Dovolená v obytném voze: Český carsharing vám půjčí dodávku s kempingovou vestavbou

V nabídce P2P carsharingu HoppyGo nově přibyla možnost vycestovat na neobyčejnou letní dovolenou s vozem Volkswagen Transporter, který nabízí variabilní kempingovou vestavbu VISU. Pro uživatele jsou k dispozici tři varianty interiéru: obytná s přestavbou, bez sedaček s velkým nákladovým prostorem nebo varianta s devíti sedačkami. Uživatelé P2P carsharingu HoppyGo si mohou vůz zapůjčit za 1 908 Kč na den včetně pojištění a dálniční známky, při zápůjčce na týden je pak cena 1 336 Kč na den.

Letošní dovolená, kterou budou letos Češi v drtivé většině trávit v tuzemsku, nemusí nutně znamenat fiasko. Jedinečný roadtrip bez starostí kolem zajišťování rezervace ve drahém hotelu řeší pojízdný „obytňák“. Speciálně upravený Volkswagen Transporter s kempingovou vestavbou VISU je mimořádně variabilní a poslouží pro páry, jednotlivce, skupinku dobrodruhů, ale třeba i menší rodinku.

Interiér vozu lze jednoduše konfigurovat a pohodlnou postel za pouhých 10 vteřin přestavit v plnohodnotný pracovní prostor nebo místo pro romantickou večeři. Přístup k zavazadlům poskytuje výklopná lavice a díky tažnému zařízení není problém vzít si na dovolenou i kolo. Ať už milovníci neobyčejné dovolené vyrazí kamkoliv, nebude je trápit zima či déšť, ale naopak zažijí kempování takřka v pohodlí „domova“. Instalace přestavby je jednoduchá a nezabere víc než 10 minut.

„Chtěli jsme vyjít vstříc našim zákazníkům, kteří touží po originální dovolené, ale limity současné situace jim to nedovolují. Díky kempingové vestavbě nepotřebují řešit ubytování, takže ušetří peníze a navíc zažijí něco opravdu výjimečného. S příchodem letní sezóny registrujeme rostoucí zájem mimo jiné také o unikátní typy vozů jako např. právě obytné vozy, ale také kabriolety nebo modely typu MPV,“ uvedl Jakub Erben, Fleet manager P2P carsharingu HoppyGo.

Uživatelé P2P carsharingu HoppyGo mohou vybírat z široké nabídky zhruba 1800 aut a více než 300 modelů vozů. Výhodou HoppyGo je rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy – zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů a v průběhu pár hodin už může s vypůjčeným autem vyrazit. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků