Dostavba D11 může začít. Ale až farmářka naposledy sklidí

19 komentářů

jerry
23. června • 19:18

Tak to tu už několikrát bylo, že se našel nějakej závistivej blbec a Pozemkovém úřadu a celou smlouvu porušil a tím pádem zrušil dohodu.

kkk
23. června • 14:30

Havránkových - jen ať sklidí setbu svou:-)

Fat Old Sun
23. června • 10:48

má mojí hlubokou úctu

jerry
23. června • 19:50

Ano!!!
Před její vytrvalostí a neoblomností patří smeknout a hluboce se uklonit!!!
Státní úředníci se ji skutečně natýrali dost a dost! V každém jiném právním státě dost důvodů k podání žaloby na stát!

Scarab
23. června • 8:50

Přesně tak, celá aféra byla uměle vyvolaná státem, který chtěl zakrýt svoji neschopnost se s p. Havránkovou dohodnout a prostřednictvím médií, kterým se to náramně hodilo do krámu, na ni nakydal tuny špíny.
O tom, že ty 3 km za stávajích, výše popsaných podmínek nemají smysl se taktně mlčí.
Souhlasím s tím, že by se mělo především pokračovat ve výstavbě R35 na Olomouc (alespoň do Zámrsku).

Pavel
28. června • 12:35

Stavět se nebude až sklidí, ale až stát sežene peníze. Nelimituje to tedy paní Havránková, ale státní rozpočet.

Rode
23. června • 10:06

Tak tak, pritom to byla ona, kdo to statu nabizel uplne na pocatku s tim, ze at si to koupi na cestu, nebo tam jinak zance hospodarit a stat ze to nechce, ze se uvidi casem. Pote nabidla par velmi vyhodnych nabidek, kdy chtela jen 1:1 pozemky, ale i to se statu zdalo hodne. A pak se to roztocilo a zacalo se to "medializovat" k obrazu zlemu vuci p.Havrankove. Tudiz pres dva smirne navrhy pro stat extremne vyhodne nebyl zajem, tak to pak dopadlo tak, ze zaplatime my vsichni naprosto silene love za par hektaru a jeste ji dame pozemky.
Ji to preji, ale zaplatit by to meli ti, co v obou puvodnich navrzich z jeji strany, ktere by nas prisly na radove stovky tisic, pripadne by se vymenilo 1:1 pozemky, selhali a odmitli to.

Skyline
23. června • 10:59

Kdo vi, jak to bylo - treba ti, co to odmitli, na zaplaceni nemaji, protoze jejich podil byl v radu procent ;-)

jerry
23. června • 19:40

pozemky, které měla původně dostat, "nutně potřebuje" ten, kdo tam chce vybudovat sjezdy ke skladištní oblasti. V tom je zakopanej čokl, v obrovském nárustu ceny pozemků kolem D11 a chamtivostí, nenažraností a všemoci státních zlodějů v kravatách! Jedno jestli modrých strak, pak černozadelníků, či oranžanžád.

dall
23. června • 7:45

na podzim sklidi a na jaro uz nezaseje, jeste kravku prodat :-)))

nemam nedam
23. června • 3:57

vyhozené peníze, D11 do HK není potřeba, napojení na D11 přes R35 a I/37 je, provoz na HK-město je minimální a kamiony na Jaroměř mohou jezdit po dnešní komunikaci dalších 20 let. Ostatně od ČKD dál se stejně stavět nebude. Je potřeba stavět R35 Opatovice-Mohelnice a ne D11 do Hradce.

jerry
23. června • 19:50

to se žvaní. když tam nebydlíte, co?

jogurt
24. června • 17:47

A kdo ti brání nejezdit jako všichni ostatní bezmozci na Plačice, ale sjet na R35 a do HK přijet po stávajícím čtyřpruhu od Březhradu? To je přesně to, o čem se nahoře píše, HK komfortní napojení na D11 má resp. bude mít letos po dostavbě Opatovice-Březhrad. Stavět další je nesmysl typu bývalého KNV.

DaewooMaster
23. června • 13:09

Provoz na HK-město je minimální? :-O A ty si odkud, z Olomouce, že máš takový "přehled"? Do HK se nedá tou výpadovkou v kloudnou denní dobu směrem do HK projet jinak než krokem už od kruháku. To samé se týká silnice na Jaroměř věčně ucpané polskými tiráky a to ani nemluvím o častých nehodách na tomto úseku. Narozdíl od Tebe já bych tudy rád každý den jezdil do práce, ale mám bezpečně ověřeno, že okrskama okolníma vesničkama se do HK po delší trase dostanu nejhůře za polovinu času, než kdybych využil "pohodlné" a rovné státovky. 3-[ Já jsem teda všema deseti pro aspoň odklonění náklaďáků od HK, čím dřív, tím líp a ne až za 3 roky nejdříve, podle toho, jak je to napsáno v článku... :-/

Zelí
23. června • 16:32

Nejsem hradečák, ale dosti často projíždím a můžu ti sdělit, že hradec je celkem OK. Vzpomínané kamiony od prahy a na jaroměř hradec míjejí. Jediný problém je hustý příjezd kamionů od svitav, které se hradci nevyhnou. Takže priorita není havránková, ale jak píšou kolegové výše, napojení dálnice od prahy přes labe na svitavy. Havránkovou mohli nechat vyměknout, ať si na těch dvou hektarech dělá brambory. To nic neřeší. Nejvíc to vadí krajským papalášům, kteří jezdí po dálnici somrovat do prahy.

jogurt
24. června • 17:50

Podstatná část těch kamionů ale už dávno přes HK nejezdí, jedou z Vysoké na Labem na Dašice, Pardubice, Lázně Bohdaneč a na exitu 68 najedou na D11. A tyhle komunikace na těžkou nákladní dopravu vůbec nejsou stavěné.

JirkaK
23. června • 8:51

S tím nelze jinak než souhlasit. Minimálně je potřeba postavit most přes Labe za hlavní křižovatkou s hradubickou, a vyřešit alespoň prozatimní napojení na stávající 1/35 za městem. To by měla být absolutní priorita, aby všechno co sjede z dálnice k Hradci nejezdilo kolem fakultní nemocnice a skrz sídliště.

John S
23. června • 10:35

Pravda je, že od Kolína až po HK je to jak dálnice duchů... Kdežto dva kritický úseky a to HK-Svitavy a Svitavy - Brno jsou přetížený... Ze Svitav do Mohelnice to ještě docela de, relativně často tři pruhy, provoz víceméně snesitelnej, ale od Svitav do HK je to porod... R35 a R43 By měly být priorita, tam tlačí šutr nejvíc ...

DaewooMaster
23. června • 13:12

A kdo by ti asi tak měl v tom úseku jezdit, pokud má zdravý rozum, když v normální denní dobu je tam na tom useknutém konci dálnice souvislá kolona až do HK? Rozumný člověk se do HK raději dostane přes Opatovice nebo po dálnici radši ani nepojede...

Doporučujeme

Články odjinud