Dopad Brexitu: Výroba aut ve Spojeném království klesla skoro o polovinu!

22 komentářů

Kuk Vykuk
1. června • 9:31

Británie nejdřív pohřbila vlastní automobilky a teď pohřbila i ty importovaný a budou se konečně moct kopat do pérdele a říkat si jak jsou mazaný. :-DB-]

Kuk Vykuk
1. června • 9:27

To maj za odměnu.

Dagmarrr
31. května • 15:57

To se neřídí trhem, nabídka / poptávka??? Není to tím, že se spekuluje kam přehodit výrobu a tím se to zdržuje a navíc, se bude elektrifikovat???

LOL
31. května • 19:35

nebude se elektrifikovat. Uvedou pár set tisíc aut a tak zahltí veřejné nabíječky a způsobí pár blackoutů, že to lidi tohle blbnutí zase přejde.Tady si z elektromobilistů už dělají téměř nepokrytě prdel:
https://www.idnes.cz/auto/magazin/cesta-hyunda... ...

Pavel
1. června • 11:25

Nebo jinak. Uvedou pár set tisíc nebo i milionů aut na trh. Koupí si je jen ti co na ně mají jako módní městský doplněk ke svému benzíňáku a protože mají vily a garáže nabíjet budou doma. Elektrárny je nepustí do velkých odběrů, ale to pro nájezdy do 50 km denně nevadí. A ti ostatní co nemají miliony a potřebují praktické auto ke své obživě i ti ve žlutých vestách budou jen čekat až jim únie zakáže jejich používání aby zajistila odbyt těch bateriových aut.

Kuk Vykuk
3. června • 8:09

Poděkuj podvodníkům z Volkswagenu, který to všem automobilkám komplet podělali svejma podvodama, ke kterejm se okamžitě přiznali a ne Bruselu. A nezapomeň že měli dohromady s Mercedesem a BMW dosud největší kartel v historii právě proto aby co nejvíc oddálili a brdili nástup čistějších aut ty fňukale :-P3-[B-]

mpolan
1. června • 10:17

Jenže v důsledku jsou všichni v tom testu s autem velmi spokojeni a překvapeni tím, jak snadno se s ním daly ty "prý nemyslitelné cesty" zvládnout. Tak zase zalez někam hluboko pod zem, pračlovíčku.

LOL
2. června • 13:19

To myslíš těch 500km rychlostí šneka a bonusem v podobě nabíjecí pauzy? Tak jo, v tom případě jsem pračlověk, který tuhle "nemyslitelnou" cestu dá v klidu a bez závodění o hodinu a půl rychleji (a bez stresu z hledání nabíječky) a po dojetí jde večer spát do postele, nikoli k nabíječce.Já jsem pračlověk, ale ty jsi otrok elektrokáry.

petr r. (petrumr)
3. června • 20:26

on má pravdu, člověk si nekoupí elektrokáru aby pendloval mezi prahou a brnem, myslím, že ty doma nemáš tři fáze....Snaž se, kup si garáž nebo chatu a uvidíš, že budeš se o elektro zajímat. Nebo si masochista, že celá ulice musí slyšet jak startuješ?:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
4. června • 8:34

Doma mám (dokonce přímo v garáži) 3x25A zásuvku. Ale na ježdění po městě (kdybych to potřeboval) si koupím nějakého litrového prcka bez turba, protože to je ekonomicky daleko výhodnější, než autíčko na baterky. A na normální ježdění mi stávající elektrokáry nemají co nabídnout. 110km/h jsem jezdil kdysi se Š120, doba je ale jinde a cesta pro mě není cíl.

Kuk Vykuk
31. května • 23:51

Ty más blackout v palici a pořádnej. B-]

LOL
31. května • 15:38

johoho, Brexit bude jiná pohádka, budou ještě vzpomínat, jaká to byla nevinná sranda, když Maggie zavírala uhelné doly.

MUDr. Chocholoušek
31. května • 15:36

Nitranská továrna LRJ se začala stavět už před brexitem.

Neurotic
31. května • 14:58

Vždyť ještě žádný Brexit nebyl. Což je ovšem možná ten největší problém, kdyby to furt neodkládali tak už všichni dávno ví na čem jsou a můžou dál normálně pracovatB-]

LOL
31. května • 15:37

Brexit z hospodářského hlediska už dávno probíhá a firmy balí kufry (nebo je, ty chytřejší, už dávno sbalily)

How
31. května • 14:03

to je fakt, i ta moje honda už není ze Swindonu, ale z Gebzy. myslím, že další honda už mi v garáži nezaparkuje...

king014
31. května • 13:33

Za to nemůže Brexit ale to hloupé brexitování, firmy si něco naplánují a politici to smetou mávnutím ruky, tak holt dochází trpělivost a řeší se to přesunem výroby jinam

Joe Doe
31. května • 15:21

Brexitovanie je sucast brexitu

//
31. května • 13:18

samozřejmě za to může brexit, jinak by ty jaguáry všichni kupovali jak jsou skvělé, a taky brexit může za kolony na D1..

Kuk Vykuk
31. května • 23:48

Si úplně blbej, za všechno může Kalousek. B-]

LOL
31. května • 15:36

LR/RR
Rolls
Jag
Benťák
Lotus
Mini
Aston
z těch neluxusních pak
Vauxhall (ale ten, pokud vím, v Británii nevyrábí)ale všechno jde za Jaguáry. :-D Tohle je denial jako prase. Se s tim smiř, že to je brexitem.

skeptik
31. května • 15:40

Ale jo, https://en.wikipedia.org/wiki/Vauxhall_Ellesmere_Port... a dodavky v Lutonu. A mluvi se nejvic o JLR proto, ze ze vsech firem vyrobi nejvic aut, asi tim mysli, ze je to "tahoun".

Doporučujeme

Články odjinud