Dotykové displeje jsou v módě. První byl ale Buick už v roce 1986

8 komentářů

Petr
18. prosince • 17:27

A my v ČSSR jsme měli za vrchol automobilového světa 30 let starého licenčního Fiata s názvem Lada 2105 nebo Škodu 135 L, pěkné srovnání toho kam jsme to dotáhli...!

Josef
29. ledna • 11:55

Co takova Tatra T613? To byla preci jen vyssi uroven nez ta Lada..

Josef
29. ledna • 12:01

a byla designovana italskym studiem Vignale... ;-)
http://www.carstyling.ru/en/car/1969_tatra_t613...

Lukas-e21
19. prosince • 3:34

Kdepak vrchol mezi dostupnymi byla 2107 :)

Petr
20. prosince • 9:16

Díky za doplnění, odhadoval jsem, že ještě v 86 nebyla, ale byla od 82, to jsem hrubě zkreslil situaci. :-D

LOL
18. prosince • 8:53

1. auto není počítač ani tablet!
2. je to další forma šetření, protože vyrobit dotykáč je levnější než kvalitní mechanické tablo nebo mechanické budíky
3. hejlové to zaplatí, protože to je "super novinka"

Mautin
29. prosince • 9:04

Divím se, že to EU nezakáže. Ovládání dotykovým displejem je ta nejnebezpečnější věc. Stejně jako displeje místo rafiček. Třeba no nových motorkách je to celkem časté. Sice je to na pikaču vidět ale je to in a laciné...

puk123
18. prosince • 9:05

Ano, rozdíl mezi tím Buickem a dnešními auty je hlavně v připravenosti zákaznictva. Chtělo to pořádnou reklamní masáž, aby si to zákazníci sami přáli a připlatili.

Doporučujeme

Články odjinud