Dopravní policie dostala výraznější letní uniformy

Začátkem letošního roku byly do výstroje Policie ČR zavedeny nové uniformy, které si policisté poprvé oblékli v průběhu léta. Důvodem k doplnění výstroje bylo především pohodlí a bezpečí policistů. Ti si mohou v horkých dnech obléknout nové letní polokošile ve třech provedeních, podle toho, pro jakou službu jsou určeny.

Dopravní policisté dostali žlutou polokošili s výraznou převahou reflexních prvků. Jak uvádí tisková zpráva, cílem bylo to, aby byl každý příslušník na silnici dobře viditelný i za snížené viditelnosti. Barevné provedení se velmi podobá známým reflexním vestám. Kromě žluté varianty si na své přijdou také pořádkové složky (modrá) a letecká složka Policie ČR (bílá).

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Nové polokošile byly nejprve testovány ve vybraných krajích, následně vedení Policie ČR přistoupilo k jejich plošnému zavedení pro všechny policisty.

Čtěte také:
Novela silničního zákona: přehnané pravomoce podruhé
Novela silničního zákona: vyjádření MDČR
Policie zmodernizuje výbavu aut počítači, navigacemi a kamerami

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků