Dongfeng Peugeot Citroën Automobile chystá 3. továrnu v čínském Wuhanu

Slavnost se konala za přítomnosti člena představenstva PSA Peugeot Citroën a ředitele pro Asii pana Grégoire Oliviera, generálního ředitele skupiny Dongfeng Motors pana Xu Pinga, generálního ředitele DPCA pana Maxime Picata, zástupce generálního ředitele DPCA pana Xiandonga Qiu a zástupců rady města Wuhan a prefektury Hubei.

Továrna se bude stavět ve dvou etapách, roční kapacita výroby se v roce 2013 zvýší na 150 000 vozů a v roce 2015 na 300 000 vozů.

Wuhan 3 bude vyhrazen pro vozy platformy 1 PSA Peugeot Citroën. Bude zde lisovna, karosárna, lakovna a montážní linka, dále zázemí logistiky, administrativy a sklady.

Grégoire Olivier při slavnostním ceremoniálu prohlásil: „Zahájení stavby továrny Wuhan 3 je významným krokem v rozvoji skupiny PSA Peugeot Citroën v Číně. DPCA bude mít v nové továrně v roce 2015 k dispozici výrobní kapacitu 750 000 vozů ročně. Díky této výrobní základně bude společnost DPCA schopná sledovat růst trhu a zvyšovat svůj podíl na čínském trhu s cílem dosáhnout v roce 2015 podíl 5 %.

V prvním čtvrtletí 2011 prodala DPCA více než 100 000 vozů, což znamená nárůst o 15 %.

Zdroj: Citroën
 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků