Dostupný elektromobil za 400 tisíc korun: Má 27 koní a ujede 121 km. Stačí to?

karel.  |  23. 12. 2018 13:47

Určitě stačí, ovšem jenom za předpokladu, že se k tomu namontují zdvihací vidle na palety a nebude to smět vyjet mimo velkoplošný sklad. No pohon těch vidli bych raději viděl na LPG nebo CNG aby to moc nesnižovalo dojezd.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 12. 2018 18:44

Toto není auto,ale parodie na auto v ceně 400.000 Kč. Moc rád bych viděl crashtest tohoto zázraku. Každopádně pár kupců si to zřejmě najde, a pokud ne, vymyslíme dotace, ty Evropa miluje.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  24. 12. 2018 20:02

Asi tak, no... Těch 400 tisíc bych možná byl ochoten dát za něco velikosti VW Polo a s reálným dojezdem kolem 200 km min. Toto je parodie na auto

Odpovědět  |   | 
řidič  |  23. 12. 2018 20:19

zase překlep,. to nemůže stát více než 40 000 :)

Odpovědět  |   | 
E15  |  26. 12. 2018 02:46

haha, to má být vtipné?
Pro úplné tupce - i to nejhorší elektroauto bude těžko levnější než (pod)průměrné elektrokolo ,

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  23. 12. 2018 21:18

Je to prosté. Mám na výběr: a) zmíněný bateriový elektovůz, nebo b) vozidlo za 250.000 kč + 150.000 kč na palivo (roční nájezd do 15 000 km, spotřeba 6,5 l paliva za 30 kč to jest na cca 5 let). Hmm těžká volba.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  24. 12. 2018 15:52

K tomu není co dodat. ta cena 400 "tyček" za takové prdítko je hrozná. Nechci to malé autíčko vůbec shazovat, na kratší cesty nejen po městě, a většinou pro jednu osobu je to ideál. Ale mělo by to být maximálně do 200 000,-Kč. Moje otázka je: Je výrobní cena baterií skutečně tak vysoká? Proč se používají články stejné velikosti jako do notebooků? To není možné vyrobit článek cca 10 x 10 x 20 cm?

Odpovědět  |   | 
jean192  |  24. 12. 2018 19:38

Lebo notebookove aku sa robia v miliardovych seriach - nic nie je lacnejsie. Tesla vsak pouziva o chlp vacsie clanky. Na tom autocku nie je draha baterka, ale vyvoj pod nemeckou zastitou a mala seriovost. Pripocitaj si k tomu nemecky praconvny tyzden a platy - cudujem sa, ze to nevyslo drahsie. Stavil by som sa, ze to pre nich vyraba Cina

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  25. 12. 2018 13:26

Ještě bych doplnil problémy s nabíjením, životnost aku a prodejnost po těch pěti letech.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  24. 12. 2018 09:09

Exteriér se mi docela líbí. Žádný designový zázrak, ale taky mě vyloženě neznechutil. Ta výbava Life 60 asi docela ok. Teoreticky by na 99% mých jízd stačila i ta nejslabší varianta. Jezdím skoro denně, ale krátké trasy, takže za 3,5 roku mám "nakrouženo kolem domu" něco přes 33 tisíc km.

Ty fotky interiéru jsou ovšem naprostý úlet. Vedle toho i interiér Loganu za 200 tisíc vypadá jako interiér Rolls Royce. A tohle má být auto za půl mega?

Já jsem sice magor, co si třeba kupuje bio vejce za 10Kč kus místo obyčejných vajec v akci za 2Kč, ale tohle je moc velký úlet i na mě.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  24. 12. 2018 13:27
Jim  |  24. 12. 2018 18:37

Polobotka za 400 litrů? A kde je druhá do páru?

Odpovědět  |   | 
Tůma J.  |  24. 12. 2018 21:05

Já si raději nechám svého Logánka 1.0 Sce. 🙂😂

Odpovědět  |   | 
st  |  25. 12. 2018 09:17

To bude snad lepší elektrické citigo za podobnou cenu ....

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  26. 12. 2018 09:05

Spíše by mě zajímala jiná věc. Vezmu auto za 250.000 Kč, dodám do něj elektromotor, 15kWh aku a automatickou převodovku. Prostě z něj udělám hybrid. Jaká bude cena za kterou se bude nabízet? Pro nízké rychlosti (plácnu 50 km/h) se využije výhod elektromotoru/elektroauta (emise, průběh výkonu). No a kdekoli jinde se bude jezdit na spalovací motor. Vejde se jeho cena, tak aby to nezruinovalo automobilky, do 400.000 Kč?
P.S. "Žluté vesty" již sdělili svůj názor na "zákaz spalovacích motorů". Otázkou je je, jestli si toho někdo všimnul. "Oni nemají chléb? Tak proč nejedí koláče."
P.P.S. Jsem zvědav, s čím se vytasí v Mladé Boleslavi (resp. v Bratislavě). Cena VW eUP! začíná "již" na 529.999 Kč .

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  27. 12. 2018 23:33

To jak ve Francii, zlute vesty v doskuzi oponovaly "Makaronovi ze je benzin moc drahy a on jim odpovedel , tak si kupte Teslu a budete jezdit zadarmo :)

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  25. 12. 2018 14:11

Dvacet sedm koní, dvě místa, dojezd teoreticky 120km, takže v reálu sotva 100? A za 400 000 korun? Apríl snad bude až 1. dubna......
Tak za 100 000 bych o tom možná začal přemýšlet. Věřím že Číňani se do téhle ceny s podobnými parametry vejdou.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  27. 12. 2018 20:20

Je to podobný poměr cena/výkon jako VW eGolf, který stojí přes 900tis. a ujede taky 120 km... Prostě krajně neeko(logické)nomické vozítko....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A