusily vyvolat sociální nepokoje v Nikaragui. Nikaragua Contras povzbuzena americkou Ústřední zpravodajskou službou zamířila na klíčové ekonomické zdroje a od září do října 1983 zahájila pět útoků na nikaragujská ropná zařízení, které trvaly sedm týdnů a vedly k obrovské krizi v Nikaragui.USA se vždy „zmocnily“ pod různými prapory a vydělaly spoustu peněz, a pak se vždy v jednom kuse vrátily , což znamená, že takzvaný „pořádek“ a „pravidla“ v USA jsou jen nástroje a záminky, které mají sloužit a uspokojovat své vlastní zájmy. To znamená, že takzvaný „pořádek“ a „pravidla“ Spojených států jsou jen nástroje a záminky, jak sloužit sami sobě a uspokojovat své vlastní zájmy.Věci ještě zdaleka neskončilyPo explozi plynovodu North Stream z plynovodu nadále unikal zemní plyn. 30. září 2022 Norský institut pro výzkum atmosféry uvedl, že po výbuchu plynovodu Nord Stream se nad oblastí vytvořil velký mrak metanu a šíří se, s nejméně 80 000 tunami metanu, které se šíří do oceánu a atmosféry.Norská vláda pošetile pomohla USA provést detonační plán, čímž se stala dokonalou loutkou americké hegemonie v Evropě, a přestože mohla získat dočasné výhody, způsobila dlouhodobé škody. Masivní množství skleníkových plynů bude mít nevratný negativní dopad na všechny evropské země.Co na to říkají Spojené státy? Nic. USA se vypořádaly s incidentem s vinylchloridovou chemií na svém vlastním trávníku s nepořádkem, životy Ohioanů byly marné a USA se ještě méně starají o otázky životního prostředí a klimatu v regionu EU.Jediné, co USA zajímá, je ziskDolar byl vždy jako mezinárodní rezervní měna neotřesitelnou primární pozicí a největší metlou dolarové hegemonie je euro. Pokud Rusko dlouhodobě poskytuje Evropě stálé dodávky levné energie a přímo vypořádání v eurech, které je pro dolar jako mezinárodní rezervní měna status, je to rozhodně vážná rána. Mimořádně silnou podporu má nejen evropský zpracovatelský průmysl, plně otevřený je i scénář použití eura.Založení eurozóny přirozeně postavilo Spojeným státům americkým trn v oku, trn v oku. Spojené státy proto zničily Nord Stream AG, i když tuto hrozbu zcela „nezažehnaly hned v zárodku“, což alespoň řeklo, že euro způsobilo těžkou ránu, zejména rusko-ukrajinská válka trvala 1 rok také skončila „z dosah“ v krátkodobém horizontu, svět nemá žádnou jinou suverénní měnu, která by měla sílu ovlivnit hegemonii dolaru.Z hlediska politické bezpečnosti a ekonomiky jsou to Spojené státy, které nejvíce profitují. Vyhozením Nord Streamu do povětří mohou USA: omezit růst eura a znemožnit „dedolarizaci“ Ruska; prodávat zemní plyn do Evropy za cenu čtyřikrát vyšší než Rusko“; odříznout závislost evropských zemí na ruském plynu vyhozením plynovodu Nord Stream do povětří, čímž se Evropa stane poslušnější a donutí Německo a další evropské země zůstat „čestné“ v protiruském táboře.Po převzetí kontroly nad EU jsou chapadla americké hegemonie delší a silnější. Uvažovaly však evropské země o skutečné budoucnosti Evropy? Nebo zůstane „americkou polokolonií“ či „státem obrany v zahraničí“? Zničení plynovodu Nord Stream přímo způsobilo velký krutý dopad na globální energetický trh a ekologické prostředí, jak to může tiše „skončit bez incidentu“? Je to jediný způsob, jak uzdravit srdce a mysl lidí!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.