Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

potírač elektromenševiků  |  23. 11. 2019 15:12

To je skvělá zpráva, že slovenské školství už není dlouhodobě brutálně podfinancované a je možné peníze rozdávat.

Velká gratulace na Slovensko.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  24. 11. 2019 14:29

To nevadi, u nas muzou studovat zadara...

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  23. 11. 2019 15:20

Svet je dolu hlavou .....a Slovensko širákem !!!

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  23. 11. 2019 15:26

V Slovakistane kde minimálna mzda je 520 ečka, darujú zachrancom prírody ktorí radi nakupujú v Armani, Hugo Boss, Gucci,... 8000 e. Tragikomédia...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 16:02

Nekdo tu planetu zachranit musi...

Odpovědět  |   | 
Derick  |  23. 11. 2019 19:05

Tímhle nic nezachráníš......výroba těhlech šrotů nás bude stát randál peněz
a životní prostředí utrpí ještě větší rány.

Odpovědět  |   | 
torsen  |  24. 11. 2019 07:49

Jako tohle myšlení je vážně bizár. Něco jak kdy si průměrný nácek vážně myslel, že dělají s Áďou lepší svět...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 12:07

ironie/sarkasmus

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  24. 11. 2019 16:38

Pokud vím, tak výroba elektromobilu je více škodlivá životnímu prostředí než výroba aut se spalovacími motory.
Za druhé, víte jaký bordel vzniká při těžbě lithia, z kterého se vyrábí baterie do elektromobilů.
Za třetí, baterie nemají nekonečnou životnost, pouze několik let a zatím jsem neslyšel o způsobu jejich reciklaci, takže další nebezpečný odpad.
A za čtvrté, představte si jak po celém světě jezdí jen elektromobily, nedokážu si představit jak je ve městě na každém rohu nabíjecí stanice, a už vůbec si nedovedu představit jak si tisíce lidí ve městě najednou dají nabíjet svůj automobil, opravdu si nedokážu představit to množství energie, které by musela síť zvládnout, v blízké době absolutně nereálné.

Odpovědět  |   | 
true  |  24. 11. 2019 18:32

víc škodlívá? jako, že ty baterie jsou víc škodlivý než výroba spalovacího motoru a olejů, nafty a benzínu? OPRAVDU? je pravda že elektromobil obsahuje docela hodně "tužkových" baterií, ale není mi známo že by výroba baterií byla nějak závažně neekologická... nehledě na to že jdou poměrně dobře recyklovat a navíc ty z aut ještě druhotně využít pro "domácí" bateriové úložiště...

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  24. 11. 2019 21:29

Batérie z EV takmer nikto nerecykluje pretože je to nerentabilne. Recykláciou získane kovy majú iba tretinovu hodnotu zo sumy vloženej do recyklácie. Výhodnejšie je vzácne kovy na batérie EV vyťažiť ako recyklovať. Baterka EV je koktail toxických látok,časovaná bomba pre budúce generácie.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 11. 2019 03:27

TY máš toxickej koktejl v hlavě. Už dlouho.

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  25. 11. 2019 08:24

V susednom Rakúsku nikto nechce recyklovať havarovanu Teslu. Každý sa hraje na "mŕtveho chrobáka",nechcú investovať tisíce eur do recyklácie toxických batérií. Možno zistili koľko tisíc eur stála dekontaminacia vody v ktorej ležala havarovana Tesla aby sa opäť nevznietila.

https://climatechangedispatch.com/wrecked-tesla-recycle-car/...

Odpovědět  |   | 
Rb  |  24. 11. 2019 22:25

Pokud vim, tak..

No to je práve ono, moc toho nevies, tak nemudruj a spátky za pás.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 11. 2019 03:25

My tp víme, zato ty víš úplný howno.

Odpovědět  |   | 
Renata Bride  |  26. 11. 2019 11:02

Za prvé nevíš!
Za druhé, víš, jakej bordel vzniká těžbou ropy a její následnou distribucí? A to i bez havárií tankerů, atd...
Za třetí, recyklace (alespoň částečná) je možná už nyní...a do budoucna se hledají řešení. Omezenou životnost má vše! Viděl jsi někdy vrakoviště nynějších ropáků, co tam z nich všechno zbyde??
Za čtvrté, Ty si představ, jak po celém Světě jezdí jen ropáci, ve chvíly, kdy dojde ropa! To je teprve představa, co?
Z toho vyplývá, že každému s IQ nad 90 musí být jasné, že podpora elektrifikace je do budoucna nutností!!

Odpovědět  |   | 
Villy  |  23. 11. 2019 18:16

Musím s Vami iba súhlasiť, žijem v slovenskom bananistane a je to ako hovoríte. Na...
Školstvo v prdeli, zdravotníctvo ešte ďalej, ľudia nemajú na lieky, zomrel kolega nechal 4 detí, slovakistan manželke priznal 120 e mesačne...., nič proti týmto elektrohračkám ale nech si ich kupuje každý za svoje, aj tak to kúpia iba bohatší ako 2-3 hračku domov....Na zlodejinu sa peniaze najdu...Smutné. Česť práci slovenskej vláde!!!!!

Odpovědět  |   | 
Jano  |  23. 11. 2019 21:25

Špinavý vagabundi Smer SD zas je vtom nejaká špinavosť. Aj mafiáni v taliansku sú amatéri voči špinavým smerákom. Unás v dedine mal byť postavený dom pre seniorov /3 mil.e/ pred piatimi rokmi je tam akurát burina. Starosta smerák niekoľko násobný milionár auto za 100tis e Lexus, už sa bohatstvom ani netaja. Na špinavom slovensku sa kradne jedna radosť a ludia žerú s kontajnerov.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 21:33

Kdopak starostu voli?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  24. 11. 2019 15:07

Pokud je to na Slovensku stejné jak u nás, tak starostu volí zastupitelstvo. Stačí aby dostal jen pár hlasů a může to dotáhnout na starostu. Bohužel znám osobně takovýto případ.

Odpovědět  |   | 
jean  |  25. 11. 2019 07:04

Mame priamu volbu do vsetkyc politickych funkcii a najviac nadavaju volici tych cervenych zmrdov. Ale potom ich volia znova....

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  25. 11. 2019 07:48

Takže si za to můžete sami. Pak tu nefňukejte a snažte se, aby se to změnilo.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  25. 11. 2019 15:47

Rady udílí ten, kdo je na tom dost podobně...Čech.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  23. 11. 2019 16:19

na Slovensku je to vtipne hlavne z hlediska, ze nejsou samostatni co se eletriny tyce, museji elektrinu dovazet, a CR je vesmes nejvetsim dovozcem elektriny Slovenska

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 16:38

???

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  23. 11. 2019 19:19

Stačí keď Rusi nepredaju jadrové palivo do atomiek a sme závislý na 80%.

Odpovědět  |   | 
RC  |  23. 11. 2019 22:24

Toho bych se nebál, zásoby máme na několik let dopředu a temelín klidně může frčet na palivo ze západu..

Odpovědět  |   | 
Surcuf  |  24. 11. 2019 10:58

On ale mluvil o slovenských atomkách Einsteine...nauč se číst.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  23. 11. 2019 22:28

Což se během 10 let pravděpodobně změní na pravý opak. Takže bych se moc neposmíval.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 11. 2019 08:19

Mnohem dříve, Mochovce-3 blok se do roku spustí a 4 do roku po něm. To naopak my budeme mít s elektřinou problém.
Nicméně ty dotace do elektromaut na Slovensku ...fak politický bizár!

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 11. 2019 09:25

ne tady to asi nekteri nechapu, to ze nemaji tolik vlastni elektriny neni problem, ja psal ze je to vtipne, ne ze je to problem, ale je to velice dobra bilance, protoze elektrina v siti ENTSO-E je cenove vyhoda prave pri nakupu a nevyhodne pri prodeji

kuprikladu v CR se kvuli tomu nektere elektrarny nechavaji pouze v zaloznim statusu a slouzi jen jako teplarny a vyrovnavace site, proto take CR a CEZ ma v dlouhodobem vyhledu ze se postupne premeni na mirneho dovozne z dnes vyrazneho vyvozce elektriny, protoze dovazet za levno se vyplaci, a to i pres relativne nizke ceny elektriny i koncovych zakazniku, kuprikladu obe jaderne elektrarny v CR jsou ve sve podstate ztratove, protoze vyrabej cca 3x draz nez za kolik se da elektrina dovazet, ale jako nejstabilnejsi zdroje z hlediska aktualu proste jedou na optimalnim stavu a utlumuji se spise "fosilni" zdroje s "rychlym" nabehem, CR ma cca 20.8GW vyrobniho vykonu, prumer spotreby je pak okolo 10.2GW a rekordnim maximem neco lehce nad 12GW, takze se CR pohybuje na hranici cca 50% vyuzivani vyrobnich kapacit, a ikdys se to zda malo, tak v realizaci jsou jiz dalsich cca 3GW a ve vyhledovem planu pak dalsich cca 5GW, v dohledne dobe pak je v planu utlum behem 20 let jen u 6GW, takze CR ma a bude mit znacne rezervy i v pripade ze se stane rocne cistym dovozcem, v pripade potreby se daji ty kapacity pak vyuzivat

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 11. 2019 12:43

kde jste přišel na to, že JE vyrábějí 3x dáž, než je cena EE na burze? PXE se pohybuje cena kolem 50 EUR/ MWh a co vím, tak ČEZ má rok 2020 a 2021 prodaný za 42 resp. 44 EUR/ MWh průmer. A Temelín i Dukovany jedou +- stále, vyjma letních servisnách odstávek.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 13:04

Nejspise tam co pisou, ze JE muze bouchnout jako atomova bomba resp. ze Cernpbyl hrozi i v nasich 'ruskych' JE

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  24. 11. 2019 15:58

Tak Černobyl hrozí v jakékoli jaderné elektrárně. Ovšem taky v jakémkoli chemickém provozu například. Tam nešlo ani tak o tu technologii, jako o totální selhání celého státního systému a naprostou nezodpovědnost všech zúčastněných. Počínaje tím, že z propagandistických důvodů neinformovali obsluhu o skutečných vlastnostech reaktorů.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 20:34

Havarie ano, Cernobyl nikoli. Cernobylsky reaktor byl tzv. teplotne nestabilni, 'nase' by se chovaly jinak.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 11. 2019 03:33

Černobyl byl v Jaslovskej Bohunicích málem dřív než v Rusku (Ukrajině)!!! Douč se historii. Všichni by jsme tu pochcípali jak mouchy.

Taky díky tomu jsou Bohunice zavřený a nikdo neví kolik bude stát jejich likvidace a kdy skončí. Prostě jadernej hnus.

"Situace v jaderné elektrárně v Jaslovských Bohunicích v roce 1977 nebyla daleko od katastrofy podobného rozsahu."

Československý Černobyl. Havárie v Jaslovských Bohunicích byla ostře utajovaná
https://echo24.cz/a/SS5Ed/ceskoslovensky-ce... ...


Ksindl jadernej zasranej!

Odpovědět  |   | 
jean  |  25. 11. 2019 07:07

JB funguju, odstaveny je len ten pokusny blok, co nikdy nemal vzniknut. Ale bez tej nehody by sa nevedelo, ze nemal vzniknut....

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 11. 2019 08:29

to nebyl pokusnej blok, mel nor,malne fungovat 50-60 let jako bezna elektrarna

teda pokud neminis tezi ze v te dobe byli vesmes vsechny jaderky pokusne

Odpovědět  |   | 
šofér  |  24. 11. 2019 16:10

JE nemůže bouchnout jako atomová bomba! To je nesmysl dobrá tak ke strašení některých lidí. A reaktor VVR 440 či VVR 1000 byť ruský je bezpečný. Navíc po Fukušime( nebyl to ruský reaktor :) ) došlo k dalšímu povinnému rozšíření bezpečnostních opatření.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 11. 2019 22:56

Fukušima byl jiný problém. Zaplavení elektrárny tsunami vyřadilo chladící systém a z přehráté reaktorové nádoby byl pojišťovákem vypouštěn vodík (dík rozkladu vody) pod krytou střechu, kde explodoval. Normální člověk by vyvedl odfuk nad střechu, ale Japonci to viděli jinak. Černobyl je reaktor moderovaný grafitem a tento typ u nás nemáme takže stejná katastrofa se u nás nemůže vyskytnout.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 11. 2019 08:33

bouchnout nemuzou v tom smyslu vybuchu nuklearni bomby, ale pri urcitych okolnostech muze jakykoliv jaderny blok chrlit tolik nekontrolovane radiace do atmosfery, ze by to veskutecnosti po urcite dobe bylo daleko horsi nez vybuch prave rizene jaderne exploze

velka spousta bezpecnostnich opatreni u jadernych elektraren jsou jen teorie, velka spousta z nich se nikdy nemohla realne otestovat, proste jen vypocty fyziku, matematiku, chemiku a konstrukteru pro urcite situace pro konkretni technologii bloku

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2019 13:34

Jsem z oboru, mam reagovat (asi by to bylo na dlooouho)? O nekterych vecech by se nemelo psat povrchne, vseobecne.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 11. 2019 08:27

ve finacni zprave za rok 2018? pokud u Temelina uvadi cenu za MWh 3061 korun a u Dukovan cenu 2896 korun, tak je to cca 3 nasobek burzovnich cen elektriny ktere jsou tesne pod 1000 korun za MWh

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 11. 2019 09:28

maj tam trosku jina cisla nez uvadi CEZ ve zprave, ale celkove souhlas

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2019 03:41

To si skade zobral? Sa pozri do prehladu krajin, kolko slovensko pouziva elektriky a kolko cesko /na hlavu/ sak v cesku sa najviat topi uhlim

Odpovědět  |   | 

v bratislavě tych elektrických upů jezdí v půjčovně dost a ostatní si koupí něco od hyundai-kia. U diskuze toyoty jsem se dočetl, že prý vyrábějí superba plu-gina, nevím tedy proč není psaný jako vzor, že by jen byl na papíře pro uníi?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 11. 2019 18:45

Citigo za 300tis a za pět let prodejní cena 0. To je fakt super.

Odpovědět  |   | 
Bob-an  |  23. 11. 2019 22:49

Proč by mělo cenu nula v době kdy ještě bude mít baterku dokonce na několik dalších let v záruce?

Odpovědět  |   | 
Omnomnom  |  24. 11. 2019 07:35

Protože přesně tak to funguje. Hodnota elektro aut klesá 3-10x rychleji než u spalovaku. V bazarech se dá najít 3-4 roky staré auto, které má z 800k prodejku 300 i při dobrém stavu

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  24. 11. 2019 10:19

V bazarech nic takového nevidím.

Odpovědět  |   | 
a co je tohle?  |  24. 11. 2019 18:06

https://www.sauto.cz/osobni/detail/nissan/leaf... ...

Pořizovací 800 tisíc, po čtyřech letech 300 (nabídka je za 340, těch 40 ale kupci sleví).
Náklady na kilometr (najeto 60 tisíc) tedy 8,50 Kč jen v poklesu ceny.

Tvl to je kauf.

Odpovědět  |   | 
true  |  24. 11. 2019 18:35

tohle je nějakej šedej dovoz z francie a BEZ ZARUKY

Odpovědět  |   | 
Dan  |  24. 11. 2019 18:36

Přesně a kdoví z kolika leafů složená bouračka

Odpovědět  |   | 
iPace  |  25. 11. 2019 08:41

ve Francii Leaf nestal 800 tisic, i bez zapocteni dotace tam byla cena v prepoctu cca 650 tisic na tento model, pri srovnani s nejakym Nissanem s konvencni technikou, treba Qashqai zjistis, ze pokles ceny toho Leafa je jen o malo vetsi nezu podobne stareho Qashqaie

a to je ted vetsi pokles u elektrik i diky tomu ze je to vesmes nove a neprobadane co se ojetin tyce a ma to mensi zakaznickou zakladnu, za 10-15 let az budou elektriky bezne i v bazarech, tak cena bude podobne klesajici, rozhodujici bude i to, jak se na elektriky pripravej a vrhnou neautorizovane servisy, to opet pomuze cenam ojetych elektrik tak jako se tomu deje u spalovacich motorizaci, kde snadno opravitelne modely mimo autorizovane servisy cena klesa mene nez u modelu ktere se v mimo autorizovane servisi opravuje sloziteji, a to i v pripade jednoho modelu a jen zmeny motorizace, kdy na vrcholne modely kde jsou treba jine brzdy a motor, se nedelaji druhovyroby a tedy servis je proste drazsi

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  26. 11. 2019 11:12

Pravda, tohle tak skutečně vypadá.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  24. 11. 2019 17:00

Já bych o to Citigo měl za 5 let zájem. Těch 250 000 Kč bych mu za to dal.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  23. 11. 2019 18:46

Dobrý den, komanči jsou 30 let pryč a stále musím z daní někoho dotovat. Něco je špatně

Odpovědět  |   | 
Derick  |  23. 11. 2019 19:07

A co si čekal, že po revoluci bude všechno nej nej ?
Každý normální člověk věděl, že bude spouta věcí jinak
a žádná procházka to nebude.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  23. 11. 2019 20:29

O to nejde. Jde o to, že krom volných hranic, jsme ve větším socialismu, než za ČSSR.

Odpovědět  |   | 
HRD  |  24. 11. 2019 09:13

Socialismu? Ale jenom pro někoho. Pro "normálně" pracující a žijící lidi je to spíš feudalismus.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 12:08

Pletete si pojmy s dojmy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 12:05

Krom volnych hranic? Muzes si koupit co chces... muzes rikat co chces... muzes studovat co a kde chces... mas na vyber.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 11. 2019 15:13

Můžeš říkat co chceš ale nesmí tě nikdo slyšet.

Odpovědět  |   | 
jean  |  25. 11. 2019 07:09

To s tym mluvenim uz neplati davno, pozri sa na tu hysteriu, co u nas zacala okolo doktora z porodnice, ked vyhlasil, ze Dankovo snimanie plodu mu moze poskodit srdce. Alebo hocikde na zapade povedat nieco proti refugom

Odpovědět  |   | 
hm  |  23. 11. 2019 19:17

A kde si vzal to ze jsou pryc? Proc myslis ze je tu takovej bordel.

Odpovědět  |   | 
Emik  |  24. 11. 2019 08:46

komanči nejsou pryč,jen si předali vládu

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  24. 11. 2019 10:21

Nemáš úplně pravdu. Prezident je komouš. Premiér je agent stb a komouš který vladne jen díky podpoře komoušů. Šéf ústavního soudu komouš. Šéf hospodářské komory komouš...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  24. 11. 2019 15:17

To je fakt, Otec Flašky Havla byl velký kámoš s hodnými Němci za války a jak ho pár lidí obdivuje.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  25. 11. 2019 06:04

kadrujes jak komous, otec byl.. tak i syn musi byt

Odpovědět  |   | 
Kundomil  |  26. 11. 2019 11:13

V čem vidíš souvislost?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2019 12:30

Pokud jsou vsichni Nemci automaticky zli, tak jsou automaticky zli i vsichni komousove. Co s nema (dodatecne) provedem?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  23. 11. 2019 19:10

Dotacia sice je ale auto treba zaplatit cele alebo lizovat plnu sumu. Az potom je dotacia mozna. Dotacia je len do sumy 50.000e na hybrid, elektricke auto. Cng a lpg su vylucene

Odpovědět  |   | 
jan zeman  |  23. 11. 2019 19:10

300 000 je pro vás pakatel? Závidím.

Odpovědět  |   | 
oto  |  23. 11. 2019 19:35

ktery blb napsal pakatel-

Odpovědět  |   | 
P.Drak.  |  23. 11. 2019 19:51

Otázka zní jednoduše:
Kdo ty dotace zaplatí?

Odpovědět  |   | 

nikdo, jde to všechno bezhotovostně, vlastně 0 a 1.

Odpovědět  |   | 
Jury  |  23. 11. 2019 20:08

Každá dotace je zlo placené z daní zaměstnance poplatníka.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 11. 2019 09:27

Ještě chápu dobročinné účely...ale tohle tedy ne.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  25. 11. 2019 07:57

To snad radši dotace na elektroauto, než na "dobročinnost" počesku. Vždyť to je právě největší penězovod do soukromých kapes.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  23. 11. 2019 20:21

Skvělé jen tak dál SK. CR dostanete možná tak kopanec do p........ A když neco schválí CR poslanci tak jen o par kc aby se neřeklo aby náhodou neschudnul jen hrabou pro sebe 😂.

Odpovědět  |   | 
KKK  |  23. 11. 2019 20:21

Dotace jsou komunistická krádež Komunisti v Bruselu jsou rudější než v bývalém Sovětském svazu.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  23. 11. 2019 20:25

Tohle udělat CR tak si koupím do práce Elektro jinak mimo práci si nechám normální spalovací vuz. Možná si říkáte proč Elektro auto do práce protože za 4roky od nového vozu 259 000km není problém.

Odpovědět  |   | 
007  |  23. 11. 2019 20:32

Takže chudáci budou opět dotovat.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 11. 2019 15:02

Koľko si myslíš že ten “chudák” odvádza na daniach?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  23. 11. 2019 20:45

Jsem zvedav jak.se po tomhle humbuku budou akumulatory a vubec tyhle elektricke sracky ekologicky likvidovat....urcite poradi vsemoudra greta

Odpovědět  |   | 
KKK  |  23. 11. 2019 20:45

Smrt komunizmu = smrt EU

Odpovědět  |   | 
Petr  |  23. 11. 2019 20:50

Současná koncepce je slepá ulička....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 21:05

Tolik nenavisti a plku kvuli 5 milionum Eur - tzn zlomku toho, co rozkrade (z rozpoctu a z EU dotaci) vlada a jeji kumpani s oligarchy Je tezke si zamest pred vlastnim prahem, tak se mele neco o Bruselu, komunismu, socialismu. S takovou se u vas potazmo u nas fakt neco zmeni (hlavne s takto kvalitnim intelektualnim materialem)

Odpovědět  |   | 
hasič  |  23. 11. 2019 21:50

Hele ty odborniku na EU, dotace, globální změnu klimatu, intelekt atd. mohl bys nám prosím Tě vysvětlit, když tady tedy musíme dotovat Eauta ,aby se alespoň nějaká prodala, a nebyla to úplná blamáž, proč si papalasi a bojovníci proti změně klimatu v Bruselu zvýšili rozpočet na létání o 50%? Tím jako chtějí snížit emise CO2, stejně jako tím věčným stěhováním from Brusel to Štrasburk and Back? Já to totiž vůbec nechápu, zřejmě mám nízký intelekt 😀 . Děkuji https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/eu-komi... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 23:42

Brusel je jen dalsim stupnem lokalnich byrokracii. To pendlovani mezi Belgii a Francii je samozrejme Kocourkov. Letecka doprava zatezuje emisema samozrejme nesrovnatelne vice.

Poukazoval jsem na nepomer mezi dotaci na elauta a rozkradanim statu, kteremu vetsina mlcky prihlizi... na nadavani do komunistu, pricemz komuniste/socialiste a mafiani jim leta ridi a rozkradaji zem.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  24. 11. 2019 08:57

Já se obávám, že se místo nějaké lokální byrokracie jedná o centrální byrokracii s patentem na rozum, a neustále přesouvání kompetencí do Bruselu je naprosto kontraproduktivní. Je naivní se domnívat ,že tento slepenec různých národů může s tímto přístupem dlouhodobě fungovat. Co se komunistů týče, máme jich tady, že by jsme je mohli vidlemi přehazovat a hezky je exportovat, žal Bohu nikdo je nechce. Na západě jich sami mají dost, jen si tam hrají na liberaly. Po dotacích ale touží stejně, jako ti naši na projekty, o kterých se nám ani nezdá, proč asi? No aby je mohli rozkrac, je pravda že sofistikovaněji.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 12:16

Brusel se mel postarat o to, aby nejaka slusna skupina (podnikatele, studenti, turiste, kdokoli) lidi nebyla diskriminovana v jinych zemich. Aby se dalo odvolat k vyssi instanci, pokud v nektere zemi vymahatelnost prava skripe. Aby nadnarodni spolecnosti nabizely ve vsech zemich garantovanou kvalitu sluzeb/zbozi za stejnou cenu. Aby fungoval zakladni princip nabidky/poptavky bez nesmyslneho protezovani jedne skupiny na ukor jine.

Ale je tohle mozne v takovem slepenci diametralne odlisnych ekonomik, mentalit, potreb?

Odpovědět  |   | 
hasič  |  24. 11. 2019 15:32

Jak může fungovat princip volné nabídky a poptávky a zároveň stejné ceny, nebo kvality v EU? Vždyť je to naprostý nesmysl. Každý stát má jinou legislativu, mentalitu, produktivitu i daně. Tady lidé na Václaváku před 10lety protestovali proti jednotné sazbě DPH na 15%, protože by zdražily potraviny z 14% DPH na 15% DPH. No a nyní máme tyto sazby tři , na jídlo je 15% ,pak zvýšená z 19na 21% a pak nová snížená sazba na oblbnuti lidí na 10% .Systém je komplikovanější, nákladnější na provoz, lide celkově zaplatí na DPH více, ale nikdo neprotestuje na Václaváku, nadavaji na kapitalisty, že jsou drahé a nekvalitní potraviny. Co je v nich za sragory si každý může přečíst, pokud to přečte, protože každý výrobce tam musí uvést tolik údajů,že se tam ani nevejdou. A cena je ovlivněna jak marží tak daněma. V D je na jídlo 7%, u nás 15%,čili dvakrát tolik, takže nemůže být stejná cena.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 20:40

??? Tentyz produkt nejmenovaneho retezce pusobiciho po cele Evrope by mel stat stejne. U nas bezne o desitky procent drazsi, jinde v Evrope (samozrejme s prihlednutim k lokalnim danim) vicemene stejne.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  24. 11. 2019 21:15

Podívej se na teorii nabídky a poptávky. Každý chce prodat co nejdráže, naopak kupující chce koupit co nejlevněji. Pokud na trhu chybí konkurence cena jde kam? No nahoru. Pokud s tím chceš něco udělat, založ si živnost, firmu a prodávej za nižší ceny. Vyděláš ty i zákazník. Lidi v ČR by chtěli přijít k hotovému, ale to přeci nejde, naštěstí. Pak by totiž nebyl rozdíl mezi lidmi pracovitymi více a méně. Bydlím kousek od D a ceny v Lidlu, OBI, Kauflandu atd.jsou +- stejné, spíš oceňuji čistší prostředí v D. a větší výběr. Myslim si, že řádově větší problémy jsou v naší státní správě a státních firmach. Jedná se hlavně o investice do vzdělání, infrastruktury ,chaos ve financování zdravotnictví, Českých drah a České pošty, deficitní rozpočty v době růstu atd.atd. Ceny výrobků a služeb jsou jen prostředek jak odvratit pozornost lidí "správným směrem".

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 21:47

Tak koukni do DM drogerie (u nas a v D nebo A) treba na veci pro decka. A treba Kinder mlecny rez stoji zrovna v Kauflandu v D zlomek toho co v CR a je toho vice.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  24. 11. 2019 22:31

V poslední době jsem si jen všimnul ,že Lidl v D má přes Vodafone virtuálního operátora s neomezeným voláním a sms plus napr.2GB dat za 7.9€,čili +-200kc/4tydny pro každého. Ale problém v ČR vidím opět na straně úřadů, né operátorů. Kdyby tady byl 4.operator jako na Slovensku, nemusí se řešit vysoké ceny , automaticky by šly dolů vlivem konkurence. Ale u nás se kecá a reguluje, to ovšem stávajícím operátorům , nebo obecně velkým hráčům na trhu vyhovuje. Někdy mám pocit, že my Češi máme neuvěřitelné nadání řešit věci složitě, což ale nikam nevede. Důležitá je právě ta liberalizace trhu, jak v ČR tak EU, ale do té se nikomu ve skutečnosti moc nechce.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 23:10

Bavit se o 4. operatoru v CR je kacirstvi
https://www.4ka.sk/pausaly-sloboda...

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  25. 11. 2019 07:59

Čtvrtý operátor v ČR dosáhne leda toho, že velmi rychle srovná ceny s ostatními. Od příchodu Oskara si taky lidi slibovali revoluci a dostali hovno.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  23. 11. 2019 22:15

Pořízení nového (elektrického) auta je výsadou bohatší části společnosti. Ta chudší ani průměrná na to prostě nemá. Takže všichni obyvatelé SK (od nejchudších po nejbohatší) dotují ze svých daní pořízení elektromobilů pro bohatou klientelu. Bravo!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 00:30

Pro zacatek staci, kdyz zacnou typicti meststi popojizdeci (sluzby, logistika, rozvoz).

Odpovědět  |   | 
Alf  |  24. 11. 2019 07:26

Taxislužba zase tak prodělečná není aby si nekoupila el.auto

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 11. 2019 19:06

Najchudobnejší naozaj nikoho nedotuju. Pretože sami prispievajú štátu absolútnym minimom.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  25. 11. 2019 15:59

Pokud si vezmu příklad - člověka pracujícího, který pobírá cca minimální mzdu. Shodneme se, že takový člověk bude v chudobě opravdu hodně nízko. Vztáhnu to na ČR, v SR to bude podobné. V ČR pokud pobírá 13500 Kč hrubého, tj 18100 superhrubá a čistá tedy 11370Kč. Pak si jde koupit něco do obchodu (opravdu velmi zjednodušeně použiju DPH 15% - na potraviny nižší, spotřební daně jsou vyšší) a tedy z těchto peněz odvede státu dalších asi 1500Kč. Suma sumárum i tento velmi chudý člověk přišel o cca 8200 Kč, tj za rok o necelých 100 000 Kč. Mě to tedy jako minimum nepřipadá..

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  25. 11. 2019 16:47

Stat ma na každého občana určité priemerne náklady, od polície cez súdnictvo atd.
A jednoducho človek s minimálnou mzdou tie náklady určite nepokrýva ale je skôr dotovaný lepšie zarábajúcou skupinou obyvateľstva. Čo je logické.

Keby to bolo inak tak by mal stať neskutocne prebytky z výberu dani.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  25. 11. 2019 16:47

Stať = štát

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  26. 11. 2019 08:18

Ano, jsou zde náklady, otázka ale zní, zda je tento člověk využívá..

Odpovědět  |   | 
Pg  |  23. 11. 2019 22:39

Dotace je spatna o tom zadna, ale na druhou stranu pokud ve meste kolem me pojede E auto tak budu dychat urcite radeji nez kolem me projede spalovak.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  23. 11. 2019 23:57

Správný krok. Stát, kde je průměrná mzda 10 tisíc euro, stát který má nejlepší zdravotnictví v Evropě a lékaři z celého světa se mohou strhat aby tam absolvovali svou praxi, stát, který má špičkové školství kam hromadně utíkají studenti ze Harvardu, MIT, Stanfordu, Cambridge, Princentonu či Oxfordu, stát který má polici i hasiče vybavené lépe než v Dubaji, stát kde dávky v nezaměstnanosti či důchody jsou vyšší než průměrný plat ve Švýcarsku a stát kde soudní systém funguje lépe než ve starém Římě si jistě může dovolit nicotnou dotaci do pár elektrických vehiklů.

Odpovědět  |   | 
Chevy  |  24. 11. 2019 07:08

No to je super. Jsem nevěděl,že Slovensko je tak bohatá země. TAK PROC SPOUSTA SLOVAKU DELA V ČR ZA KORUNY!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
Alf  |  24. 11. 2019 07:23

Z daňní se platí neprodejné výrobky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 12:17

Z dani se plati i politicke/urednicke skodici vyzirky a je to nesrovnatelne vice nez 5 mil Eur

Odpovědět  |   | 
Jozo  |  24. 11. 2019 07:45

Ja na Slovensku žijem žiaľ bohu všetko čo píšete je pravda.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 12:18

Ja na Slovensku ziju a vidim, jak s tim nic vetsinu casu nedelate.

Odpovědět  |   | 
Astrální bytost  |  24. 11. 2019 08:35

smějme se, bo do sraček je lepší mířit s úsměvem
1. Jste už 30let svéprávní-svobodní, žádní komanči, žádní STBáci, žádní poradci ze SSSR.
2.Máte demokracii,svobodné :)))) volby,banany,mandošky a můžete si koupit elektromobil :)(klidně aji bez dotace,proč ne,není povinná,vzdejte se jí)
3.Nestěžujte si-co jste chtěli, máte, je to vše výsledek 30let lepšího spol. systému-kapitalismu a to počkejte za dalších 10,20,30let. Nebudete se stačit divit do jakých sraček to ještě půjde.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 12:20

Tady mame spise turbokapitalismus, ktery z nezanedbatelne casto ridi/ovlivnuji komousove, aparatcici, vekslaci, a kde je latka spolecensky prijatelne miry korupce a zlodejiny nastavena hooodne vysoko. Plus se nenosi osobni zodpovednost.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 11. 2019 09:26

Tohle je šílené. Socialismus v praxi... proč se má společnost skládat někomu na něco tak luxusního jako je auto?

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  24. 11. 2019 19:16

Nepoužívej výrazy, kterým nerozumíš. Socialismus je zřízení založené na sociální politice, tzn. péče o lid. Dotují se životně důležité komodity: Potraviny, energie, bydlení. Přerozděluje se z bohatých oblastí (doly, železárny, chemičky) do chudých, ale neméně důležitých oblastí pro život lidí (vesnické obchody, ambulance, školy, atd.). I západní němci nám záviděli náš sociální blahobyt, jak to sami v TV nazvali. A divili se, že jsme si ho po revoluci podřízli. Takže v socialismu se v žádném případě nedotovalo luxusní zboží, tím méně automobily. A přesto se daly koupit bez lízingu. Protože když jsi z "malé" socialistické výplaty (mě tedy nikdy malá nepřipadala) odečetl náklady na bydlení a energie a jídlo, zbylo ti toho dost na šetření na auto, nebo na normální žití s dovolenou a výlety. Dnes, kdy z "velké" kapitaistické výplaty (Mě tedy nikdy velká nepřipadala) odečtu nájem, energie a polské žrádlo, zbyde mi hov.o. To je ten rozdíl proti socialismu. Krámy jsou plný, ale jen předražených sraček. Už i značkové věci jsou sračky z číny. Jídlo už je jen žrádlem. Tak se neboj, socialismus tu rozhodně není, a už ani nebude. K všeobecné radosti vylízaných pravičáků, kteří si myslí, že nejdůležitější pro lidský život jsou peníze a cestování a drahorou narvané obchody...

Odpovědět  |   | 
hasič  |  24. 11. 2019 20:12

Socialismus není založený na sociální politice, ale na nesmyslné politice přerozdělování, protože tam kde ho zavedli tam dříve,či později zkrachovali. Podobně úspěšné byly ty úžasné, chemičky ,doly, ocelárny a jiné firmy, které komunisti a socialisti ukradli, korunu do nich nedali a pak se divili že jim ten socik nefunguje. V naprosto stejném stavu bylo vybavení škol, nemocnic, krámů, atd.o bordelu v organizaci nemluvě. Jestli nám Němci něco záviděli, tak maximálně tak minimální stres, vždyť zedníci na bytaku klidně dva dny v týdnu nedělali, nebyl materiál, tak se šichta prochlastala. O tom z čeho se stavěly chalupy atd.se raději nebudu rozepisovat.

Odpovědět  |   | 
Bredy  |  24. 11. 2019 09:36

Vše, co je dotované, jen křiví podmínky na trhu. Nesmyslná elektrická auta nic nevyřeší ani nezachrání. Politický tlak nám je ale nakonec prostě vnutí, ať se nám to líbí nebo ne. Je to moc špatné rozhodnutí a směr do slepé uličky.

Odpovědět  |   | 
Renata Bride  |  26. 11. 2019 11:16

Nic nekřiví, jen dává možnost volby za stejnou cenou pořídit moderní e-auto, bez kterého se do budoucna neobejdeme, nebo starý rakovinomet. Tato podpora je pro postupnou a NEZBYTNOU elektrifikaci také naprosto NEZBYTNÁ! Takže bravo Slováci, opět jste dál než my!

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 11. 2019 11:59

Koupit Škodovku je fakt lákavé. 300 kolíků za takový bazmek snad nikdo nedá.

Odpovědět  |   | 
Král všech lidí  |  24. 11. 2019 19:57

A vy jste v tom autě někdy jel nebo z vás mluví jen životní frustrace?

Odpovědět  |   | 
k22  |  24. 11. 2019 12:02

Dotace nesnáším....stačí, že u nás dostávají podnikatelé (ne neziskovky, ale PODNIKATELÉ) ročně více než 100 miliard dotací.
Pak se brečí´, že není na důcnhody, uučitele, dálnice, prostšě na nic....

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  24. 11. 2019 12:18

I kdyby mi dal stát elektrovehikl zadarmo, tak bych ho v žádném případě nechtěl. Dokud se nebude nabíjet na dojezd standardně alespoň 800km za maximálně 3 minuty, tak žádný elektrovehikl u mě nemá šanci uspět. Přes to vlak nejede. Proto se jednoznačně kloním k tankování čehokoli, co má energii v sobě už uloženou (benzínu, vodíku, elektrolytu) a ne ke zdlouhavému nabíjení jakékoli baterie (postupné elektro/chemické přeměně energie).
Nikdy totiž nenastane stav, kdy budou mít bateriové elektrovehikly možnost se opakovaně nabíjet na mnou zmiňovaný dojezd za tak krátký čas bez ničení baterie.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  24. 11. 2019 15:50

Tak jestli pašuješ drogy nebo uprchlíky balkánskou trasou, dá se to pochopit. Jinak je to bizár...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 11. 2019 12:38

ja to až tak ružovo nevidím. Cena CG na SK je 21 190€. V súčasnosti je bonus štart 3 600€, ale na cenníku už je veľký nápis V Y P R E D A N Ě!!. To sa škoda už pripravila na štátnu dpotáciu, s tý, že keď bude dotácia, tak určite bonus zrušia. Čiže dať s príplatkami y za danných podmienok (platba v hotovosti.... nie lizing, bonus postupne štát vypláca nemožnosť predaj do 4 rokov...). skoro 13 000€ nedáva zmysel.

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  24. 11. 2019 13:49

To víte, Kočner, Babiš, dál není třeba nic dodávat Ale jinak mám Slovensko a Slováky rád, v Tatrách se mi líbí Na důchody a nemocnice nic, na elektrické pojízdné krabice hej. Kam ten svět spěje

Odpovědět  |   | 
hasič  |  24. 11. 2019 14:39

Když Vladimír Mečiar novinářům povídal, že ze Slovenska bude jednou druhé Švýcarsko, tak jsem se mu smál, až to hezké nebylo. Ale jak je vidět na Slovensku love jsou , takže ujo Vlado (Elektra) s Robertom (Bonaparte) pro sebe a hlavně pro Slovensko odvedli dobrou robotu €€€$$$.

Odpovědět  |   | 
Milan Brůček  |  24. 11. 2019 15:14

V ČR jsou dotace na elektromobily také, ale pouze pro firmy sídlící mimo Prahu.Kromě toho všechny dotace jsou myslím přeci určeny především pro ty z lidí, kteří mají peněz dost i tak a nemusí se jednat jen o elektromobily.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 11. 2019 03:35

Té bžunda co.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  25. 11. 2019 06:43

Tohle v Babišovsku nehrozí☹️

Nechápu, proč jsou BEV tak démonizované a je proč je to snad nejkontroverznější téma dneška. I kdyby si v Ostravě a Praze firmy a občané koupili 10 000 elektromobilů, tak se svět nezhroutí a vzduch by v těchto městech mohl být o něco méně toxický.

Přijde mi, že lidem ruplo v kouli a jsou v panice jako kdyby od zítra nemohlo na silnici jiné vozidlo než elektromobil. Dementní úvahy o 100%-ní náhradě spalovacích motorů a o tom, že miliony elektromobilů nebude kde nabíjet (když se jich u na, už mi začínají lézt krkem. Elektromobily nenahradí auta se spalovacím motorem ani letos, ani v roce 2020 a co bude dál, dnes stejně nikdo neví. Tak se uklidníme, nastartujeme 20 let staré 1.9 TDI a hurá do práce🙂

Odpovědět  |   | 
Rada  |  25. 11. 2019 06:53

Omylem jsem odeslal nedopsaný příspěvek. Chtěl jsem napsat, že se u nás prodává několik tisíc elektromobilů ročně.

„V České republice se elektromobily a plug-in hybridy podílely v roce 2019 jen 0,38 % na všech nově registrovaných osobních automobilech. To znamená jen každý 263. nově registrovaný osobní automobil byl takzvaně do zásuvky."

0,38% a to včetně plug-in hybridů!! I kdyby to mělo být jedno procento, tak není důvod k panice. Nejsem fanatický příznivcem elektromobilů, ale také nehodlám rozpoutávat paniku v zemi, kde se v podstatě žádné elektromobily neprodávají a hned tak prodávat nebudou.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 11. 2019 10:13

Ta Češi obecně jsou dost nevzdělaní lidé a nevzdělaní lidé se vždy děsí novinek. To je prostě důsledek špatné výchovy v rodinách, mizerného školství s línými učiteli a špatné kultury společnosti. Češi se rádi prsí, jak jsme průmyslový národ, ale ten náš průmysl spočívá v tom, že jen koukáme, co dělají jiní a když zjistíme, že někomu něco vydělává, snažíme se to napodobovat. Samozřejmě pak je naše jediná konkurenční výhoda nízká cena. V zemi tak závislé na automobilech by naopak jeden čekal nadšení do různých inovací, zkoušení novinek atd. protože to dává naději zachytit trendy, být první s novinkami na trhu a udržet si pozici. Ale tohle jde mimo myšlení cvičených opic od soustruhů.

Odpovědět  |   | 
Adamantium  |  25. 11. 2019 16:03

Rád si kupuji prověřené výrobky s ověřenou technologií. Nechápu, proč bych si měl koupit automobil s horšími parametry za cenu o 50%+ větší.. Beta-testování tedy rád přenechám cvičeným opicím z kanceláří..

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 11. 2019 18:25

No právě Ale svět vedou a velký prachy vydělávají ty národy, co to zkusí. Dnes zkusí elektroauto, dřív třeba zkusili doplout do Indie západní cestou...

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  25. 11. 2019 14:29

No a právě to tvoje staré 1,9 TDI spustilo tu lavinu nenávisti ke spalovákům. Horší smradomet a rakovinomet nikdy v historii motorismu nebyl. Tolik smradu, kterej svírá hrdla ostatním, jsem nezažil ani v době trabantů. Trabant byl proti tomu rozkvetlá zahrada. Jezdilo jich tady pár tisíc a blbečci se škodovkama je chtěli po revoluci zakázat, že smrděj. Oni trabnti vymřeli přirozeně, ale teď je načase zakázat ty hnusný smradlavý dýzly. Už k tomu bylo nakročeno, ale potom se nějakej poblázněnej zelenej "ekolog" chytil všech spalováků a odserou to i benzíny. Právě za ty dýzly. Když okolo mě projede deset benzíňáků, necítím smrad, ale projel jeden dýzl a jeho dusivý zápach se převaluje na chodníku ještě 10 minut. Je to hnus a bezohlednost. A když stojí hajtra před obchodem a vrčí na volnoběh, co to je? No kurva zase dýzl! Tak co chcete, vy paka? Co Čech to zloděj, po revoluci všichni co mohli kradli naftu a proto se tady tenhle sajrajtovej motor tolik uchytil. Jeho provozování by mělo být trestné, protože PROKAZATELNĚ ničí zdraví ostatním. Ale pracha jsou prachy, že. Tak to budeme vyrábět a prodávat dál. A hňupi to budou kupovat a trávit sousedy, i svoje děti a manželky...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 11. 2019 19:25

VOLE!!!Asi jsi tu naftu kradl nejvíc!!Proto víš o čem píšeš, tak drž hubu,spalováku!!!

Odpovědět  |   | 
HRD  |  26. 11. 2019 09:34

Já? Nikdy! Nafta patří do lokomotiv a náklaďáků. ale koukám že potrefená husa se ozvala, smradomete. Nezapomeň na kanystr.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  25. 11. 2019 07:16

Slováci chápou správně poslání elektromobility. Podporují prodej malých elektromobilů, protože v současné době, kdy energetický mix ještě není bezemisní (Bůhví, kdy bude), je nesmysl provozovat velký elektromobil se spotřebou energie nad 19 kWh/100 km. Naopak, význam mají elektromobily se spotřebou kolem 12 kWh. Například moje Mitsubishi Space Star 1,0 jezdí s reálnou (nikoliv tou, co uvádí palubní počítač) spotřebou 3,9 litrů/100 km, což jsou přímé emise 90,5 gCO2/1 km a jeho cena je 240 000,- Kč. Vím, že elektromobil přímé emise nemá žádné, ale hodnotím pouze skeníkový plyn CO2, který možná přinese velké změny v klimatu. A já jsem předběžně opatrný.Takhle nízké emise, jako můj spalovač, velké elektromobily nemají, pouze ty menší, resp. méně hmotnější. Hmotnost, zrychlení a rychlost jízdy jsou neřestné faktory, které o spotřebě energie rozhodují především. A velké, výkonné elektromobily takové "neřesti" podporují. Slováci, blahopřeji Vám, pochopili jste to.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 11. 2019 18:15

S tím Tvým Micubiši se běž vy...t na zelenou louku. To budou emise. INŽO.-))

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  25. 11. 2019 08:27

Řekl bych že problém vozového parku většiny postkomunistických zemí se nechovává v segmentu A ani ho neřeší nic v segmentu A. Takové auto i s takovou pobídkou je drahé.

Pokud by se jednalo o slevu na ID , eGolf, nebo Leaf proč ne jen to díky legendární frázi ...již od... přeleze limit 40k € .

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  25. 11. 2019 10:13

EV sú zelené ako riasy v Baltskom mori.
https://climatechangedispatch.com/wrecked-tesla-recycle-car/...

Odpovědět  |   | 
Radkus  |  25. 11. 2019 11:49

Elektrická Škoda rázem stojí pakatel. 300tis. je pakatel? To jako fakt? Pro mne je to třeba 14 měsíců dřiny. Ten kašpar co tohle napsal to má asi za jeden takovýto vypocený článek, když je to pro něj pakatel.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  25. 11. 2019 18:23

No jo, ale výrobce nezajímáš

Odpovědět  |   | 
kloki  |  25. 11. 2019 14:33

1. téma = sračka
2. reakce = sračka

Odpovědět  |   | 
TomS  |  25. 11. 2019 17:05

Pro pracujícího je to opravdu pakatel dát 300 tis. za auto velikosti a výkonu odpovídajícímu nákupnímu košíku s ručním pohonem.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 11. 2019 18:08

A co na to Čehůni?

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  25. 11. 2019 19:03

Ťahaj za Dunaj, Maďare!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

dnes | Petr Schnagl | 1 příspěvek
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 141 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 80 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A