Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

20 komentářů

Kuk Vykuk
20. ledna • 11:27

Alfa 4C, to je ten závoďák co ho trhne i rodinný SUVéčko s naloženým vlekem? :-D

Jig
20. ledna • 15:07

Proč se chlubíš tím, že jsi s tím nikdy nejel? Protože kdybys to neporovnával jen od klávesnice, tak tohle nikdy nenapíšeš B-]

Ijon
20. ledna • 13:14

Pokud bude stát u silnice a doplňovat náplň ostřikovače, v každém případě.

Phoenix
19. ledna • 13:26

Nevím, proč máte potřebu ten článek hanit... Je přece běžné, že o nějakých nestandardních postupech se na serverech mluví - ať už to je u počítačů, mobilů, televizí atd... Mně osobně to proti běžně zavedené zvyklosti u velké většiny aut přijde jako výrazný rozdíl, který může někoho zajímat. Podobně jako se v době první generace Audi A2 řešilo, jak se u ní dolévají provozní kapaliny nebo přesně to, že i pro banální výměnu žárovky u některých aut musíte vymontovat pomalu polovinu věcí, co kolem motoru je... Pochybuji, že když se někdo zajímá o nějaké auto, tak si nejdřív nastuduje návod na použití, jestli tam není něco, co ho zaskočí...

hihihi
18. ledna • 21:38

Možná se jedná o jakýsi druh mechanického zabezpečení proti případné krádeži ostřikovací kapaliny anebo proti jejímu neprávněnému doplnění? :-))

Michal Kohlík (Potkan007)
19. ledna • 14:39

Špatně, tohle je totiž otázka ekologie. Majitel si po zašpinění čelního skla uvědomí, co ho čeká, pokud ji vyplácá, tak si to ostřikování radši rozmyslí. :-D

Bubaak
19. ledna • 6:55

Takhle jí ukradneš snadnějí, vezmeš kladivo, vymlátíš plast mřížku a odsáváš... U většiny aut musíš vymlátit okno, otevřít kapotu a pak odsávat, to je o úkon víc :)

abarak
18. ledna • 15:42

Tak je to Alfa, což znamená, že kapalinu ti doplní při návštěvě servisu, kde budeš poměrně často :-)

ja-ne
18. ledna • 16:26

tak určite. sadaj do octavie v nafte a RYCHLO NA ZVOLAVACKU!:-D

Antiautomat
18. ledna • 18:36

...ako ktorej :-)

Antiautomat
18. ledna • 20:42

...jeeej,tak pozerám podľa tých časov,že má nasadeného súkromného minuskara :-D

Tom
18. ledna • 12:28

Aneb jak napsat článek o ničem, ze speciální sady použijte šroubovák, ten třidílný nesmysl nahraďte ohebným trychtýřem od kanystru (taky ho používám na dolévání kapaliny do ostřikovačů, abych necintal okolo) a celá ta složitá operace je o vyšroubování a našroubování 4 ks šroubů. Připouštím, pro někoho kdo sedí celý rok v teplém kanclu u počítače by to mohl být problém. Moje auto má zase nedomyšlené to, že musím navíc ještě zvednout kapotu, abych se dostal k víčku a taky z toho nedělám vědu. :-D

jehoVista
18. ledna • 15:09

A jak to clovek vysroubuje neukazali. Me prijde, ze se tam s tim obycejnym sroubovakem poradne nedostanes a akorat ozvejkas ty srouby. Kazdopadne mi prijde jako pekna hovadina vyndavat ctyri srouby a tahat s sebou trychtyr na vodu do ostrikovace, kterou dolivas nekolikrat za rok. Je to proste dementni reseni at uz to budes okecavat jakkoliv.

Sarcasticus
18. ledna • 14:24

Možná by to šlo ještě zjednodušit. Pokud by se ten šroubovací uzávěr navždy vyndal nebo provrtal, třeba by tam mohla být pod mřížkou zasunutá nějaká hadička natrvalo a při dolévání by se jen povytáhla a nasadila by se na ni nějaká ta nálevka. Eventuálně by šlo udělat větší otvor do mřížky a místo šroubovacího uzávěru tam skrz mřížku vrazit zátku neboli špunt ... Kdyby byl korkový, pak by místo speciálního nářadí stačilo vozit zásobu špuntů a vývrtku. ;-)

Fox
18. ledna • 15:22

Tohle už dávno vymyslely v Subaru, u Libera je v předním nárazníku hadice, ta se vytáhne(je jí kolem 20cm) a můžete lít kapalinu. Hladina kapaliny se dá zkontrolovat pouze tak, že při dolévání přeteče, případně když dojde úplně tak stačí dolít odměřené množství.

bob
18. ledna • 14:47

a proto se říká: Zlaté české ručičky :D

Antiautomat
18. ledna • 18:34

...urcite ano, inak vyborni su v tomto aj Poliaci. Dobry sukromny servisak, ktory ma svoju klientelu a ktory Vas neoj.be ale nie je az taky casty zjav. O to viac fandim tym, ktori svoju pracu beru seriozne. Nemam problem za seriozny pristup a dobre vykonanu pracu dat aj nieco navyse a odporucit. Co je dobre, to si reklamu robi samo.

bob
18. ledna • 13:52

tak už je mnoho let normální praxí, že minimálně jedno přední světlo nevyměníte bez demontáže např. baterie a nebo nádržky na kapalinu... tohle je akorát další level do budoucna :)

Antiautomat
18. ledna • 18:28

...pokoj, uz sme vymysleli tzv.dozivotne olejove naplne u automatov /to, ze planetova prevodovka s HDM ne-zdegradovany olej a prosty necistot potrebuje viac ako kazda ina je snad jasne/, mam za to, ze budu nasledovat tzv.dozivotne naplne do motorov. Zatial mi nijaky marketing /seriozne, pytal som sa/, nevedel normalne odpovedat na otazku, kolkoze trva to *dozivotie*. Vymysleli sme auta, kde pri vymene ziarovky musite davat dolu komplet masku, vymyslime aj *bezudrzbovy* ostrekovac. O longaljfe, s ktorym je mozne bez problemov sk.rvit aj taky jednoduchy a odolny verklik, akym je koncernova osemventilova jednasestka, ani nehovoriac. Vyrobcovka pasomnica, ktora pokracuje clankamiu dodavatelov a na r.ti ma prisaty eurobrusel, nic v zlom, ale mna do kupy noveho auta nedostanete. Hromadu k.rvitok si viem kupi lacnejsie a inde.

Ondra
18. ledna • 13:06

Tak hlavně Alfička to je láska k autu, takže majitel takové blbosti nijak neřeší.

Doporučujeme

Články odjinud