Dopad Brexitu: Výroba aut ve Spojeném království klesla skoro o polovinu!

//  |  31. 05. 2019 13:18

samozřejmě za to může brexit, jinak by ty jaguáry všichni kupovali jak jsou skvělé, a taky brexit může za kolony na D1..

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 15:36

LR/RR
Rolls
Jag
Benťák
Lotus
Mini
Aston
z těch neluxusních pak
Vauxhall (ale ten, pokud vím, v Británii nevyrábí)

ale všechno jde za Jaguáry. Tohle je denial jako prase. Se s tim smiř, že to je brexitem.

Odpovědět  |   | 
skeptik  |  31. 05. 2019 15:40

Ale jo, https://en.wikipedia.org/wiki/Vauxhall_Ellesmere_Port... a dodavky v Lutonu. A mluvi se nejvic o JLR proto, ze ze vsech firem vyrobi nejvic aut, asi tim mysli, ze je to "tahoun".

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 05. 2019 23:48

Si úplně blbej, za všechno může Kalousek.

Odpovědět  |   | 
king014  |  31. 05. 2019 13:33

Za to nemůže Brexit ale to hloupé brexitování, firmy si něco naplánují a politici to smetou mávnutím ruky, tak holt dochází trpělivost a řeší se to přesunem výroby jinam

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  31. 05. 2019 15:21

Brexitovanie je sucast brexitu

Odpovědět  |   | 
How  |  31. 05. 2019 14:03

to je fakt, i ta moje honda už není ze Swindonu, ale z Gebzy. myslím, že další honda už mi v garáži nezaparkuje...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  31. 05. 2019 14:58

Vždyť ještě žádný Brexit nebyl. Což je ovšem možná ten největší problém, kdyby to furt neodkládali tak už všichni dávno ví na čem jsou a můžou dál normálně pracovat

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 15:37

Brexit z hospodářského hlediska už dávno probíhá a firmy balí kufry (nebo je, ty chytřejší, už dávno sbalily)

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  31. 05. 2019 15:36

Nitranská továrna LRJ se začala stavět už před brexitem.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 15:38

johoho, Brexit bude jiná pohádka, budou ještě vzpomínat, jaká to byla nevinná sranda, když Maggie zavírala uhelné doly.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  31. 05. 2019 15:57

To se neřídí trhem, nabídka / poptávka??? Není to tím, že se spekuluje kam přehodit výrobu a tím se to zdržuje a navíc, se bude elektrifikovat???

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 19:35

nebude se elektrifikovat. Uvedou pár set tisíc aut a tak zahltí veřejné nabíječky a způsobí pár blackoutů, že to lidi tohle blbnutí zase přejde.

Tady si z elektromobilistů už dělají téměř nepokrytě prdel:
https://www.idnes.cz/auto/magazin/cesta-hyunda... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 05. 2019 23:51

Ty más blackout v palici a pořádnej.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 06. 2019 10:17

Jenže v důsledku jsou všichni v tom testu s autem velmi spokojeni a překvapeni tím, jak snadno se s ním daly ty "prý nemyslitelné cesty" zvládnout. Tak zase zalez někam hluboko pod zem, pračlovíčku.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  02. 06. 2019 13:19

To myslíš těch 500km rychlostí šneka a bonusem v podobě nabíjecí pauzy? Tak jo, v tom případě jsem pračlověk, který tuhle "nemyslitelnou" cestu dá v klidu a bez závodění o hodinu a půl rychleji (a bez stresu z hledání nabíječky) a po dojetí jde večer spát do postele, nikoli k nabíječce.

Já jsem pračlověk, ale ty jsi otrok elektrokáry.

Odpovědět  |   | 

on má pravdu, člověk si nekoupí elektrokáru aby pendloval mezi prahou a brnem, myslím, že ty doma nemáš tři fáze....Snaž se, kup si garáž nebo chatu a uvidíš, že budeš se o elektro zajímat. Nebo si masochista, že celá ulice musí slyšet jak startuješ?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  04. 06. 2019 08:34

Doma mám (dokonce přímo v garáži) 3x25A zásuvku. Ale na ježdění po městě (kdybych to potřeboval) si koupím nějakého litrového prcka bez turba, protože to je ekonomicky daleko výhodnější, než autíčko na baterky. A na normální ježdění mi stávající elektrokáry nemají co nabídnout. 110km/h jsem jezdil kdysi se Š120, doba je ale jinde a cesta pro mě není cíl.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 06. 2019 11:25

Nebo jinak. Uvedou pár set tisíc nebo i milionů aut na trh. Koupí si je jen ti co na ně mají jako módní městský doplněk ke svému benzíňáku a protože mají vily a garáže nabíjet budou doma. Elektrárny je nepustí do velkých odběrů, ale to pro nájezdy do 50 km denně nevadí. A ti ostatní co nemají miliony a potřebují praktické auto ke své obživě i ti ve žlutých vestách budou jen čekat až jim únie zakáže jejich používání aby zajistila odbyt těch bateriových aut.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 06. 2019 08:09

Poděkuj podvodníkům z Volkswagenu, který to všem automobilkám komplet podělali svejma podvodama, ke kterejm se okamžitě přiznali a ne Bruselu. A nezapomeň že měli dohromady s Mercedesem a BMW dosud největší kartel v historii právě proto aby co nejvíc oddálili a brdili nástup čistějších aut ty fňukale

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 06. 2019 09:27

To maj za odměnu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 06. 2019 09:31

Británie nejdřív pohřbila vlastní automobilky a teď pohřbila i ty importovaný a budou se konečně moct kopat do pérdele a říkat si jak jsou mazaný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

včera | | 38 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A