Dotykový displej je podle BMW "mrtvý". Na CES ukáže holografický

Na lednové výstavě chce německá automobilka světu předvést budoucnost ovládání. Zapomeňte na klasické dotykové displeje.
Dotykový displej je podle BMW "mrtvý". Na CES ukáže holografický

Futuristická palubní deska BMW budoucnosti už nebude obsahovat žádné dotykové displeje. Na ty a různá tlačítka zřejmě můžete definitivně zapomenout. Budoucnost vidí německý výrobce v holografickém displeji.

Ten by měl sloužit jako nová forma ovládání budoucích modelů. Tento nový prvek chce automobilka představit během lednové výstavy CES.

Asistenční služba BMW překvapila zloděje. Na dálku jej zamkla v autě  

Asistenční služba BMW překvapila zloděje. Na dálku jej zamkla v autě  

Systém HoloActive Touch je novým infotainment rozhraním. Spojuje gesta a virtuální dotykové displeje. Holografické promítání se může vznášet prakticky kdekoliv v dosahu ruky řidiče.  

Všechny funkce zobrazené na obrazovce je řidič schopen ovládat bez jakéhokoliv fyzického kontaktu. Kamera bude snímat pozici prstů a zaregistruje jakmile přijdou do styku s holografickou projekcí.

Klepněte pro větší obrázek

bazar

BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 42 740 km
Cena: 250 000 Kč
BMW 3 1,8
Rok výroby: 1995
Stav: 269 707 km
Cena: 30 000 Kč
BMW 3 3
Rok výroby: 2008
Stav: 215 720 km
Cena: 190 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2008
Stav: 217 488 km
Cena: 400 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 8 777 km
Cena: 1 650 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2013
Stav: 38 266 km
Cena: 480 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků