Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Doplnit do ostřikovačů Alfy Romeo 4C kapalinu není snadné. Podívejte se

Doplňování kapaliny do ostřikovačů většinou není žádná velká věda. U Alfy Romeo 4C ale na to potřebujete speciální nástroje ze servisní sady. Možná tak majitelé těchto aut raději nechají čelní sklo špinavé, případně zajedou do servisu...

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Vrátí se Alfa Romeo do Formule 1? Prezident Ferrari to nevyloučil

Italský výrobce to tentokrát absolutně nezvládl. Na jednoduché otevření kapoty a dolití velmi rychle zapomeňte. 

Nejdříve musíte zvednout stěrač, pak odmontovat čtyři šrouby a následně odstranit ochranný panel. Z dílů ve výbavě si pak musíte sestrojit trychtýř, a až pak můžete konečně doplnit kapalinu do ostřikovačů. Uvedení vozu do původního stavu také trvá pěkně dlouho.

Těm, kteří po koupi tohoto sporťáku touží, raději doporučujeme si video nepouštět...

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků