Hyundai Ioniq EV můžete mít už za půl milionu. Stačí využít státní dotace

48 komentářů

fluk
1. listopadu • 5:08

Proč mám jako daňový poplatník přispívat někomu na takový nesmyl jako elektromobil?

glad
24. listopadu • 13:10

Myslim si, ze se ptate "co je smyslem placeni dani". Tak dane platime proto, aby stat mohl podle nejlepsiho vedomi a svedomi rozdistribuovat cast naseho bohatstvi. Tou distribuci muze byt to, ze nam zaridi bezpecnostni slozky, funkcni infrastrukturu a nebo treba ze zajisti, aby se rovnomerneji rozdistribuovalo znecisteni z aut a nebylo soustredeno prave na mistech kde je nejvic lidi tzn nejvic danovych poplatniku.Samozrejme ze stat si muze vybrat jinou cestou jak nam zodpovedne zaridit zdravejsi prostredi (zakaz spalovacich aut ve mestech, zakaz euro 6 a niz, dukladnejsi a efektivnejsi STK (tim padem drazsi),...), ale je mozny, ze to by se Vam libilo jeste min tim padem by jste byl min spokojeny tim padem by vlada fungovala hur.Osobne jsem rad, ze jako danovy poplatnik neprispivam pouze oligarchum na jejich vlastni podnikani a nebo na drancovani krajiny nesmyslnou vysadbou a ze obcas se najde i neco jako dotace na elektromobil tzn neco z ceho bude benefitovat spoustu lidi (samozrejme neprimo skrz nastaveni trendu a skrz nizsi mistni emise).

fluk
1. listopadu • 5:08

Proč mám jako daňový poplatník přispívat někomu na takový nesmyl jako elektromobil?

Michal
24. dubna • 9:54

Ty slevy jsou jen u nás nebo i jinde třeba SK,západ.Ví to někdo z vás?

Jakub
21. dubna • 10:18

Na webu hundaje je ale ioniq electric za 919999. Jak a kde se z toho stane půl milionu?

Michal
21. dubna • 11:59

Ta cena 500t je pro pár vyvolených.Takže běžný člověk potřebuje 900t-1100t.Mohli by ionig prodávat jako skladovku za 400tisíc ale to by tady JirkaX moc onano-val.

JirkaX
21. dubna • 15:29

Tak tohle ti on jen tak neodpustí. Už ti sypou mínusy.

Michal
22. dubna • 5:48

-+ na mobilu nevidím.Hyundaie se prodávají jen jako skladovky.Pokud se ohání gramatikou tak už neví kudy ztracenec.

No hyundai no funny
22. dubna • 10:13

Hyundai má díky zůžené nabídce motorů a výbav (i proto je nejspolehlivější) možnost objednávat vozy předem a čekat, kdo si ho vezme. Pro koncového zákazníka je to nejlepší volba. Nemusí čekat, nemusí se hádat o cenu, jak na Turecké bazaru. A kdo má extra požadavky, objednává na zakázku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BB
22. dubna • 10:27

Ano, tím pádem není problém mít 30% z cenově cena dolu na skladovku. A upřímně raději i30 1,0 tgdi kombi v nejvyšší výbavě než za stejnou cenou malou Fabii, či Rapid ( oboje s horší výbavou).

..-
22. dubna • 7:42

Třeba časem pochopíš kdo je kdo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
23. dubna • 6:00

Z toho co píšou je poznat který jirkaX je blb a který si z něho dělá srandu.Easy

JirkaX
22. dubna • 12:08

Ty potřebuješ dostat pořádný výprask od rodičů. Nevím co s tebe časem vyroste, ale dobré to nebude.

..-
22. dubna • 11:36

Je to piča ten jirkaX.javascript:void(0);

JirkaX
21. dubna • 15:37

Kolik těch přezdívek máš? A mínusy ti dávají jenom proto že jsi hlupáček.;-)

JirkaX
21. dubna • 15:45

Ty máš problém s gramatikou. Já ne. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
21. dubna • 15:47

A ty zase z hlavou:-D:-D
Maminka tě neučí slušnému chování?

roman
21. dubna • 9:04

Články pekne no auta v tejto cene nie sú

Dony
20. dubna • 19:17

Bohužel je to odporná značka, něco jako Mekáč. To auto jsme měli na firmě a je doslova legrační. Hnus

XYZ
20. dubna • 17:01

To je fakt úžasný, stačí získat půl milionu dotaci a pak už mě elektroauto nižší střední třídy, s dojezdem až 250 km, vyjde na pouhý půlmilion. To už je skoro jako v Norsku, kde napřed vydělali miliardy na té ošklivé ropě, pak na spalovací motory uvalili obří daň, zatímco elektromobily osvobodili od DPH a všech možných poplatků a ejhle, jak se jim tam "zcela přirozeně" elektroauta prodávají.

R2
20. dubna • 21:11

280 dle NEDC, 200 dle EPA, 170 dle jihokorejskeho testovaciho cyklu, cca 100* kdyz omylem vyrazite z mesta, i pres dotaci je to stale auto spise pro velike nadsence.
* OK abych jim nekrivdil moc, tak testy na dalnicich pri rychlosti do 120 km/h davaji az 150 km, ale to je samozrejme idelani hodnota pro plne nabite auto a usapornou jizdu pod limity.

komik
20. dubna • 21:10

Jeto Pr huydaie, stejně stojí Pulsar, který je o pár let vývojové dal, pokud by se začala prodávat základní Tesla 3, ioniq by byl neprodejny. Osobně bych byl radsi kdyby byla snížená DPH než dotace..

Hloupej Honza
22. dubna • 10:09

T3 v základu je o statisíce dražší takže to těžko při tom "luxusu" a "kvalitě" amerických vozů může bez dotaci, pobídek, akčních cen mít lepší prodeje.

kolkyno
21. dubna • 21:23

Nemyslel si Leaf? Najpredavanejsi elektromobil globalne. Neviem ci tento udaj ale plati este u poslednej generacie. No je to mozne, tesla 3 sa este tak nepredava....

Michal
20. dubna • 13:10

To radši scalu se stejnou výbavou s 1.5tsi dsg a ušetřených 300tisíc z cenikovy ceny stačí na 10let 150tkm na phm.

BB
22. dubna • 9:43

Záleží na využití. Pokud jezdím do prace 5-30km a na další jízdy mi stačí dojezd +/- 150km, proč ne, lepší než Scala. Pokud se to neplánuje da se ujet i větší vzdálenost. Mě by to naprosto vyhovovalo na běžné ježdění + do garáže něco pro radost.

Vóša
21. dubna • 15:36

Každý Škodomil patří do klecového lůžka !

JirkaX
21. dubna • 15:01

A to si myslíš, že pochcala vydrží 150,000 km?B-]

No hyundai no funny
20. dubna • 13:18

Nebo Dácii a budeš mít ušetřeno ještě více. Hyundai je nejpokrovější automobilka i v oblasti hybridních a elektrických pohonů. Hyundai je pro lidi, kteří chtějí maximum za odpovídající peníze. Hyundai má elektromobil s nejdelším reálným dojezdem, elektromobil s nejnižší spotřebou. Kona a Ionic je jiná liga svezení.

JirkaX
21. dubna • 11:08

Porovnávat Dácii a Škodovku nejde, Dácie má spolehlivou techniku a navíc není předražená tak, jako Škodovka.

Dony
20. dubna • 19:18

Bohužel je to Hovnaj, tedy značka sporilku a neúspěšných lidi. Vždycky, když vidím řidiče i30 ... to jsou velké mindraky za volantem.

Danny
23. dubna • 18:17

Frustráte, jak je vidět, Hjondé a hlavně i30 ti způsobuje ohromnou frustraci. Není divu, jsou prostě nejlepší.

Jakub
21. dubna • 22:21

Tak největší mindrák jsi zde prezentoval osobně ty...

kolkyno
21. dubna • 21:20

To preto vam na trh vratili i30 hatchback ci ktoru karoseriu? Lebo sa nepredava. Si myslim ze ludia uz maju dost tych fobii... Je ale pravda ze mne sa moc ten i30 nepaci okrem N verzie... Radsej by som po dizajne volil ceed. Ale vybavit i30 vedia aj v zaklade. To napr Scala s bubnami... Nic proti Skode. Ale aj Troc plasty aj rline tvrde ako dacia za polovicnu cenu.

Laro
21. dubna • 14:08

Ty si dobre uderený debil.

JirkaX
21. dubna • 10:49

Raději budu spořílek, ale budu jezdit, pro mně je to lepší, než si koupit škodovku a neustále stát někde u krajnice s poruchou.;-)

No hyundai no funny
20. dubna • 22:26

Lepší výsledky než prémiové vozy:
https://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/hy... ...

JirkaX
20. dubna • 21:02

A to se na ty lidi díváš ze své Škody ochcávie TDI v čipu a na hlínách? :-/

Walter Torres Finch
20. dubna • 20:33

Hlavně, že je všechny znáš osobně.

No hyundai no funny
20. dubna • 13:52

Pro nevěřící Tomáše, koukněte na reální dojezd Kony 63kWh a náklady na 1 ujetou míli u Ionic ve srovnání s ostatními. https://www.express.co.uk/life-style/cars/1038808/E... ...

Michal
20. dubna • 14:11

Já vím že je na dojezd dobrá a i z venku vypadá dobře ale cena a žádný státní zvýhodnění nebo naopak znevýhodnění spalováků v CZ neexistuje.Hybrid je dobrý na jízdu plyn-brzda a to já většinou nejezdím.Kdybych měl platit roční daň za provoz spalováku třeba 30tisíc tak pak bych o elekto vozu přemýšlel.

No hyundai no funny
20. dubna • 14:25

Jasně, je to pro ty, kteří cíleně vybírají alternativní pohon.Abych nedělal ostudu své přezdívce, můžeš zvolit. I30 fastback 1.4T, neježděné skladovky již od 380tis!

Vóša
20. dubna • 11:34

To je jiná liga než ty hnoje z Mladé Boleslavi...

JirkaX
21. dubna • 15:03

Hyundai je jednička a bude mít dobrá i elektrická auta.

JirkaX
20. dubna • 12:31

Škodovka je jen služebka, to není auto pro běžného uživatele.

Bureš.
21. dubna • 10:36

To je holá pravda, ale i tak se najde pár jedinců co si to koupí.

JirkaX
21. dubna • 6:48

:-D

petr r. (petrumr)
20. dubna • 11:56

Bavme se o technice, cenovka je dobrá a doufám, že městský firmy toho využijí. Kdyby dělali nižší výbavu třeba bez elektrického sedadla, udělali by lépe. Ta klima má tepelný čerpadlo jak u toyoty? Na autosaloně v bratislavě to omrknu.

Doporučujeme

Články odjinud