Dostupný elektromobil za 400 tisíc korun: Má 27 koní a ujede 121 km. Stačí to?

18 komentářů

JirkaK
25. prosince • 14:11

Dvacet sedm koní, dvě místa, dojezd teoreticky 120km, takže v reálu sotva 100? A za 400 000 korun? Apríl snad bude až 1. dubna......
Tak za 100 000 bych o tom možná začal přemýšlet. Věřím že Číňani se do téhle ceny s podobnými parametry vejdou.

Lord Owl
27. prosince • 20:20

Je to podobný poměr cena/výkon jako VW eGolf, který stojí přes 900tis. a ujede taky 120 km... Prostě krajně neeko(logické)nomické vozítko....

st
25. prosince • 9:17

To bude snad lepší elektrické citigo za podobnou cenu ....

oh.c!
26. prosince • 9:05

Spíše by mě zajímala jiná věc. Vezmu auto za 250.000 Kč, dodám do něj elektromotor, 15kWh aku a automatickou převodovku. Prostě z něj udělám hybrid. Jaká bude cena za kterou se bude nabízet? Pro nízké rychlosti (plácnu 50 km/h) se využije výhod elektromotoru/elektroauta (emise, průběh výkonu). No a kdekoli jinde se bude jezdit na spalovací motor. Vejde se jeho cena, tak aby to nezruinovalo automobilky, do 400.000 Kč?
P.S. "Žluté vesty" již sdělili svůj názor na "zákaz spalovacích motorů". Otázkou je je, jestli si toho někdo všimnul. ;-) "Oni nemají chléb? Tak proč nejedí koláče." :-):-)):-D
P.P.S. Jsem zvědav, s čím se vytasí v Mladé Boleslavi (resp. v Bratislavě). Cena VW eUP! začíná "již" na 529.999 Kč :-):-)):-D.

Pepa
27. prosince • 23:33

To jak ve Francii, zlute vesty v doskuzi oponovaly "Makaronovi ze je benzin moc drahy a on jim odpovedel , tak si kupte Teslu a budete jezdit zadarmo :)

Tůma J.
24. prosince • 21:05

Já si raději nechám svého Logánka 1.0 Sce. 🙂😂

Jim
24. prosince • 18:37

Polobotka za 400 litrů? A kde je druhá do páru?:-D

brk77
24. prosince • 9:09

Exteriér se mi docela líbí. Žádný designový zázrak, ale taky mě vyloženě neznechutil. Ta výbava Life 60 asi docela ok. Teoreticky by na 99% mých jízd stačila i ta nejslabší varianta. Jezdím skoro denně, ale krátké trasy, takže za 3,5 roku mám "nakrouženo kolem domu" něco přes 33 tisíc km.Ty fotky interiéru jsou ovšem naprostý úlet. Vedle toho i interiér Loganu za 200 tisíc vypadá jako interiér Rolls Royce. A tohle má být auto za půl mega?Já jsem sice magor, co si třeba kupuje bio vejce za 10Kč kus místo obyčejných vajec v akci za 2Kč, ale tohle je moc velký úlet i na mě.

oh.c!
23. prosince • 21:18

Je to prosté. Mám na výběr: a) zmíněný bateriový elektovůz, nebo b) vozidlo za 250.000 kč + 150.000 kč na palivo (roční nájezd do 15 000 km, spotřeba 6,5 l paliva za 30 kč to jest na cca 5 let). Hmm těžká volba. :-):-)):-D

Karlos
25. prosince • 13:26

Ještě bych doplnil problémy s nabíjením, životnost aku a prodejnost po těch pěti letech.

Karel
24. prosince • 15:52

K tomu není co dodat. ta cena 400 "tyček" za takové prdítko je hrozná. Nechci to malé autíčko vůbec shazovat, na kratší cesty nejen po městě, a většinou pro jednu osobu je to ideál. Ale mělo by to být maximálně do 200 000,-Kč. Moje otázka je: Je výrobní cena baterií skutečně tak vysoká? Proč se používají články stejné velikosti jako do notebooků? To není možné vyrobit článek cca 10 x 10 x 20 cm?

jean192
24. prosince • 19:38

Lebo notebookove aku sa robia v miliardovych seriach - nic nie je lacnejsie. Tesla vsak pouziva o chlp vacsie clanky. Na tom autocku nie je draha baterka, ale vyvoj pod nemeckou zastitou a mala seriovost. Pripocitaj si k tomu nemecky praconvny tyzden a platy - cudujem sa, ze to nevyslo drahsie. Stavil by som sa, ze to pre nich vyraba Cina

řidič
23. prosince • 20:19

zase překlep,. to nemůže stát více než 40 000 :)

E15
26. prosince • 2:46

haha, to má být vtipné?
Pro úplné tupce - i to nejhorší elektroauto bude těžko levnější než (pod)průměrné elektrokolo ;-),

23. prosince • 18:44

Toto není auto,ale parodie na auto v ceně 400.000 Kč. Moc rád bych viděl crashtest tohoto zázraku. Každopádně pár kupců si to zřejmě najde, a pokud ne, vymyslíme dotace, ty Evropa miluje.

Marek71
24. prosince • 20:02

Asi tak, no... Těch 400 tisíc bych možná byl ochoten dát za něco velikosti VW Polo a s reálným dojezdem kolem 200 km min. Toto je parodie na auto :-)

karel.
23. prosince • 13:47

Určitě stačí, ovšem jenom za předpokladu, že se k tomu namontují zdvihací vidle na palety a nebude to smět vyjet mimo velkoplošný sklad. No pohon těch vidli bych raději viděl na LPG nebo CNG aby to moc nesnižovalo dojezd.

Doporučujeme

Články odjinud