Hyundai Ioniq EV můžete mít už za půl milionu. Stačí využít státní dotace

Vóša  |  20. 04. 2019 11:34

To je jiná liga než ty hnoje z Mladé Boleslavi...

Odpovědět  |   | 

Bavme se o technice, cenovka je dobrá a doufám, že městský firmy toho využijí. Kdyby dělali nižší výbavu třeba bez elektrického sedadla, udělali by lépe. Ta klima má tepelný čerpadlo jak u toyoty? Na autosaloně v bratislavě to omrknu.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 04. 2019 12:31

Škodovka je jen služebka, to není auto pro běžného uživatele.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 04. 2019 06:48

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  21. 04. 2019 10:36

To je holá pravda, ale i tak se najde pár jedinců co si to koupí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 04. 2019 15:03

Hyundai je jednička a bude mít dobrá i elektrická auta.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 04. 2019 13:10

To radši scalu se stejnou výbavou s 1.5tsi dsg a ušetřených 300tisíc z cenikovy ceny stačí na 10let 150tkm na phm.

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  20. 04. 2019 13:18

Nebo Dácii a budeš mít ušetřeno ještě více. Hyundai je nejpokrovější automobilka i v oblasti hybridních a elektrických pohonů. Hyundai je pro lidi, kteří chtějí maximum za odpovídající peníze. Hyundai má elektromobil s nejdelším reálným dojezdem, elektromobil s nejnižší spotřebou. Kona a Ionic je jiná liga svezení.

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  20. 04. 2019 13:52

Pro nevěřící Tomáše, koukněte na reální dojezd Kony 63kWh a náklady na 1 ujetou míli u Ionic ve srovnání s ostatními.

https://www.express.co.uk/life-style/cars/1038808/E... ...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 04. 2019 14:11

Já vím že je na dojezd dobrá a i z venku vypadá dobře ale cena a žádný státní zvýhodnění nebo naopak znevýhodnění spalováků v CZ neexistuje.Hybrid je dobrý na jízdu plyn-brzda a to já většinou nejezdím.Kdybych měl platit roční daň za provoz spalováku třeba 30tisíc tak pak bych o elekto vozu přemýšlel.

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  20. 04. 2019 14:25

Jasně, je to pro ty, kteří cíleně vybírají alternativní pohon.

Abych nedělal ostudu své přezdívce, můžeš zvolit. I30 fastback 1.4T, neježděné skladovky již od 380tis!

Odpovědět  |   | 
Dony  |  20. 04. 2019 19:18

Bohužel je to Hovnaj, tedy značka sporilku a neúspěšných lidi. Vždycky, když vidím řidiče i30 ... to jsou velké mindraky za volantem.

Odpovědět  |   | 
Walter Torres Finch  |  20. 04. 2019 20:33

Hlavně, že je všechny znáš osobně.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  20. 04. 2019 21:02

A to se na ty lidi díváš ze své Škody ochcávie TDI v čipu a na hlínách?

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  20. 04. 2019 22:26

Lepší výsledky než prémiové vozy:
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/hy... ...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 04. 2019 10:49

Raději budu spořílek, ale budu jezdit, pro mně je to lepší, než si koupit škodovku a neustále stát někde u krajnice s poruchou.

Odpovědět  |   | 
Laro  |  21. 04. 2019 14:08

Ty si dobre uderený debil.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  21. 04. 2019 21:20

To preto vam na trh vratili i30 hatchback ci ktoru karoseriu? Lebo sa nepredava. Si myslim ze ludia uz maju dost tych fobii... Je ale pravda ze mne sa moc ten i30 nepaci okrem N verzie... Radsej by som po dizajne volil ceed. Ale vybavit i30 vedia aj v zaklade. To napr Scala s bubnami... Nic proti Skode. Ale aj Troc plasty aj rline tvrde ako dacia za polovicnu cenu.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  21. 04. 2019 22:21

Tak největší mindrák jsi zde prezentoval osobně ty...

Odpovědět  |   | 
Danny  |  23. 04. 2019 18:17

Frustráte, jak je vidět, Hjondé a hlavně i30 ti způsobuje ohromnou frustraci. Není divu, jsou prostě nejlepší.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 04. 2019 11:08

Porovnávat Dácii a Škodovku nejde, Dácie má spolehlivou techniku a navíc není předražená tak, jako Škodovka.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 04. 2019 15:01

A to si myslíš, že pochcala vydrží 150,000 km?

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  21. 04. 2019 15:36

Každý Škodomil patří do klecového lůžka !

Odpovědět  |   | 
BB  |  22. 04. 2019 09:43

Záleží na využití. Pokud jezdím do prace 5-30km a na další jízdy mi stačí dojezd +/- 150km, proč ne, lepší než Scala. Pokud se to neplánuje da se ujet i větší vzdálenost. Mě by to naprosto vyhovovalo na běžné ježdění + do garáže něco pro radost.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  20. 04. 2019 17:01

To je fakt úžasný, stačí získat půl milionu dotaci a pak už mě elektroauto nižší střední třídy, s dojezdem až 250 km, vyjde na pouhý půlmilion. To už je skoro jako v Norsku, kde napřed vydělali miliardy na té ošklivé ropě, pak na spalovací motory uvalili obří daň, zatímco elektromobily osvobodili od DPH a všech možných poplatků a ejhle, jak se jim tam "zcela přirozeně" elektroauta prodávají.

Odpovědět  |   | 
komik  |  20. 04. 2019 21:10

Jeto Pr huydaie, stejně stojí Pulsar, který je o pár let vývojové dal, pokud by se začala prodávat základní Tesla 3, ioniq by byl neprodejny. Osobně bych byl radsi kdyby byla snížená DPH než dotace..

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  21. 04. 2019 21:23

Nemyslel si Leaf? Najpredavanejsi elektromobil globalne. Neviem ci tento udaj ale plati este u poslednej generacie. No je to mozne, tesla 3 sa este tak nepredava....

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  22. 04. 2019 10:09

T3 v základu je o statisíce dražší takže to těžko při tom "luxusu" a "kvalitě" amerických vozů může bez dotaci, pobídek, akčních cen mít lepší prodeje.

Odpovědět  |   | 
R2  |  20. 04. 2019 21:11

280 dle NEDC, 200 dle EPA, 170 dle jihokorejskeho testovaciho cyklu, cca 100* kdyz omylem vyrazite z mesta, i pres dotaci je to stale auto spise pro velike nadsence.


* OK abych jim nekrivdil moc, tak testy na dalnicich pri rychlosti do 120 km/h davaji az 150 km, ale to je samozrejme idelani hodnota pro plne nabite auto a usapornou jizdu pod limity.

Odpovědět  |   | 
Dony  |  20. 04. 2019 19:17

Bohužel je to odporná značka, něco jako Mekáč. To auto jsme měli na firmě a je doslova legrační. Hnus

Odpovědět  |   | 
roman  |  21. 04. 2019 09:04

Články pekne no auta v tejto cene nie sú

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  21. 04. 2019 10:18

Na webu hundaje je ale ioniq electric za 919999. Jak a kde se z toho stane půl milionu?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 04. 2019 11:59

Ta cena 500t je pro pár vyvolených.Takže běžný člověk potřebuje 900t-1100t.Mohli by ionig prodávat jako skladovku za 400tisíc ale to by tady JirkaX moc onano-val.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 04. 2019 15:29

Tak tohle ti on jen tak neodpustí. Už ti sypou mínusy.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 04. 2019 15:37

Kolik těch přezdívek máš? A mínusy ti dávají jenom proto že jsi hlupáček.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 04. 2019 15:45

Ty máš problém s gramatikou. Já ne.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 04. 2019 15:47

A ty zase z hlavou
Maminka tě neučí slušnému chování?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 04. 2019 05:48

-+ na mobilu nevidím.Hyundaie se prodávají jen jako skladovky.Pokud se ohání gramatikou tak už neví kudy ztracenec.

Odpovědět  |   | 
..-  |  22. 04. 2019 07:42

Třeba časem pochopíš kdo je kdo.

Odpovědět  |   | 
..-  |  22. 04. 2019 11:36

Je to piča ten jirkaX.javascript:void(0);

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 04. 2019 12:08

Ty potřebuješ dostat pořádný výprask od rodičů. Nevím co s tebe časem vyroste, ale dobré to nebude.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 04. 2019 06:00

Z toho co píšou je poznat který jirkaX je blb a který si z něho dělá srandu.Easy

Odpovědět  |   | 
No hyundai no funny  |  22. 04. 2019 10:13

Hyundai má díky zůžené nabídce motorů a výbav (i proto je nejspolehlivější) možnost objednávat vozy předem a čekat, kdo si ho vezme. Pro koncového zákazníka je to nejlepší volba. Nemusí čekat, nemusí se hádat o cenu, jak na Turecké bazaru. A kdo má extra požadavky, objednává na zakázku.

Odpovědět  |   | 
BB  |  22. 04. 2019 10:27

Ano, tím pádem není problém mít 30% z cenově cena dolu na skladovku. A upřímně raději i30 1,0 tgdi kombi v nejvyšší výbavě než za stejnou cenou malou Fabii, či Rapid ( oboje s horší výbavou).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 04. 2019 09:54

Ty slevy jsou jen u nás nebo i jinde třeba SK,západ.Ví to někdo z vás?

Odpovědět  |   | 
fluk  |  01. 11. 2019 05:08

Proč mám jako daňový poplatník přispívat někomu na takový nesmyl jako elektromobil?

Odpovědět  |   | 
fluk  |  01. 11. 2019 05:08

Proč mám jako daňový poplatník přispívat někomu na takový nesmyl jako elektromobil?

Odpovědět  |   | 
glad  |  24. 11. 2019 13:10

Myslim si, ze se ptate "co je smyslem placeni dani". Tak dane platime proto, aby stat mohl podle nejlepsiho vedomi a svedomi rozdistribuovat cast naseho bohatstvi.

Tou distribuci muze byt to, ze nam zaridi bezpecnostni slozky, funkcni infrastrukturu a nebo treba ze zajisti, aby se rovnomerneji rozdistribuovalo znecisteni z aut a nebylo soustredeno prave na mistech kde je nejvic lidi tzn nejvic danovych poplatniku.

Samozrejme ze stat si muze vybrat jinou cestou jak nam zodpovedne zaridit zdravejsi prostredi (zakaz spalovacich aut ve mestech, zakaz euro 6 a niz, dukladnejsi a efektivnejsi STK (tim padem drazsi),...), ale je mozny, ze to by se Vam libilo jeste min tim padem by jste byl min spokojeny tim padem by vlada fungovala hur.

Osobne jsem rad, ze jako danovy poplatnik neprispivam pouze oligarchum na jejich vlastni podnikani a nebo na drancovani krajiny nesmyslnou vysadbou a ze obcas se najde i neco jako dotace na elektromobil tzn neco z ceho bude benefitovat spoustu lidi (samozrejme neprimo skrz nastaveni trendu a skrz nizsi mistni emise).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 58 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 14 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 52 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta