Dongfeng Peugeot Citroën Automobile chystá 3. továrnu v čínském Wuhanu

Slavnost se konala za přítomnosti člena představenstva PSA Peugeot Citroën a ředitele pro Asii pana Grégoire Oliviera, generálního ředitele skupiny Dongfeng Motors pana Xu Pinga, generálního ředitele DPCA pana Maxime Picata, zástupce generálního ředitele DPCA pana Xiandonga Qiu a zástupců rady města Wuhan a prefektury Hubei.

Továrna se bude stavět ve dvou etapách, roční kapacita výroby se v roce 2013 zvýší na 150 000 vozů a v roce 2015 na 300 000 vozů.

Wuhan 3 bude vyhrazen pro vozy platformy 1 PSA Peugeot Citroën. Bude zde lisovna, karosárna, lakovna a montážní linka, dále zázemí logistiky, administrativy a sklady.

Grégoire Olivier při slavnostním ceremoniálu prohlásil: „Zahájení stavby továrny Wuhan 3 je významným krokem v rozvoji skupiny PSA Peugeot Citroën v Číně. DPCA bude mít v nové továrně v roce 2015 k dispozici výrobní kapacitu 750 000 vozů ročně. Díky této výrobní základně bude společnost DPCA schopná sledovat růst trhu a zvyšovat svůj podíl na čínském trhu s cílem dosáhnout v roce 2015 podíl 5 %.

V prvním čtvrtletí 2011 prodala DPCA více než 100 000 vozů, což znamená nárůst o 15 %.

Zdroj: Citroën
 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků