Dopad Brexitu: Výroba aut ve Spojeném království klesla skoro o polovinu!

//  |  31. 05. 2019 13:18

samozřejmě za to může brexit, jinak by ty jaguáry všichni kupovali jak jsou skvělé, a taky brexit může za kolony na D1..

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 15:36

LR/RR
Rolls
Jag
Benťák
Lotus
Mini
Aston
z těch neluxusních pak
Vauxhall (ale ten, pokud vím, v Británii nevyrábí)

ale všechno jde za Jaguáry. Tohle je denial jako prase. Se s tim smiř, že to je brexitem.

Odpovědět  |   | 
skeptik  |  31. 05. 2019 15:40

Ale jo, https://en.wikipedia.org/wiki/Vauxhall_Ellesmere_Port... a dodavky v Lutonu. A mluvi se nejvic o JLR proto, ze ze vsech firem vyrobi nejvic aut, asi tim mysli, ze je to "tahoun".

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 05. 2019 23:48

Si úplně blbej, za všechno může Kalousek.

Odpovědět  |   | 
king014  |  31. 05. 2019 13:33

Za to nemůže Brexit ale to hloupé brexitování, firmy si něco naplánují a politici to smetou mávnutím ruky, tak holt dochází trpělivost a řeší se to přesunem výroby jinam

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  31. 05. 2019 15:21

Brexitovanie je sucast brexitu

Odpovědět  |   | 
How  |  31. 05. 2019 14:03

to je fakt, i ta moje honda už není ze Swindonu, ale z Gebzy. myslím, že další honda už mi v garáži nezaparkuje...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  31. 05. 2019 14:58

Vždyť ještě žádný Brexit nebyl. Což je ovšem možná ten největší problém, kdyby to furt neodkládali tak už všichni dávno ví na čem jsou a můžou dál normálně pracovat

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 15:37

Brexit z hospodářského hlediska už dávno probíhá a firmy balí kufry (nebo je, ty chytřejší, už dávno sbalily)

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  31. 05. 2019 15:36

Nitranská továrna LRJ se začala stavět už před brexitem.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 15:38

johoho, Brexit bude jiná pohádka, budou ještě vzpomínat, jaká to byla nevinná sranda, když Maggie zavírala uhelné doly.

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  31. 05. 2019 15:57

To se neřídí trhem, nabídka / poptávka??? Není to tím, že se spekuluje kam přehodit výrobu a tím se to zdržuje a navíc, se bude elektrifikovat???

Odpovědět  |   | 
LOL  |  31. 05. 2019 19:35

nebude se elektrifikovat. Uvedou pár set tisíc aut a tak zahltí veřejné nabíječky a způsobí pár blackoutů, že to lidi tohle blbnutí zase přejde.

Tady si z elektromobilistů už dělají téměř nepokrytě prdel:
https://www.idnes.cz/auto/magazin/cesta-hyunda... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  31. 05. 2019 23:51

Ty más blackout v palici a pořádnej.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  01. 06. 2019 10:17

Jenže v důsledku jsou všichni v tom testu s autem velmi spokojeni a překvapeni tím, jak snadno se s ním daly ty "prý nemyslitelné cesty" zvládnout. Tak zase zalez někam hluboko pod zem, pračlovíčku.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  02. 06. 2019 13:19

To myslíš těch 500km rychlostí šneka a bonusem v podobě nabíjecí pauzy? Tak jo, v tom případě jsem pračlověk, který tuhle "nemyslitelnou" cestu dá v klidu a bez závodění o hodinu a půl rychleji (a bez stresu z hledání nabíječky) a po dojetí jde večer spát do postele, nikoli k nabíječce.

Já jsem pračlověk, ale ty jsi otrok elektrokáry.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 06. 2019 20:26

on má pravdu, člověk si nekoupí elektrokáru aby pendloval mezi prahou a brnem, myslím, že ty doma nemáš tři fáze....Snaž se, kup si garáž nebo chatu a uvidíš, že budeš se o elektro zajímat. Nebo si masochista, že celá ulice musí slyšet jak startuješ?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  04. 06. 2019 08:34

Doma mám (dokonce přímo v garáži) 3x25A zásuvku. Ale na ježdění po městě (kdybych to potřeboval) si koupím nějakého litrového prcka bez turba, protože to je ekonomicky daleko výhodnější, než autíčko na baterky. A na normální ježdění mi stávající elektrokáry nemají co nabídnout. 110km/h jsem jezdil kdysi se Š120, doba je ale jinde a cesta pro mě není cíl.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  01. 06. 2019 11:25

Nebo jinak. Uvedou pár set tisíc nebo i milionů aut na trh. Koupí si je jen ti co na ně mají jako módní městský doplněk ke svému benzíňáku a protože mají vily a garáže nabíjet budou doma. Elektrárny je nepustí do velkých odběrů, ale to pro nájezdy do 50 km denně nevadí. A ti ostatní co nemají miliony a potřebují praktické auto ke své obživě i ti ve žlutých vestách budou jen čekat až jim únie zakáže jejich používání aby zajistila odbyt těch bateriových aut.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 06. 2019 08:09

Poděkuj podvodníkům z Volkswagenu, který to všem automobilkám komplet podělali svejma podvodama, ke kterejm se okamžitě přiznali a ne Bruselu. A nezapomeň že měli dohromady s Mercedesem a BMW dosud největší kartel v historii právě proto aby co nejvíc oddálili a brdili nástup čistějších aut ty fňukale

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 06. 2019 09:27

To maj za odměnu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  01. 06. 2019 09:31

Británie nejdřív pohřbila vlastní automobilky a teď pohřbila i ty importovaný a budou se konečně moct kopat do pérdele a říkat si jak jsou mazaný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 195 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A