Do války dostupných elektromobilů již oficiálně vstupuje i MG. Původně britská značka, v současnosti vlastněná čínským koncernem SAIC Motor, spouští ve Velké Británii prodej svého SUV ZS v čistě elektrické variantě EV. | MG ZS EV Zdroj: MG

Do války dostupných elektromobilů již oficiálně vstupuje i MG. Původně britská značka, v současnosti vlastněná čínským koncernem SAIC Motor, spouští ve Velké Británii prodej svého SUV ZS v čistě elektrické variantě EV. | MG ZS EV | Zdroj: MG

Proti elektromobilům od Kie či Hyundaie chce MG vykročit dojezdem na jedno nabití až 262 km (WLTP), což je v této třídě poměrně slušné. | MG ZS EV Zdroj: MG

Proti elektromobilům od Kie či Hyundaie chce MG vykročit dojezdem na jedno nabití až 262 km (WLTP), což je v této třídě poměrně slušné. | MG ZS EV | Zdroj: MG

Bateriový modul má kapacitu 44,5 kWh a jeho energii využívá elektromotor o výkonu 105 kW (143 koní) a točivém momentu 353 N.m, pohánějící přední kola. Pokud je využita rychlonabíječka, z nuly na 80 % kapacity se baterie nabijí za 43 minut. | MG ZS EV Zdroj: MG

Bateriový modul má kapacitu 44,5 kWh a jeho energii využívá elektromotor o výkonu 105 kW (143 koní) a točivém momentu 353 N.m, pohánějící přední kola. Pokud je využita rychlonabíječka, z nuly na 80 % kapacity se baterie nabijí za 43 minut. | MG ZS EV | Zdroj: MG

MG také uvádí, že přechodem na elektrický pohon a uložením baterií nebyl kompromitován vnitřní prostor nebo objem zavazadlového prostoru (483 litrů). | MG ZS EV Zdroj: MG

MG také uvádí, že přechodem na elektrický pohon a uložením baterií nebyl kompromitován vnitřní prostor nebo objem zavazadlového prostoru (483 litrů). | MG ZS EV | Zdroj: MG

Klasicky jako u konkurence nabízí ZS EV jízdní režimy pro co nejlepší hospodárnost a tři úrovně systému regenerativní brzdění pro zpětné dobíjení baterií za jízdy. | MG ZS EV Zdroj: MG

Klasicky jako u konkurence nabízí ZS EV jízdní režimy pro co nejlepší hospodárnost a tři úrovně systému regenerativní brzdění pro zpětné dobíjení baterií za jízdy. | MG ZS EV | Zdroj: MG

Ve výbavě čínského SUV s britskou značkou na přídi najdete taky systém autonomního brzdění v případě hrozící nehody, monitorování mrtvého úhlu, funkci udržování jízdy v pruhu a adaptivní tempomat. | MG ZS EV Zdroj: MG

Ve výbavě čínského SUV s britskou značkou na přídi najdete taky systém autonomního brzdění v případě hrozící nehody, monitorování mrtvého úhlu, funkci udržování jízdy v pruhu a adaptivní tempomat. | MG ZS EV | Zdroj: MG

Lze předpokládat, že stejně jako doposud zůstanou vozy MG výhradou britského trhu. Zvyšující se dostupnost elektromobilů je ale znát... | MG ZS EV Zdroj: MG

Lze předpokládat, že stejně jako doposud zůstanou vozy MG výhradou britského trhu. Zvyšující se dostupnost elektromobilů je ale znát... | MG ZS EV | Zdroj: MG

...MG totiž začíná ZS EV v zaváděcí variantě nabízet od částky 21.495 liber (v přepočtu asi 608 tisíc korun) pro první tisícovku zákazníků. V této ceně už je odpočítáno i vládní zvýhodnění k nákupu elektromobilu ve výši 3500 liber. | MG ZS EV Zdroj: MG

...MG totiž začíná ZS EV v zaváděcí variantě nabízet od částky 21.495 liber (v přepočtu asi 608 tisíc korun) pro první tisícovku zákazníků. V této ceně už je odpočítáno i vládní zvýhodnění k nákupu elektromobilu ve výši 3500 liber. | MG ZS EV | Zdroj: MG

Proti elektromobilům od Kie či Hyundaie chce MG vykročit dojezdem na jedno nabití až 262 km (WLTP), což je v této třídě poměrně slušné. | MG ZS EV Zdroj: MG
Bateriový modul má kapacitu 44,5 kWh a jeho energii využívá elektromotor o výkonu 105 kW (143 koní) a točivém momentu 353 N.m, pohánějící přední kola. Pokud je využita rychlonabíječka, z nuly na 80 % kapacity se baterie nabijí za 43 minut. | MG ZS EV Zdroj: MG
MG také uvádí, že přechodem na elektrický pohon a uložením baterií nebyl kompromitován vnitřní prostor nebo objem zavazadlového prostoru (483 litrů). | MG ZS EV Zdroj: MG
Klasicky jako u konkurence nabízí ZS EV jízdní režimy pro co nejlepší hospodárnost a tři úrovně systému regenerativní brzdění pro zpětné dobíjení baterií za jízdy. | MG ZS EV Zdroj: MG
8
Fotogalerie

Dostupný elektromobil už nabízí i MG. Jeho SUV ujede 262 km, láká na nízkou cenu

Dostupných elektromobilů se v Evropě ukazuje čím dál více. Dokonce i mimo Británii přehlížené MG nyní nabízí své první čistě elektrické SUV.

Do války dostupných elektromobilů již oficiálně vstupuje i MG. Původně britská značka, v současnosti vlastněná čínským koncernem SAIC Motor, spouští ve Velké Británii prodej svého SUV ZS v čistě elektrické variantě EV. MG jej nazývá „prvním opravdu dostupným rodinným elektromobilem“.

Proti elektromobilům od Kie či Hyundaie chce MG vykročit dojezdem na jedno nabití až 262 km (WLTP), což je v této třídě poměrně slušné. Bateriový modul má kapacitu 44,5 kWh a jeho energii využívá elektromotor o výkonu 105 kW (143 koní) a točivém momentu 353 N.m, pohánějící přední kola. Pokud je využita rychlonabíječka, z nuly na 80 % kapacity se baterie nabijí za 43 minut.

MG také uvádí, že přechodem na elektrický pohon a uložením baterií nebyl kompromitován vnitřní prostor nebo objem zavazadlového prostoru
(483 litrů). Klasicky jako u konkurence nabízí ZS EV jízdní režimy pro co nejlepší hospodárnost a tři úrovně systému regenerativní brzdění pro zpětné dobíjení baterií za jízdy.

Ve výbavě čínského SUV s britskou značkou na přídi najdete taky systém autonomního brzdění v případě hrozící nehody, monitorování mrtvého úhlu, funkci udržování jízdy v pruhu a adaptivní tempomat. Nechybí pak dotykový infotainment s 8palcovou obrazovkou a navigací, včetně konektivity s rozhraními Android Auto a Apple CarPlay.

Lze předpokládat, že stejně jako doposud zůstanou vozy MG výhradou především britského trhu a Číny. Zvyšující se dostupnost elektromobilů je ale znát, MG totiž začíná ZS EV v zaváděcí variantě nabízet od částky 21.495 liber (v přepočtu asi 608 tisíc korun) pro první tisícovku zákazníků. V této ceně už je odpočítáno i vládní zvýhodnění k nákupu elektromobilu ve výši 3500 liber.

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1920 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínská Shanghai Automotive Industry.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud