Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Tom  |  18. 01. 2017 12:28

Aneb jak napsat článek o ničem, ze speciální sady použijte šroubovák, ten třidílný nesmysl nahraďte ohebným trychtýřem od kanystru (taky ho používám na dolévání kapaliny do ostřikovačů, abych necintal okolo) a celá ta složitá operace je o vyšroubování a našroubování 4 ks šroubů. Připouštím, pro někoho kdo sedí celý rok v teplém kanclu u počítače by to mohl být problém. Moje auto má zase nedomyšlené to, že musím navíc ještě zvednout kapotu, abych se dostal k víčku a taky z toho nedělám vědu.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  18. 01. 2017 13:06

Tak hlavně Alfička to je láska k autu, takže majitel takové blbosti nijak neřeší.

Odpovědět  |   | 
bob  |  18. 01. 2017 13:52

tak už je mnoho let normální praxí, že minimálně jedno přední světlo nevyměníte bez demontáže např. baterie a nebo nádržky na kapalinu... tohle je akorát další level do budoucna :)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 01. 2017 18:28

...pokoj, uz sme vymysleli tzv.dozivotne olejove naplne u automatov /to, ze planetova prevodovka s HDM ne-zdegradovany olej a prosty necistot potrebuje viac ako kazda ina je snad jasne/, mam za to, ze budu nasledovat tzv.dozivotne naplne do motorov. Zatial mi nijaky marketing /seriozne, pytal som sa/, nevedel normalne odpovedat na otazku, kolkoze trva to *dozivotie*. Vymysleli sme auta, kde pri vymene ziarovky musite davat dolu komplet masku, vymyslime aj *bezudrzbovy* ostrekovac. O longaljfe, s ktorym je mozne bez problemov sk.rvit aj taky jednoduchy a odolny verklik, akym je koncernova osemventilova jednasestka, ani nehovoriac.

Vyrobcovka pasomnica, ktora pokracuje clankamiu dodavatelov a na r.ti ma prisaty eurobrusel, nic v zlom, ale mna do kupy noveho auta nedostanete. Hromadu k.rvitok si viem kupi lacnejsie a inde.

Odpovědět  |   | 
Sarcasticus  |  18. 01. 2017 14:24

Možná by to šlo ještě zjednodušit. Pokud by se ten šroubovací uzávěr navždy vyndal nebo provrtal, třeba by tam mohla být pod mřížkou zasunutá nějaká hadička natrvalo a při dolévání by se jen povytáhla a nasadila by se na ni nějaká ta nálevka. Eventuálně by šlo udělat větší otvor do mřížky a místo šroubovacího uzávěru tam skrz mřížku vrazit zátku neboli špunt ... Kdyby byl korkový, pak by místo speciálního nářadí stačilo vozit zásobu špuntů a vývrtku.

Odpovědět  |   | 
bob  |  18. 01. 2017 14:47

a proto se říká: Zlaté české ručičky :D

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 01. 2017 18:34

...urcite ano, inak vyborni su v tomto aj Poliaci. Dobry sukromny servisak, ktory ma svoju klientelu a ktory Vas neoj.be ale nie je az taky casty zjav. O to viac fandim tym, ktori svoju pracu beru seriozne. Nemam problem za seriozny pristup a dobre vykonanu pracu dat aj nieco navyse a odporucit. Co je dobre, to si reklamu robi samo.

Odpovědět  |   | 
Fox  |  18. 01. 2017 15:22

Tohle už dávno vymyslely v Subaru, u Libera je v předním nárazníku hadice, ta se vytáhne(je jí kolem 20cm) a můžete lít kapalinu. Hladina kapaliny se dá zkontrolovat pouze tak, že při dolévání přeteče, případně když dojde úplně tak stačí dolít odměřené množství.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  18. 01. 2017 15:09

A jak to clovek vysroubuje neukazali. Me prijde, ze se tam s tim obycejnym sroubovakem poradne nedostanes a akorat ozvejkas ty srouby. Kazdopadne mi prijde jako pekna hovadina vyndavat ctyri srouby a tahat s sebou trychtyr na vodu do ostrikovace, kterou dolivas nekolikrat za rok. Je to proste dementni reseni at uz to budes okecavat jakkoliv.

Odpovědět  |   | 
abarak  |  18. 01. 2017 15:42

Tak je to Alfa, což znamená, že kapalinu ti doplní při návštěvě servisu, kde budeš poměrně často

Odpovědět  |   | 
ja-ne  |  18. 01. 2017 16:26

tak určite. sadaj do octavie v nafte a RYCHLO NA ZVOLAVACKU!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 01. 2017 18:36

...ako ktorej

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 01. 2017 20:42

...jeeej,tak pozerám podľa tých časov,že má nasadeného súkromného minuskara

Odpovědět  |   | 
hihihi  |  18. 01. 2017 21:38

Možná se jedná o jakýsi druh mechanického zabezpečení proti případné krádeži ostřikovací kapaliny anebo proti jejímu neprávněnému doplnění?

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  19. 01. 2017 06:55

Takhle jí ukradneš snadnějí, vezmeš kladivo, vymlátíš plast mřížku a odsáváš... U většiny aut musíš vymlátit okno, otevřít kapotu a pak odsávat, to je o úkon víc :)

Odpovědět  |   | 

Špatně, tohle je totiž otázka ekologie. Majitel si po zašpinění čelního skla uvědomí, co ho čeká, pokud ji vyplácá, tak si to ostřikování radši rozmyslí.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  19. 01. 2017 13:26

Nevím, proč máte potřebu ten článek hanit... Je přece běžné, že o nějakých nestandardních postupech se na serverech mluví - ať už to je u počítačů, mobilů, televizí atd... Mně osobně to proti běžně zavedené zvyklosti u velké většiny aut přijde jako výrazný rozdíl, který může někoho zajímat. Podobně jako se v době první generace Audi A2 řešilo, jak se u ní dolévají provozní kapaliny nebo přesně to, že i pro banální výměnu žárovky u některých aut musíte vymontovat pomalu polovinu věcí, co kolem motoru je... Pochybuji, že když se někdo zajímá o nějaké auto, tak si nejdřív nastuduje návod na použití, jestli tam není něco, co ho zaskočí...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 01. 2017 11:27

Alfa 4C, to je ten závoďák co ho trhne i rodinný SUVéčko s naloženým vlekem?

Odpovědět  |   | 
Ijon  |  20. 01. 2017 13:14

Pokud bude stát u silnice a doplňovat náplň ostřikovače, v každém případě.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  20. 01. 2017 15:07

Proč se chlubíš tím, že jsi s tím nikdy nejel? Protože kdybys to neporovnával jen od klávesnice, tak tohle nikdy nenapíšeš

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A