Dopad Brexitu: Výroba aut ve Spojeném království klesla skoro o polovinu!

//  |  31. 05. 2019 13:18

samozřejmě za to může brexit, jinak by ty jaguáry všichni kupovali jak jsou skvělé, a taky brexit může za kolony na D1..

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 15:36

LR/RR
Rolls
Jag
Benťák
Lotus
Mini
Aston
z těch neluxusních pak
Vauxhall (ale ten, pokud vím, v Británii nevyrábí)

ale všechno jde za Jaguáry. Tohle je denial jako prase. Se s tim smiř, že to je brexitem.

Odpovědět  |   | 
skeptik  |  31. 05. 2019 15:40

Ale jo, https://en.wikipedia.org/wiki/Vauxhall_Ellesmere_Port... a dodavky v Lutonu. A mluvi se nejvic o JLR proto, ze ze vsech firem vyrobi nejvic aut, asi tim mysli, ze je to "tahoun".

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 05. 2019 23:48

Si úplně blbej, za všechno může Kalousek.

Odpovědět  |   | 
king014  |  31. 05. 2019 13:33

Za to nemůže Brexit ale to hloupé brexitování, firmy si něco naplánují a politici to smetou mávnutím ruky, tak holt dochází trpělivost a řeší se to přesunem výroby jinam

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  31. 05. 2019 15:21

Brexitovanie je sucast brexitu

Odpovědět  |   | 
How  |  31. 05. 2019 14:03

to je fakt, i ta moje honda už není ze Swindonu, ale z Gebzy. myslím, že další honda už mi v garáži nezaparkuje...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  31. 05. 2019 14:58

Vždyť ještě žádný Brexit nebyl. Což je ovšem možná ten největší problém, kdyby to furt neodkládali tak už všichni dávno ví na čem jsou a můžou dál normálně pracovat

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 15:37

Brexit z hospodářského hlediska už dávno probíhá a firmy balí kufry (nebo je, ty chytřejší, už dávno sbalily)

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  31. 05. 2019 15:36

Nitranská továrna LRJ se začala stavět už před brexitem.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 15:38

johoho, Brexit bude jiná pohádka, budou ještě vzpomínat, jaká to byla nevinná sranda, když Maggie zavírala uhelné doly.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  31. 05. 2019 15:57

To se neřídí trhem, nabídka / poptávka??? Není to tím, že se spekuluje kam přehodit výrobu a tím se to zdržuje a navíc, se bude elektrifikovat???

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 19:35

nebude se elektrifikovat. Uvedou pár set tisíc aut a tak zahltí veřejné nabíječky a způsobí pár blackoutů, že to lidi tohle blbnutí zase přejde.

Tady si z elektromobilistů už dělají téměř nepokrytě prdel:
https://www.idnes.cz/auto/magazin/cesta-hyunda... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 05. 2019 23:51

Ty más blackout v palici a pořádnej.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 06. 2019 10:17

Jenže v důsledku jsou všichni v tom testu s autem velmi spokojeni a překvapeni tím, jak snadno se s ním daly ty "prý nemyslitelné cesty" zvládnout. Tak zase zalez někam hluboko pod zem, pračlovíčku.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  02. 06. 2019 13:19

To myslíš těch 500km rychlostí šneka a bonusem v podobě nabíjecí pauzy? Tak jo, v tom případě jsem pračlověk, který tuhle "nemyslitelnou" cestu dá v klidu a bez závodění o hodinu a půl rychleji (a bez stresu z hledání nabíječky) a po dojetí jde večer spát do postele, nikoli k nabíječce.

Já jsem pračlověk, ale ty jsi otrok elektrokáry.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 06. 2019 20:26

on má pravdu, člověk si nekoupí elektrokáru aby pendloval mezi prahou a brnem, myslím, že ty doma nemáš tři fáze....Snaž se, kup si garáž nebo chatu a uvidíš, že budeš se o elektro zajímat. Nebo si masochista, že celá ulice musí slyšet jak startuješ?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  04. 06. 2019 08:34

Doma mám (dokonce přímo v garáži) 3x25A zásuvku. Ale na ježdění po městě (kdybych to potřeboval) si koupím nějakého litrového prcka bez turba, protože to je ekonomicky daleko výhodnější, než autíčko na baterky. A na normální ježdění mi stávající elektrokáry nemají co nabídnout. 110km/h jsem jezdil kdysi se Š120, doba je ale jinde a cesta pro mě není cíl.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 06. 2019 11:25

Nebo jinak. Uvedou pár set tisíc nebo i milionů aut na trh. Koupí si je jen ti co na ně mají jako módní městský doplněk ke svému benzíňáku a protože mají vily a garáže nabíjet budou doma. Elektrárny je nepustí do velkých odběrů, ale to pro nájezdy do 50 km denně nevadí. A ti ostatní co nemají miliony a potřebují praktické auto ke své obživě i ti ve žlutých vestách budou jen čekat až jim únie zakáže jejich používání aby zajistila odbyt těch bateriových aut.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 06. 2019 08:09

Poděkuj podvodníkům z Volkswagenu, který to všem automobilkám komplet podělali svejma podvodama, ke kterejm se okamžitě přiznali a ne Bruselu. A nezapomeň že měli dohromady s Mercedesem a BMW dosud největší kartel v historii právě proto aby co nejvíc oddálili a brdili nástup čistějších aut ty fňukale

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 06. 2019 09:27

To maj za odměnu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 06. 2019 09:31

Británie nejdřív pohřbila vlastní automobilky a teď pohřbila i ty importovaný a budou se konečně moct kopat do pérdele a říkat si jak jsou mazaný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 115 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A