Dostupný elektromobil za 400 tisíc korun: Má 27 koní a ujede 121 km. Stačí to?

karel.  |  23. 12. 2018 13:47

Určitě stačí, ovšem jenom za předpokladu, že se k tomu namontují zdvihací vidle na palety a nebude to smět vyjet mimo velkoplošný sklad. No pohon těch vidli bych raději viděl na LPG nebo CNG aby to moc nesnižovalo dojezd.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 12. 2018 18:44

Toto není auto,ale parodie na auto v ceně 400.000 Kč. Moc rád bych viděl crashtest tohoto zázraku. Každopádně pár kupců si to zřejmě najde, a pokud ne, vymyslíme dotace, ty Evropa miluje.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  24. 12. 2018 20:02

Asi tak, no... Těch 400 tisíc bych možná byl ochoten dát za něco velikosti VW Polo a s reálným dojezdem kolem 200 km min. Toto je parodie na auto

Odpovědět  |   | 
řidič  |  23. 12. 2018 20:19

zase překlep,. to nemůže stát více než 40 000 :)

Odpovědět  |   | 
E15  |  26. 12. 2018 02:46

haha, to má být vtipné?
Pro úplné tupce - i to nejhorší elektroauto bude těžko levnější než (pod)průměrné elektrokolo ,

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  23. 12. 2018 21:18

Je to prosté. Mám na výběr: a) zmíněný bateriový elektovůz, nebo b) vozidlo za 250.000 kč + 150.000 kč na palivo (roční nájezd do 15 000 km, spotřeba 6,5 l paliva za 30 kč to jest na cca 5 let). Hmm těžká volba.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  24. 12. 2018 15:52

K tomu není co dodat. ta cena 400 "tyček" za takové prdítko je hrozná. Nechci to malé autíčko vůbec shazovat, na kratší cesty nejen po městě, a většinou pro jednu osobu je to ideál. Ale mělo by to být maximálně do 200 000,-Kč. Moje otázka je: Je výrobní cena baterií skutečně tak vysoká? Proč se používají články stejné velikosti jako do notebooků? To není možné vyrobit článek cca 10 x 10 x 20 cm?

Odpovědět  |   | 
jean192  |  24. 12. 2018 19:38

Lebo notebookove aku sa robia v miliardovych seriach - nic nie je lacnejsie. Tesla vsak pouziva o chlp vacsie clanky. Na tom autocku nie je draha baterka, ale vyvoj pod nemeckou zastitou a mala seriovost. Pripocitaj si k tomu nemecky praconvny tyzden a platy - cudujem sa, ze to nevyslo drahsie. Stavil by som sa, ze to pre nich vyraba Cina

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  25. 12. 2018 13:26

Ještě bych doplnil problémy s nabíjením, životnost aku a prodejnost po těch pěti letech.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  24. 12. 2018 09:09

Exteriér se mi docela líbí. Žádný designový zázrak, ale taky mě vyloženě neznechutil. Ta výbava Life 60 asi docela ok. Teoreticky by na 99% mých jízd stačila i ta nejslabší varianta. Jezdím skoro denně, ale krátké trasy, takže za 3,5 roku mám "nakrouženo kolem domu" něco přes 33 tisíc km.

Ty fotky interiéru jsou ovšem naprostý úlet. Vedle toho i interiér Loganu za 200 tisíc vypadá jako interiér Rolls Royce. A tohle má být auto za půl mega?

Já jsem sice magor, co si třeba kupuje bio vejce za 10Kč kus místo obyčejných vajec v akci za 2Kč, ale tohle je moc velký úlet i na mě.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  24. 12. 2018 13:27
Jim  |  24. 12. 2018 18:37

Polobotka za 400 litrů? A kde je druhá do páru?

Odpovědět  |   | 
Tůma J.  |  24. 12. 2018 21:05

Já si raději nechám svého Logánka 1.0 Sce. 🙂😂

Odpovědět  |   | 
st  |  25. 12. 2018 09:17

To bude snad lepší elektrické citigo za podobnou cenu ....

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  26. 12. 2018 09:05

Spíše by mě zajímala jiná věc. Vezmu auto za 250.000 Kč, dodám do něj elektromotor, 15kWh aku a automatickou převodovku. Prostě z něj udělám hybrid. Jaká bude cena za kterou se bude nabízet? Pro nízké rychlosti (plácnu 50 km/h) se využije výhod elektromotoru/elektroauta (emise, průběh výkonu). No a kdekoli jinde se bude jezdit na spalovací motor. Vejde se jeho cena, tak aby to nezruinovalo automobilky, do 400.000 Kč?
P.S. "Žluté vesty" již sdělili svůj názor na "zákaz spalovacích motorů". Otázkou je je, jestli si toho někdo všimnul. "Oni nemají chléb? Tak proč nejedí koláče."
P.P.S. Jsem zvědav, s čím se vytasí v Mladé Boleslavi (resp. v Bratislavě). Cena VW eUP! začíná "již" na 529.999 Kč .

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  27. 12. 2018 23:33

To jak ve Francii, zlute vesty v doskuzi oponovaly "Makaronovi ze je benzin moc drahy a on jim odpovedel , tak si kupte Teslu a budete jezdit zadarmo :)

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  25. 12. 2018 14:11

Dvacet sedm koní, dvě místa, dojezd teoreticky 120km, takže v reálu sotva 100? A za 400 000 korun? Apríl snad bude až 1. dubna......
Tak za 100 000 bych o tom možná začal přemýšlet. Věřím že Číňani se do téhle ceny s podobnými parametry vejdou.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  27. 12. 2018 20:20

Je to podobný poměr cena/výkon jako VW eGolf, který stojí přes 900tis. a ujede taky 120 km... Prostě krajně neeko(logické)nomické vozítko....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A