Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) zahajuje výstavbu 4. továrny v Číně, která zajistí uspokojení nárůstu prodejů

Zástupci společného podniku DPCA dnes položili základní kámen 4. továrny v čínském městě Čcheng-tu, která umožní reagovat na nárůst prodejů v Číně.

Slavnostního položení základního kamene se zúčastnil předseda představenstva PSA Peugeot Citroën Carlos Tavares, předseda představenstva skupiny Dongfeng Motors Xu Ping, ředitel pro Asii Grégoire Olivier, náměstek generálního ředitele skupiny Dongfeng Motors Liu Wei Dong, výkonný ředitel DPCA Jean Mouro, generální ředitel DPCA Qiu Xian Dong a zástupci provincie S´-čchuan a města Čcheng-tu.

4. továrna DPCA o celkové kapacitě výroby 360 000 vozů ročně bude vyrábět auta značek Dongfeng Citroën, Dongfeng Peugeot a Dongfeng Fengshen, které patří především do segmentů SUV a MPV. První auto opustí výrobní linku na konci roku 2016.

DPCA v současnosti provozuje 3 továrny ve městě Wu-chan, které pracují na dvě směny. Jejich potenciální celková kapacita výroby je 750 000 vozů ročně. S touto 4. továrnou vzroste v roce 2016 kapacita výroby DPCA na více než 1 milion vozů. Jde o zásadní etapu vývoje směřujícího k cíli stanovenému v plánu Back in the Race, kterým je prodej 1 milionu vozů Peugeot a Citroën v Číně v roce 2017.

Zástupci skupin Dongfeng a PSA Peugeot Citroën podepsali 28. března 2014 dohodu o globálním strategickém partnerství, která stanovila cíl prodeje do roku 2020 ve výši 1,5 milionu vozů.

Za prvních 9 měsíců roku 2014 prodala skupina DPCA v Číně 518 000 vozů, což představuje nárůst o 30 %, a to na trhu, který sám zaznamenává růst 11 %. V roce 2014 by podnik DPCA měl v Číně prodat více než 700 000 vozů.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků