Dopad Brexitu: Místo Británie může elektrické Mini vznikat v Německu

Novinka v podobě elektrického Mini měla původně vznikat ve Velké Británii. Kvůli Brexitu ale zástupci značky zvažují přemístění výroby do Německa.
Dopad Brexitu: Místo Británie může elektrické Mini vznikat v Německu

Odchod Velké Británie z Evropské unie měl kromě ostatních sfér velký dopad také na automobilový průmysl. Podle německého listu Handelsblatt by nový elektromobil namísto Britských ostrovů mohl vznikat právě v Německu.

Nissan bude nadále vyrábět ve Velké Británii. Brexit ho neodradil.

Nissan bude nadále vyrábět ve Velké Británii. Brexit ho neodradil.

Skupina BMW, která značku Mini vlastní, se ke zprávě zatím oficiálně nevyjádřila. Zástupci automobilky ale budou s britskou vládou jednat v příštích týdnech a pokusí se najít společnou řeč. Konečně rozhodnutí o této situaci by pak mělo padnout ve druhé polovině letošního roku.

Ve Velké Británii roste zájem o luxusní vozy. Může za to Brexit

Ve Velké Británii roste zájem o luxusní vozy. Může za to Brexit

Pokud by výroba elektrického Mini skutečně neprobíhala ve Velké Británii, mohly by ji hostit závody BMW v Regensburgu a Lipsku. K dispozici prý bude také holandská továrna automobilového výrobce NedCar.

Elektrické Mini má na trh dorazit v roce 2019.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků