O nové generaci ostrého bavoráku M3 se toho napsalo již hodně. Něco je dnes už jisté a některé informace stále čekají na potvrzení. Mezi jisté informace patří ty o motoru. Novou „eMtrojku” bude pohánět osmiválec o objemu 4 litry s výkonem okolo 420 koní.
Zcela nové a prozatím nepotvrzené informace ovšem hovoří o tom, že BMW chce zcela překvapivě přijít s novou převodovkou. Ta by měla mít, po vzoru DSG, dvě spojky. Šlo by tak o druhý podobný automat na trhu a první, když pomineme Veyron, v ostrých vozech s vysokým výkonem a točivým momentem. Převodovku měla vyvinout sportovní divize BMW ve spolupráci s firmou ZF a měla by nést označení DCT (Dual Clutch Transmissions). Ve srovnání s dříve používanou převodovkou SMG má být zachována rychlost řazení, ale samotné řazení má být značně plynulejší.
Protože se ovšem jedná o nepotvrzenou zprávou, která je navíc velmi převratná, nelze ji přikládat velký význam. Na druhou stranu tuto informaci přinesly většinou dobře informované zdroje a tak lze jen stěží odhadovat, jak tomu bude doopravdy. Ovšem nejen ve spojení s novou M3 se o této převodovce mluví, a tak je možné, že když už ne v M3 se s ní setkáme u jiných modelů značky.