Dotykový displej je podle BMW "mrtvý". Na CES ukáže holografický

Na lednové výstavě chce německá automobilka světu předvést budoucnost ovládání. Zapomeňte na klasické dotykové displeje.
Dotykový displej je podle BMW "mrtvý". Na CES ukáže holografický

Futuristická palubní deska BMW budoucnosti už nebude obsahovat žádné dotykové displeje. Na ty a různá tlačítka zřejmě můžete definitivně zapomenout. Budoucnost vidí německý výrobce v holografickém displeji.

Ten by měl sloužit jako nová forma ovládání budoucích modelů. Tento nový prvek chce automobilka představit během lednové výstavy CES.

Zajímavosti | Bezpečnost | Krimi

Asistenční služba BMW překvapila zloděje. Na dálku jej zamkla v autě  

Systém HoloActive Touch je novým infotainment rozhraním. Spojuje gesta a virtuální dotykové displeje. Holografické promítání se může vznášet prakticky kdekoliv v dosahu ruky řidiče.  

Všechny funkce zobrazené na obrazovce je řidič schopen ovládat bez jakéhokoliv fyzického kontaktu. Kamera bude snímat pozici prstů a zaregistruje jakmile přijdou do styku s holografickou projekcí.

Klepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků