Dotace na výstavbu dálnice do Vídně jsou ohroženy

16 komentářů

xxx
30. ledna • 11:03

Pokial si dobre pamatam tak pokracovanie v Rakusku je nemenej zaujimave. Tam totiz je postavena sukromna dialnica, ktora je napojena par km pred Viednou na statnu dialnicu. Takze bude zaujimave cestovat, ked si najprv bude vodic musiet kupit cesku dialnicnu nalepku, potom zaplatit sukromnej firme a nakoniec koli par km zaplatit rakusku dialnicnu nalepku. Rakusania su hovada, ved ked par rokov dozadu ak ste chceli ist z Sk na letisko na Swechat tak ste museli ist niekolko 100 m po dialnici a tam stali policajti a kasirovali a kasirovali.
Dufam ze si to pamatam spravne.

KO
30. ledna • 23:12

Pokud mam informace tak se nikde soukrome firme a pak statu neplati. Vse si bere stat a ten pak cast da soukrome firme.

xxx
31. ledna • 8:48

Neviem presne ako to je, ja som to cital na nejakom rakuskom serveru kde sa rozculovali ti co chodili za hranice na nakupy a mal to byt prvy pilotny projekt sukromnej a statnej dialnice v rakusku. No je mozne ze som to poplietol, takze sa ospravedlnujem.

polovnik
30. ledna • 14:30

Taky důfam. Já ze Slovenska do Rakouska nikdy nejel. Slovákovi co tu trasu jel několikrát bych i věřil, jen by se nemusel sám zpochybňovat, a celé to uvádět do zmatků.

Pepouš
29. ledna • 15:48

Staší jen letmý pohled do mapy a každému soudnému člověku musí být okamžitě jasné, že dálnice z Brna na Mikulov je nebetyčná pitomost.

neodborník
29. ledna • 17:00

Stačí ne letmý, ale důkladnější pohled na mapu, aby soudnému člověku bylo jasné, že trasa na Mikulov pitomost není. Kudy jezdí lidé z Brna do Vídně v současnosti ?

Z
29. ledna • 23:57

Znamená to copak, že prvních několik desítek km D1 navrhovali nesoudní lidé, když původní silnice vedla přes Kolín a Kutnou Horu?

lehti
29. ledna • 17:48

Souhlas, nehledě na to, že je to zhruba stejná vzdálenost potřebné výstavby. navíc D2 by potřebovala výrazné zlepšení v celé délce, což u R52 není nezbytně nutné. Navíc se s R52 počítá jako s pokračováním budoucí R43 směrem od Svitav dál na jih

Z
30. ledna • 0:01

> navíc D2 by potřebovala výrazné zlepšení v celé délce, což u R52 není nezbytně nutné.V D2 jsou už jsou dlouhé podélné trhliny, pokud se to během pár let kompletně nepřebalí, tak to tam bude podobně špatné jako na D2. Jediný rozdíl bude ten, že na D2 to bude dál drncat pravidelně, kdežto na R52 budete padat do náhodně rozmístěných děr. :-D

Z
30. ledna • 13:52

Omlouvám se, ty trhliny jsou v R52, v D2 samozřejmě "dlouhé podélné trhliny" z principu být nemohou. :-)

Mirek
29. ledna • 23:06

Kdykoliv jedu po D2, tak krome 5 km u Brna je tato dalnice poloprazdna. Napsal jsem, ze dalnice vede soubezne ve vzdalenosti 20 km. Ted jsem to premeril na mape a v nejvzdalenejsim bode vedou soubezne ve zdalenosti cca 12 km, vetsinu trasy asi tak 6km od sebe. Otevrete si mapu a podivejte se na to. Jestli tohle neni proti zdravemu rozumu, tak potom uz nic, a RSD si muze vyasfaltovat tuhle zemi durch, protoze to vetsina naroda bude povazovat za rozumne.

Mirek
29. ledna • 16:38

Presne tak. Dve soubezne dalnice, ani ne 20 km od sebe, to je opravdu hovadnost. Navic dalnice smerem na Slovensko neni zdaleka tak frekventovana, jako D1 na Prahu. Stalo se modou nadavat ekologum za cokoliv. Zda se, ze at betonova lobby udela libovolnou hovadinu, na tomto serveru se vzdy najde dost ochotnych autoru aby nasadili psi hlavu ekologum. To je takovy vhodny pes a hul se uz vzdy nejaka najde.

Radek
29. ledna • 11:04

něco mi říká, že v ČR zvítězí dražší variantaD2 stejně potřebuje generálku, takže kdyby dostala nový povrch + nějaký ten pruh navíc, tak proč ne ?

Požitkář
29. ledna • 10:11

Kdyby ta dálnice nevedla v docela slušné kvalitě až do Pohořelic (polovina cesty z Brna do Mikulova), tak by se o polovině částky dalo uvažovat. Ale hlavně:
1) po D2 se opravdu jezdit nedá
2) je to z Vídně dalších 20 km navíc a to dost blbým směrem, to už tu dálnici můžou na rakouské straně rovnou postavit do Břeclavi (zkuste jim to navrhnout, víte, kam Vás pošlou)
3) stejně zrušíte spoustu lesa, akorát to místo okolo Mikulova (který stejně potřebuje směrem od Brna obchvat) to bude v Lednicko-Valtickém areálu (ano to je ta spousta rybníků, zámeckých parků a tak)
4) i když si prosadí tu změnu přes Břeclav, v Rakousku to dostaví do Mikulova a budou všichni jezdit přes město a na Pohořelice

Pavel
29. ledna • 9:32

Spravne, proc platit za drahou dalnici a jeste znicit kus prirody, kdyz to jde levneji a setrneji?
U nas jsou stejne drahe dalnice kvuli tomu, ze kazdej druhej dostane obalku s tucnym prispevkem...:-/

petr
29. ledna • 9:52

Ať klidně využijou D2, ale měli by z ní udělat dálnici, po tý valše se jezdit nedá

Doporučujeme

Články odjinud