Dongfeng Peugeot Citroën Automobile (DPCA) zahajuje výstavbu 4. továrny v Číně, která zajistí uspokojení nárůstu prodejů

Zástupci společného podniku DPCA dnes položili základní kámen 4. továrny v čínském městě Čcheng-tu, která umožní reagovat na nárůst prodejů v Číně.

Slavnostního položení základního kamene se zúčastnil předseda představenstva PSA Peugeot Citroën Carlos Tavares, předseda představenstva skupiny Dongfeng Motors Xu Ping, ředitel pro Asii Grégoire Olivier, náměstek generálního ředitele skupiny Dongfeng Motors Liu Wei Dong, výkonný ředitel DPCA Jean Mouro, generální ředitel DPCA Qiu Xian Dong a zástupci provincie S´-čchuan a města Čcheng-tu.

4. továrna DPCA o celkové kapacitě výroby 360 000 vozů ročně bude vyrábět auta značek Dongfeng Citroën, Dongfeng Peugeot a Dongfeng Fengshen, které patří především do segmentů SUV a MPV. První auto opustí výrobní linku na konci roku 2016.

DPCA v současnosti provozuje 3 továrny ve městě Wu-chan, které pracují na dvě směny. Jejich potenciální celková kapacita výroby je 750 000 vozů ročně. S touto 4. továrnou vzroste v roce 2016 kapacita výroby DPCA na více než 1 milion vozů. Jde o zásadní etapu vývoje směřujícího k cíli stanovenému v plánu Back in the Race, kterým je prodej 1 milionu vozů Peugeot a Citroën v Číně v roce 2017.

Zástupci skupin Dongfeng a PSA Peugeot Citroën podepsali 28. března 2014 dohodu o globálním strategickém partnerství, která stanovila cíl prodeje do roku 2020 ve výši 1,5 milionu vozů.

Za prvních 9 měsíců roku 2014 prodala skupina DPCA v Číně 518 000 vozů, což představuje nárůst o 30 %, a to na trhu, který sám zaznamenává růst 11 %. V roce 2014 by podnik DPCA měl v Číně prodat více než 700 000 vozů.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků