Dostane Mini nečekaného konkurenta? Volvo uvažuje o řadě 20

V segmentu luxusních malých vozů se možná objeví nečekaný zástupce s ostrými lokty a švédsko-čínskými kořeny.
Dostane Mini nečekaného konkurenta? Volvo uvažuje o řadě 20

Nejmenší výrobní řada Volva v současnosti sahá do nižší střední třídy. Pod řadou 40 je však dostatek místa i pro luxusní hatchback či SUV segmentu B.

Právě před 90 lety vyrobilo Volvo první auto. Toto jsou jeho klíčové modely

Právě před 90 lety vyrobilo Volvo první auto. Toto jsou jeho klíčové modely

Spekulace o řadě 20 rozproudil americký šéf Volva Lex Kerssemakers v nedávném rozhovoru pro Car and Driver. "Je to velmi jednoduché. Řada 90 je naším vrcholem a 40 je tím nejmenším, co nabízíme. Pokud by tu byla řada 20, vstoupili bychom do nižšího segmentu," říká Kerssemakers. 

Volvo odhalilo české ceny modelu XC60. Pod milion korun se zájemci nevejdou

Volvo odhalilo české ceny modelu XC60. Pod milion korun se zájemci nevejdou

Jeho výrok se jistě nedá brát jako potvrzení čehokoli, avšak značí, že Volvo o své nejmenší řadě minimálně uvažuje. Konečně, byl by to i logický krok ve vývoji automobilky, které se s novou generací modelů daří.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků