Alfa 4C, to je ten závoďák co ho trhne i rodinný SUVéčko s naloženým vlekem? :-D
Proč se chlubíš tím, že jsi s tím nikdy nejel? Protože kdybys to neporovnával jen od klávesnice, tak tohle nikdy nenapíšeš B-]
Pokud bude stát u silnice a doplňovat náplň ostřikovače, v každém případě.
Nevím, proč máte potřebu ten článek hanit... Je přece běžné, že o nějakých nestandardních postupech se na serverech mluví - ať už to je u počítačů, mobilů, televizí atd... Mně osobně to proti běžně zavedené zvyklosti u velké většiny aut přijde jako výrazný rozdíl, který může někoho zajímat. Podobně jako se v době první generace Audi A2 řešilo, jak se u ní dolévají provozní kapaliny nebo přesně to, že i pro banální výměnu žárovky u některých aut musíte vymontovat pomalu polovinu věcí, co kolem motoru je... Pochybuji, že když se někdo zajímá o nějaké auto, tak si nejdřív nastuduje návod na použití, jestli tam není něco, co ho zaskočí...
Možná se jedná o jakýsi druh mechanického zabezpečení proti případné krádeži ostřikovací kapaliny anebo proti jejímu neprávněnému doplnění? :-))
Špatně, tohle je totiž otázka ekologie. Majitel si po zašpinění čelního skla uvědomí, co ho čeká, pokud ji vyplácá, tak si to ostřikování radši rozmyslí. :-D
Takhle jí ukradneš snadnějí, vezmeš kladivo, vymlátíš plast mřížku a odsáváš... U většiny aut musíš vymlátit okno, otevřít kapotu a pak odsávat, to je o úkon víc :)
Tak je to Alfa, což znamená, že kapalinu ti doplní při návštěvě servisu, kde budeš poměrně často :-)
tak určite. sadaj do octavie v nafte a RYCHLO NA ZVOLAVACKU!:-D
...ako ktorej :-)
...jeeej,tak pozerám podľa tých časov,že má nasadeného súkromného minuskara :-D
Aneb jak napsat článek o ničem, ze speciální sady použijte šroubovák, ten třidílný nesmysl nahraďte ohebným trychtýřem od kanystru (taky ho používám na dolévání kapaliny do ostřikovačů, abych necintal okolo) a celá ta složitá operace je o vyšroubování a našroubování 4 ks šroubů. Připouštím, pro někoho kdo sedí celý rok v teplém kanclu u počítače by to mohl být problém. Moje auto má zase nedomyšlené to, že musím navíc ještě zvednout kapotu, abych se dostal k víčku a taky z toho nedělám vědu. :-D
A jak to clovek vysroubuje neukazali. Me prijde, ze se tam s tim obycejnym sroubovakem poradne nedostanes a akorat ozvejkas ty srouby. Kazdopadne mi prijde jako pekna hovadina vyndavat ctyri srouby a tahat s sebou trychtyr na vodu do ostrikovace, kterou dolivas nekolikrat za rok. Je to proste dementni reseni at uz to budes okecavat jakkoliv.
Možná by to šlo ještě zjednodušit. Pokud by se ten šroubovací uzávěr navždy vyndal nebo provrtal, třeba by tam mohla být pod mřížkou zasunutá nějaká hadička natrvalo a při dolévání by se jen povytáhla a nasadila by se na ni nějaká ta nálevka. Eventuálně by šlo udělat větší otvor do mřížky a místo šroubovacího uzávěru tam skrz mřížku vrazit zátku neboli špunt ... Kdyby byl korkový, pak by místo speciálního nářadí stačilo vozit zásobu špuntů a vývrtku. ;-)
Tohle už dávno vymyslely v Subaru, u Libera je v předním nárazníku hadice, ta se vytáhne(je jí kolem 20cm) a můžete lít kapalinu. Hladina kapaliny se dá zkontrolovat pouze tak, že při dolévání přeteče, případně když dojde úplně tak stačí dolít odměřené množství.
a proto se říká: Zlaté české ručičky :D
...urcite ano, inak vyborni su v tomto aj Poliaci. Dobry sukromny servisak, ktory ma svoju klientelu a ktory Vas neoj.be ale nie je az taky casty zjav. O to viac fandim tym, ktori svoju pracu beru seriozne. Nemam problem za seriozny pristup a dobre vykonanu pracu dat aj nieco navyse a odporucit. Co je dobre, to si reklamu robi samo.
tak už je mnoho let normální praxí, že minimálně jedno přední světlo nevyměníte bez demontáže např. baterie a nebo nádržky na kapalinu... tohle je akorát další level do budoucna :)
...pokoj, uz sme vymysleli tzv.dozivotne olejove naplne u automatov /to, ze planetova prevodovka s HDM ne-zdegradovany olej a prosty necistot potrebuje viac ako kazda ina je snad jasne/, mam za to, ze budu nasledovat tzv.dozivotne naplne do motorov. Zatial mi nijaky marketing /seriozne, pytal som sa/, nevedel normalne odpovedat na otazku, kolkoze trva to *dozivotie*. Vymysleli sme auta, kde pri vymene ziarovky musite davat dolu komplet masku, vymyslime aj *bezudrzbovy* ostrekovac. O longaljfe, s ktorym je mozne bez problemov sk.rvit aj taky jednoduchy a odolny verklik, akym je koncernova osemventilova jednasestka, ani nehovoriac. Vyrobcovka pasomnica, ktora pokracuje clankamiu dodavatelov a na r.ti ma prisaty eurobrusel, nic v zlom, ale mna do kupy noveho auta nedostanete. Hromadu k.rvitok si viem kupi lacnejsie a inde.
Tak hlavně Alfička to je láska k autu, takže majitel takové blbosti nijak neřeší.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.