Proč mám jako daňový poplatník přispívat někomu na takový nesmyl jako elektromobil?
Myslim si, ze se ptate "co je smyslem placeni dani". Tak dane platime proto, aby stat mohl podle nejlepsiho vedomi a svedomi rozdistribuovat cast naseho bohatstvi. Tou distribuci muze byt to, ze nam zaridi bezpecnostni slozky, funkcni infrastrukturu a nebo treba ze zajisti, aby se rovnomerneji rozdistribuovalo znecisteni z aut a nebylo soustredeno prave na mistech kde je nejvic lidi tzn nejvic danovych poplatniku.Samozrejme ze stat si muze vybrat jinou cestou jak nam zodpovedne zaridit zdravejsi prostredi (zakaz spalovacich aut ve mestech, zakaz euro 6 a niz, dukladnejsi a efektivnejsi STK (tim padem drazsi),...), ale je mozny, ze to by se Vam libilo jeste min tim padem by jste byl min spokojeny tim padem by vlada fungovala hur.Osobne jsem rad, ze jako danovy poplatnik neprispivam pouze oligarchum na jejich vlastni podnikani a nebo na drancovani krajiny nesmyslnou vysadbou a ze obcas se najde i neco jako dotace na elektromobil tzn neco z ceho bude benefitovat spoustu lidi (samozrejme neprimo skrz nastaveni trendu a skrz nizsi mistni emise).
Ty slevy jsou jen u nás nebo i jinde třeba SK,západ.Ví to někdo z vás?
Na webu hundaje je ale ioniq electric za 919999. Jak a kde se z toho stane půl milionu?
Ta cena 500t je pro pár vyvolených.Takže běžný člověk potřebuje 900t-1100t.Mohli by ionig prodávat jako skladovku za 400tisíc ale to by tady JirkaX moc onano-val.
Tak tohle ti on jen tak neodpustí. Už ti sypou mínusy.
-+ na mobilu nevidím.Hyundaie se prodávají jen jako skladovky.Pokud se ohání gramatikou tak už neví kudy ztracenec.
Hyundai má díky zůžené nabídce motorů a výbav (i proto je nejspolehlivější) možnost objednávat vozy předem a čekat, kdo si ho vezme. Pro koncového zákazníka je to nejlepší volba. Nemusí čekat, nemusí se hádat o cenu, jak na Turecké bazaru. A kdo má extra požadavky, objednává na zakázku.
Ano, tím pádem není problém mít 30% z cenově cena dolu na skladovku. A upřímně raději i30 1,0 tgdi kombi v nejvyšší výbavě než za stejnou cenou malou Fabii, či Rapid ( oboje s horší výbavou).
Třeba časem pochopíš kdo je kdo.
Z toho co píšou je poznat který jirkaX je blb a který si z něho dělá srandu.Easy
Ty potřebuješ dostat pořádný výprask od rodičů. Nevím co s tebe časem vyroste, ale dobré to nebude.
Je to piča ten jirkaX.javascript:void(0);
Kolik těch přezdívek máš? A mínusy ti dávají jenom proto že jsi hlupáček.;-)
Ty máš problém s gramatikou. Já ne. :-D
A ty zase z hlavou:-D:-DMaminka tě neučí slušnému chování?
Články pekne no auta v tejto cene nie sú
Bohužel je to odporná značka, něco jako Mekáč. To auto jsme měli na firmě a je doslova legrační. Hnus
To je fakt úžasný, stačí získat půl milionu dotaci a pak už mě elektroauto nižší střední třídy, s dojezdem až 250 km, vyjde na pouhý půlmilion. To už je skoro jako v Norsku, kde napřed vydělali miliardy na té ošklivé ropě, pak na spalovací motory uvalili obří daň, zatímco elektromobily osvobodili od DPH a všech možných poplatků a ejhle, jak se jim tam "zcela přirozeně" elektroauta prodávají.
280 dle NEDC, 200 dle EPA, 170 dle jihokorejskeho testovaciho cyklu, cca 100* kdyz omylem vyrazite z mesta, i pres dotaci je to stale auto spise pro velike nadsence.* OK abych jim nekrivdil moc, tak testy na dalnicich pri rychlosti do 120 km/h davaji az 150 km, ale to je samozrejme idelani hodnota pro plne nabite auto a usapornou jizdu pod limity.
Jeto Pr huydaie, stejně stojí Pulsar, který je o pár let vývojové dal, pokud by se začala prodávat základní Tesla 3, ioniq by byl neprodejny. Osobně bych byl radsi kdyby byla snížená DPH než dotace..
T3 v základu je o statisíce dražší takže to těžko při tom "luxusu" a "kvalitě" amerických vozů může bez dotaci, pobídek, akčních cen mít lepší prodeje.
Nemyslel si Leaf? Najpredavanejsi elektromobil globalne. Neviem ci tento udaj ale plati este u poslednej generacie. No je to mozne, tesla 3 sa este tak nepredava....
To radši scalu se stejnou výbavou s 1.5tsi dsg a ušetřených 300tisíc z cenikovy ceny stačí na 10let 150tkm na phm.
Záleží na využití. Pokud jezdím do prace 5-30km a na další jízdy mi stačí dojezd +/- 150km, proč ne, lepší než Scala. Pokud se to neplánuje da se ujet i větší vzdálenost. Mě by to naprosto vyhovovalo na běžné ježdění + do garáže něco pro radost.
Každý Škodomil patří do klecového lůžka !
A to si myslíš, že pochcala vydrží 150,000 km?B-]
Nebo Dácii a budeš mít ušetřeno ještě více. Hyundai je nejpokrovější automobilka i v oblasti hybridních a elektrických pohonů. Hyundai je pro lidi, kteří chtějí maximum za odpovídající peníze. Hyundai má elektromobil s nejdelším reálným dojezdem, elektromobil s nejnižší spotřebou. Kona a Ionic je jiná liga svezení.
Porovnávat Dácii a Škodovku nejde, Dácie má spolehlivou techniku a navíc není předražená tak, jako Škodovka.
Bohužel je to Hovnaj, tedy značka sporilku a neúspěšných lidi. Vždycky, když vidím řidiče i30 ... to jsou velké mindraky za volantem.
Frustráte, jak je vidět, Hjondé a hlavně i30 ti způsobuje ohromnou frustraci. Není divu, jsou prostě nejlepší.
Tak největší mindrák jsi zde prezentoval osobně ty...
To preto vam na trh vratili i30 hatchback ci ktoru karoseriu? Lebo sa nepredava. Si myslim ze ludia uz maju dost tych fobii... Je ale pravda ze mne sa moc ten i30 nepaci okrem N verzie... Radsej by som po dizajne volil ceed. Ale vybavit i30 vedia aj v zaklade. To napr Scala s bubnami... Nic proti Skode. Ale aj Troc plasty aj rline tvrde ako dacia za polovicnu cenu.
Ty si dobre uderený debil.
Raději budu spořílek, ale budu jezdit, pro mně je to lepší, než si koupit škodovku a neustále stát někde u krajnice s poruchou.;-)
Lepší výsledky než prémiové vozy:https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/hy... ...
A to se na ty lidi díváš ze své Škody ochcávie TDI v čipu a na hlínách? :-/
Hlavně, že je všechny znáš osobně.
Pro nevěřící Tomáše, koukněte na reální dojezd Kony 63kWh a náklady na 1 ujetou míli u Ionic ve srovnání s ostatními. https://www.express.co.uk/life-style/cars/1038808/E... ...
Já vím že je na dojezd dobrá a i z venku vypadá dobře ale cena a žádný státní zvýhodnění nebo naopak znevýhodnění spalováků v CZ neexistuje.Hybrid je dobrý na jízdu plyn-brzda a to já většinou nejezdím.Kdybych měl platit roční daň za provoz spalováku třeba 30tisíc tak pak bych o elekto vozu přemýšlel.
Jasně, je to pro ty, kteří cíleně vybírají alternativní pohon.Abych nedělal ostudu své přezdívce, můžeš zvolit. I30 fastback 1.4T, neježděné skladovky již od 380tis!
To je jiná liga než ty hnoje z Mladé Boleslavi...
Hyundai je jednička a bude mít dobrá i elektrická auta.
Škodovka je jen služebka, to není auto pro běžného uživatele.
To je holá pravda, ale i tak se najde pár jedinců co si to koupí.
:-D
Bavme se o technice, cenovka je dobrá a doufám, že městský firmy toho využijí. Kdyby dělali nižší výbavu třeba bez elektrického sedadla, udělali by lépe. Ta klima má tepelný čerpadlo jak u toyoty? Na autosaloně v bratislavě to omrknu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.