Británie nejdřív pohřbila vlastní automobilky a teď pohřbila i ty importovaný a budou se konečně moct kopat do pérdele a říkat si jak jsou mazaný. :-DB-]
To maj za odměnu.
To se neřídí trhem, nabídka / poptávka??? Není to tím, že se spekuluje kam přehodit výrobu a tím se to zdržuje a navíc, se bude elektrifikovat???
nebude se elektrifikovat. Uvedou pár set tisíc aut a tak zahltí veřejné nabíječky a způsobí pár blackoutů, že to lidi tohle blbnutí zase přejde.Tady si z elektromobilistů už dělají téměř nepokrytě prdel: https://www.idnes.cz/auto/magazin/cesta-hyunda... ...
Nebo jinak. Uvedou pár set tisíc nebo i milionů aut na trh. Koupí si je jen ti co na ně mají jako módní městský doplněk ke svému benzíňáku a protože mají vily a garáže nabíjet budou doma. Elektrárny je nepustí do velkých odběrů, ale to pro nájezdy do 50 km denně nevadí. A ti ostatní co nemají miliony a potřebují praktické auto ke své obživě i ti ve žlutých vestách budou jen čekat až jim únie zakáže jejich používání aby zajistila odbyt těch bateriových aut.
Poděkuj podvodníkům z Volkswagenu, který to všem automobilkám komplet podělali svejma podvodama, ke kterejm se okamžitě přiznali a ne Bruselu. A nezapomeň že měli dohromady s Mercedesem a BMW dosud největší kartel v historii právě proto aby co nejvíc oddálili a brdili nástup čistějších aut ty fňukale :-P3-[B-]
Jenže v důsledku jsou všichni v tom testu s autem velmi spokojeni a překvapeni tím, jak snadno se s ním daly ty "prý nemyslitelné cesty" zvládnout. Tak zase zalez někam hluboko pod zem, pračlovíčku.
To myslíš těch 500km rychlostí šneka a bonusem v podobě nabíjecí pauzy? Tak jo, v tom případě jsem pračlověk, který tuhle "nemyslitelnou" cestu dá v klidu a bez závodění o hodinu a půl rychleji (a bez stresu z hledání nabíječky) a po dojetí jde večer spát do postele, nikoli k nabíječce.Já jsem pračlověk, ale ty jsi otrok elektrokáry.
on má pravdu, člověk si nekoupí elektrokáru aby pendloval mezi prahou a brnem, myslím, že ty doma nemáš tři fáze....Snaž se, kup si garáž nebo chatu a uvidíš, že budeš se o elektro zajímat. Nebo si masochista, že celá ulice musí slyšet jak startuješ?:-D
Doma mám (dokonce přímo v garáži) 3x25A zásuvku. Ale na ježdění po městě (kdybych to potřeboval) si koupím nějakého litrového prcka bez turba, protože to je ekonomicky daleko výhodnější, než autíčko na baterky. A na normální ježdění mi stávající elektrokáry nemají co nabídnout. 110km/h jsem jezdil kdysi se Š120, doba je ale jinde a cesta pro mě není cíl.
Ty más blackout v palici a pořádnej. B-]
johoho, Brexit bude jiná pohádka, budou ještě vzpomínat, jaká to byla nevinná sranda, když Maggie zavírala uhelné doly.
Nitranská továrna LRJ se začala stavět už před brexitem.
Vždyť ještě žádný Brexit nebyl. Což je ovšem možná ten největší problém, kdyby to furt neodkládali tak už všichni dávno ví na čem jsou a můžou dál normálně pracovatB-]
Brexit z hospodářského hlediska už dávno probíhá a firmy balí kufry (nebo je, ty chytřejší, už dávno sbalily)
to je fakt, i ta moje honda už není ze Swindonu, ale z Gebzy. myslím, že další honda už mi v garáži nezaparkuje...
Za to nemůže Brexit ale to hloupé brexitování, firmy si něco naplánují a politici to smetou mávnutím ruky, tak holt dochází trpělivost a řeší se to přesunem výroby jinam
Brexitovanie je sucast brexitu
samozřejmě za to může brexit, jinak by ty jaguáry všichni kupovali jak jsou skvělé, a taky brexit může za kolony na D1..
Si úplně blbej, za všechno může Kalousek. B-]
LR/RRRollsJagBenťákLotusMiniAstonz těch neluxusních pak Vauxhall (ale ten, pokud vím, v Británii nevyrábí)ale všechno jde za Jaguáry. :-D Tohle je denial jako prase. Se s tim smiř, že to je brexitem.
Ale jo, https://en.wikipedia.org/wiki/Vauxhall_Ellesmere_Port... a dodavky v Lutonu. A mluvi se nejvic o JLR proto, ze ze vsech firem vyrobi nejvic aut, asi tim mysli, ze je to "tahoun".
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.