Novinku pohání prozatím přeplňovaný čtyřválec 1,8 l, ale počítá se i s motory V6. Dongfeng patří k největším výrobcům nákladních vozidel v Číně.
Francouzský koncern PSA Peugeot-Citroën spolupracuje na důležitém čínském trhu s automobilkou Dongfeng, ve které vyrábí svá auta a poskytuje některé technologie a především platformy i Číňanům. Dongfeng také zaplatil 800 milionů eur za 14% podíl v PSA.
Dongfeng Aeolus A9 stojí na platformě současného Citroënu C5 a vyrábí se i na stejné lince v čínském Wu-Chanu. Je to již druhý model vzniklý ve spolupráci s PSA
Značka Dongfeng si teď vypůjčila platformu současného Citroënu C5 a začala na ní vyrábět luxusní sedan Aeolus A9. Výroba probíhá současně s Citroënem C5 na stejné lince ve Wu-Chanu. Je to již druhý model Dongfengu vyvinutý ve spolupráci s PSA.
Novinku Dongfeng Aeolus A9 pohání prozatím přeplňovaný čtyřválec 1,8 l, ale počítá se i s motory V6. Automatická převodovka je standardem. Automobilka Dongfeng patří k největším výrobcům nákladních vozidel v Číně, na osobní auta se orientuje teprve od roku 2009, která vznikají právě pod značkou Aeolus.
Tahounem prodejů je crossover Aeolus AX7 a dokonce Číňané vyrábějí i plně elektrické auto Aeolus A30L. Spolu s koncernem PSA pak Dongfeng Aeolus vyvinul a teď vyrábí ještě menší sedan L6 založený na platformě Citroënu C4.